Delta GT i.e - pytanie o wytrzymałość silnika 1.6 turbo

Awatar użytkownika
DeviLL
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 356
Rejestracja: 07 mar 2006, 0:00
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Delta GT i.e - pytanie o wytrzymałość silnika 1.6 turbo

Post autor: DeviLL » 14 mar 2006, 17:27

Jak w temacie , orientuje sie ktos jaka wytrzymalosc/do jakiej mocy,momentu daje sie ten silniczek podkrecic ?

Awatar użytkownika
Swiety
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 881
Rejestracja: 27 lut 2006, 0:00
Imię: Grzegorz
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Delta GT i.e - pytanie o wytrzymałość silnika 1.6 turbo

Post autor: Swiety » 14 mar 2006, 17:38

a ty nadal swoje :P szukasz innych opinii?? do 180 koni nic mu nie powinno byc, to są bardzo wytrzymałe silniki
Lancia Delta HF Turbo

Kursy pierwszej pomocy
http://www.erhaplus.pl

Awatar użytkownika
DeviLL
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 356
Rejestracja: 07 mar 2006, 0:00
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Delta GT i.e - pytanie o wytrzymałość silnika 1.6 turbo

Post autor: DeviLL » 14 mar 2006, 17:47

"Swiety" pisze:a ty nadal swoje :P szukasz innych opinii?? do 180 koni nic mu nie powinno byc, to są bardzo wytrzymałe silniki
180km to malo :twisted: Chce zaczerpnac opinii innych , moze maja jakies doswiadczenia .

lancia1969
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 2058
Rejestracja: 22 cze 2005, 0:00
Lokalizacja: ????-???

Delta GT i.e - pytanie o wytrzymałość silnika 1.6 turbo

Post autor: lancia1969 » 14 mar 2006, 20:45

Proponuję zaglądnąc do Goduli ( Makuszynskiego) scigał się długo w Formule mundial 1600 z duzymi sukcesami na pewno jak zapytasz chętnie temat rozwinie :D


Grzesiek
Grzegorz

GG 13364997

Awatar użytkownika
DeviLL
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 356
Rejestracja: 07 mar 2006, 0:00
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Delta GT i.e - pytanie o wytrzymałość silnika 1.6 turbo

Post autor: DeviLL » 15 mar 2006, 21:01

A orientuje sie ktos jakiej wielkosci wtryski sa w tym silniczku ? Oraz parametry turbinki garrett t3 z themy 2.0 turbo ?

Awatar użytkownika
bryś
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 683
Rejestracja: 26 lis 2004, 0:00
Lokalizacja: KRAKÓW

Delta GT i.e - pytanie o wytrzymałość silnika 1.6 turbo

Post autor: bryś » 15 mar 2006, 21:35

Godula z chęcią rozwija każdy temat :wink: prztgotuj się na godzinny wykład teori wytrzymałości silników .Po prostu dziadek marudzi za dużo ale nie polecam u niego robić tuningu ,fachowiec ok .tuninguje dobrze kieszeń :lol:

lancia1969
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 2058
Rejestracja: 22 cze 2005, 0:00
Lokalizacja: ????-???

Delta GT i.e - pytanie o wytrzymałość silnika 1.6 turbo

Post autor: lancia1969 » 16 mar 2006, 9:17

"bryś" pisze:Godula z chęcią rozwija każdy temat :wink: prztgotuj się na godzinny wykład teori wytrzymałości silników .Po prostu dziadek marudzi za dużo ale nie polecam u niego robić tuningu ,fachowiec ok .tuninguje dobrze kieszeń :lol:
Rafałku?

A dlaczego nie polecasz robić tuningu u Goduli?
Możesz to jakoś uzasadnić , czy to tylko personalne uprzedzenia?

Grzesiek
Grzegorz

GG 13364997

Awatar użytkownika
DeviLL
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 356
Rejestracja: 07 mar 2006, 0:00
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Delta GT i.e - pytanie o wytrzymałość silnika 1.6 turbo

Post autor: DeviLL » 16 mar 2006, 18:40

Czyli nikt sie nie orientuje nic ? Szkoda , znajomy ma auto u goduli , wiec moze zapyta ... :roll:

Awatar użytkownika
Swiety
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 881
Rejestracja: 27 lut 2006, 0:00
Imię: Grzegorz
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Delta GT i.e - pytanie o wytrzymałość silnika 1.6 turbo

Post autor: Swiety » 16 mar 2006, 19:42

ponad 200 to bym raczej nie robił,
Lancia Delta HF Turbo

Kursy pierwszej pomocy
http://www.erhaplus.pl

Awatar użytkownika
DeviLL
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 356
Rejestracja: 07 mar 2006, 0:00
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Delta GT i.e - pytanie o wytrzymałość silnika 1.6 turbo

Post autor: DeviLL » 16 mar 2006, 22:10

"Swiety" pisze:ponad 200 to bym raczej nie robił,
Nie chodzi o to ile chce , a ile walnie turbina , bo moze pyknac 1 bara zamiast seryjnych 0.6-0.7 , mysle ze wiekszosc turbo wozow wytrzymuje 120-125km z 1 litra pojemnosci na serii . Wydaje mi sie tez ,ze korby powinny wytrzymac teoretycznie wiecej niz dluzsze z 2.0 , wkoncu chyba dziala mniejszy moment na mniejsza korbe i trudniej ja skrzywic , ale moge sie mylic :roll:

Anonymous

Delta GT i.e - pytanie o wytrzymałość silnika 1.6 turbo

Post autor: Anonymous » 16 mar 2006, 22:19

Oraz parametry turbinki garrett t3 z themy 2.0 turbo ?
garret t3 1bar daje na 100% mozliwe ze 1,2-1,3 pociągnie ale to juz spekulacje.

Awatar użytkownika
DeviLL
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 356
Rejestracja: 07 mar 2006, 0:00
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Delta GT i.e - pytanie o wytrzymałość silnika 1.6 turbo

Post autor: DeviLL » 16 mar 2006, 22:26

"LoNgEr" pisze:
Oraz parametry turbinki garrett t3 z themy 2.0 turbo ?
garret t3 1bar daje na 100% mozliwe ze 1,2-1,3 pociągnie ale to juz spekulacje.
Wydawalo mi sie ,ze do 25 psi da sie napompowac czyli jakies 1.7bara :oops:

Anonymous

Delta GT i.e - pytanie o wytrzymałość silnika 1.6 turbo

Post autor: Anonymous » 16 mar 2006, 23:06

na to nie ma reguły bo T3 ma wiele modeli, musiałbyś znać parametry części zimnej/ciepłej

Awatar użytkownika
DeviLL
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 356
Rejestracja: 07 mar 2006, 0:00
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Delta GT i.e - pytanie o wytrzymałość silnika 1.6 turbo

Post autor: DeviLL » 16 mar 2006, 23:10

"LoNgEr" pisze:na to nie ma reguły bo T3 ma wiele modeli, musiałbyś znać parametry części zimnej/ciepłej
I dlatego zapytalem kto je zna t3 z themy 2.0 16v turbo ...
Ciekawi mnie tez jaka przepustowosc wtryski poisadaja (ile ccm)

Anonymous

Delta GT i.e - pytanie o wytrzymałość silnika 1.6 turbo

Post autor: Anonymous » 16 mar 2006, 23:18

"DeviLL" pisze: wkoncu chyba dziala mniejszy moment na mniejsza korbe i trudniej ja skrzywic , ale moge sie mylic :roll:
Heheh myślisz, że oni na to nie wpadli jak liczyli korby i nie zrobili o mniejszym przekroju? :lol:

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silnik, przeniesienie napędu i układ chłodzenia”