Delta I - koło pasowe

Awatar użytkownika
Przemek
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 929
Rejestracja: 06 paź 2006, 0:00
Imię: Przemek
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Re: Delta I - koło pasowe

Post autor: Przemek » 25 gru 2010, 16:19

Z nudów... :twisted:

sp200
Dopiero zaczyna na naszym forum
Dopiero zaczyna na naszym forum
Posty: 38
Rejestracja: 01 lis 2010, 17:49
Lokalizacja: Warszawa

Re: Delta I - koło pasowe

Post autor: sp200 » 11 sty 2011, 12:17

Od jakiego modelu jest to koło:

Obrazek

Obrazek

Obrazek


Przypasuje do Regaty 100S?

Awatar użytkownika
schab
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 818
Rejestracja: 29 maja 2006, 0:00
Lokalizacja: Radziszów k. Krakowa

Re: Delta I - koło pasowe

Post autor: schab » 12 sty 2011, 18:43

Sądząc po wielkości koła napędzającego alternator i braku wypustek pod czujnik położenia wału i prędkości obrotowej - wygląda mi na wolnossącego diesla .
Kiedyś: 3 Zastavy 1100; 4xFiat Ritmo (65, 85, 90, 100); Fiat 126; 2xAlfa 33 1,5 i 1,3; Citroen Saxo 1,1; Tempra SW 4x4; Brava 1,6 16V; Dedra SW 2,0 16V , Dedra SW 1,8 8V; Delta 1,6 16V, Lancia Y 1,4; Alfa 156 2,0 JTS
Obecnie (do spółki z synami): Zastava 1100; BMW 329, 340 , 2x529 , 745 ; Delta 2,0 16V turbo 4x4; Alfa 159 2,4 Q4

sp200
Dopiero zaczyna na naszym forum
Dopiero zaczyna na naszym forum
Posty: 38
Rejestracja: 01 lis 2010, 17:49
Lokalizacja: Warszawa

Re: Delta I - koło pasowe

Post autor: sp200 » 12 sty 2011, 19:17

Dzięki wielkie. Czyli nie ma co liczyć na to że mi to przypasuje do benzynowej regaty 100s ze względu na długość paska?

Awatar użytkownika
schab
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 818
Rejestracja: 29 maja 2006, 0:00
Lokalizacja: Radziszów k. Krakowa

Re: Delta I - koło pasowe

Post autor: schab » 13 sty 2011, 8:25

sp200 pisze:Dzięki wielkie. Czyli nie ma co liczyć na to że mi to przypasuje do benzynowej regaty 100s ze względu na długość paska?
Długość paska to nie jest żaden problem ! Produkowane są w długościach co 5 cm - więc zawsze coś dobierzesz . Problemem jest to , że przy standardowym kółku pasowym , jakie masz na alternatorze i zastosowaniu tego wielkiego - alternator mógłby osiagnąć pierwszą prędkość kosmiczną ... :D .
I znów nie chodzi mi o nadmiar produkowanej przezeń energii , tylko faktyczną możliwość zniszczenia wirnika przez siły odśrodkowe , na które nie był obliczony . Musiałbyś zmienić kółko pasowe również na alternatorze - na większe .
Kiedyś: 3 Zastavy 1100; 4xFiat Ritmo (65, 85, 90, 100); Fiat 126; 2xAlfa 33 1,5 i 1,3; Citroen Saxo 1,1; Tempra SW 4x4; Brava 1,6 16V; Dedra SW 2,0 16V , Dedra SW 1,8 8V; Delta 1,6 16V, Lancia Y 1,4; Alfa 156 2,0 JTS
Obecnie (do spółki z synami): Zastava 1100; BMW 329, 340 , 2x529 , 745 ; Delta 2,0 16V turbo 4x4; Alfa 159 2,4 Q4

Awatar użytkownika
dr_scott
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 506
Rejestracja: 31 mar 2008, 0:00
Imię: Scott
Lokalizacja: Radzionków

Re: Delta I - koło pasowe

Post autor: dr_scott » 13 sty 2011, 22:23

1986 Lancia Delta GT i.e. 1.6 litre engine.
Wyraźnie widać wtryskiwacz na końcu kanału dolotowego do cylindra. Czyli multi point jak nic ;)

Obrazek
Alfa Romeo 159 SW ti 2.0jtdm '09
Lancia Ypsilon 1.4 16V '06

Lancia Lybra SW 1.9JTD LX '01
Lancia Dedra SW 1.9TDS LS '97
Opel Corsa 1.2i JOY '93
Fiat 125p '87 + Fiat Argenta 2.0i '82 --> FIAT 125 2000 iniezione eletronica
* * * OBERSCHLESIEN... mein Vaterland * * *

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silnik, przeniesienie napędu i układ chłodzenia”