Lancia Klub Polska

Forum dyskusyjne miłośników marki Lancia

>> SKLEPIK LANCIA KLUB POLSKA <<

Autosklep
Dzisiaj jest 16 lip 2018, 11:02

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 22 ]  Przejdź na stronę 1 2 Następna
Autor Wiadomość
Post: 23 lut 2006, 23:29 
od początku w skrócie
chciałem wyczyścić zawór wolnych obrotów bo mi obroty falowały, co się okazało jakiś debil przede mną miał za dużo siły i ukręcił zawór przy wkręcaniu , więc wpadł na pomysł i go wkleił na klej normalnie szok , najlepsze że jakoś to chodziło
dobra kupiłem drugi używany zawór oczywiście z całą przepustnicą bo inaczej nikt nie chce sprzedać od tipo 1.6 - niestety zawór okazał się do dupy jest cały czas otwarty i trzyma 4 tyś obrotów -dałem za niego 150zł
dobra Załatwiłem sobie drugi z nową całą przepustnicą przez swojego dobrego znajomego, Wojtka Myszkiera, za 200 zł , przyjechał z W-wy .
założyłem i cudownie , auto chodzi , obroty trzyma i w ogóle jest cudownie
zostawiłem auto na parę dni w garażu z odłączonym akumulatorem , odpalam i co nie ma wolnych obrotów, znaczy się przez chwilę są ok 1 tyś , potem spadaj do ok 500 obrotów i auto gaście

powiem tak mam już serdeczne dość tego i może ktoś z was mi odpowie co się dzieje z tym autem bo mnie szlak jasny trafi


Na górę
   
Post: 23 lut 2006, 23:32 
Tez to mam w mojej Kappie , zawsze mi sie tak dzieje jak jest zimno .
WNIOSEK : Makarony nie lubia niskich temperatur , a tym bardziej zimy . Jak to powiada moj kumpel " ZYCIE " .


Na górę
   
Post: 23 lut 2006, 23:44 
Offline
Klubowicz
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 maja 2005, 00:00
Posty: 1773
Lokalizacja: Rzeszów
beatles, na przyszlosc, przeczytaj, o tym jak zakladac tematy na forum :)
A tak w ogle mozesz zapodac jakies zdjecia tego co wymieniles ?? Bardzo bym prosil bo ja tez od dlugiego czasu sie z tym mecze :(.

A podejrzewam ze moze to ze te boroty wracaja to jest tak ze ten silnik wolnych obortow po jakims czasie sie brudzi i znowu szaleje ? tym bardziej ze kupujesz juz uzywany ?
Sam nie wiem bo mam ten problem od czasu zakupu auta, Popatrz na post "Dedra - nierowne oborty" dalem tma nawet filmik jak te oborty dzialaja na zimnym silniku.

_________________
Juz bez Lancia ale dalej w Klubie :)


Na górę
Post: 24 lut 2006, 19:58 
Cytuj:
beatles, na przyszlosc, przeczytaj, o tym jak zakladac tematy na forum :)
A tak w ogle mozesz zapodac jakies zdjecia tego co wymieniles ?? Bardzo bym prosil bo ja tez od dlugiego czasu sie z tym mecze :(.

A podejrzewam ze moze to ze te boroty wracaja to jest tak ze ten silnik wolnych obortow po jakims czasie sie brudzi i znowu szaleje ? tym bardziej ze kupujesz juz uzywany ?
Sam nie wiem bo mam ten problem od czasu zakupu auta, Popatrz na post "Dedra - nierowne oborty" dalem tma nawet filmik jak te oborty dzialaja na zimnym silniku.
no właśnie nie kumam czemu w temacie jest napisane że nowa delta o co tu chodzi?
co do zdjęć to porobię fotki za parę dni jak będę przekładał głowice z wałkami od argenty , mam już nowy kolektor abartha od fiat a131 abarth i dałem przepustnice do rozwiercenia , w której zrobiłem wcześniej ręczną regulacje regulatora paliwa ,zostaje tylko odciążyć koło zamachowe i pusty wydech [ tłumik tylny ala mugen już czeka ] :D


Na górę
   
Post: 24 lut 2006, 20:04 
Cytuj:
Tez to mam w mojej Kappie , zawsze mi sie tak dzieje jak jest zimno .
WNIOSEK : Makarony nie lubią niskich temperatur , a tym bardziej zimy . Jak to powiada moj kumpel " ZYCIE " .
niestety nie zgadzam się z kolegą , obroty mogą trochę falować ale nie żeby gasł silnik , wtedy to oznacza ze zawór jest do d..y , ale dlaczego u mnie auto chodziło po wymianie zaworu a za parę dni szlak go trafił i coś mu się odwidziało?


Na górę
   
Post: 24 lut 2006, 20:17 
Offline
Klubowicz
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 maja 2005, 00:00
Posty: 1773
Lokalizacja: Rzeszów
Ale ja ten zawro z dwa razy czyscilem rozkrecajac go na czesci i to nic nie dawalo, chyba ze jest jakos elektronicznie padniety, u mnie do niego wchodzi wtyczka z dwoma pinami, ale sprawdzalem to miernikiem i jest niby okey. Ale po co az cala przepustnice chcesz wymieniac ? chyba ze wina moze siedziec w przepustnicy, hmm, no nic czekam na fotki zeby miec pewnosc co wymieniales, moze by u mnie tez to pomoglo, tylko nie wiem jak jest z tym 1.6 ma na pewno inna konstrukcje troche niz 1.8 ale nic zobaczymy :)

_________________
Juz bez Lancia ale dalej w Klubie :)


Na górę
 Tytuł: Witajcie
Post: 03 mar 2006, 19:33 
Ja w mojej Delcie mam ten sam problem od momętu zakupu. Silnk faluje na wolnych obrotach. Troszke się poprawiło po wymianie świec, tylko na chwilkę. Jak sądzicie? Może mieć to jakiś związek z sondą lambda?


Na górę
   
Post: 03 mar 2006, 19:42 
Offline
Klubowicz
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 maja 2005, 00:00
Posty: 1773
Lokalizacja: Rzeszów
Grześ ja nie mam sondy lambda a mam to samo dokladnie :), a najciekawsze ejst to ze jak mi te obroty faluja to swiatla swieca mocniej jak dodam gazu a jak juz sie rozgrzeje to wszystko dziala bez problemu.

Zastanawiam sie czy to nie jest cos ze swiecami ciekawe jak by kupil ogyrinalne, bo ja np. swego czasmu mialem cos takiego ze gdy zaczynalem hamowac to mi samochod gasl i mi szarpal niezle a co sie okazalo mialem za male odstepy w swiecach.

_________________
Juz bez Lancia ale dalej w Klubie :)


Na górę
Post: 04 mar 2006, 00:37 
no w końcu mam wolne obroty , okazało się że wtyczka od zaworu wolnych obrotów była przyczyną moich kłopotów

zobaczymy na jak długo :D

ale najbardziej się ciesze z tego że dzisiaj dostałem od kolegi głowice [bez wałków ] od lancii delty 2.0 turbo
teraz tylko ją splanować rozwiercić kanały i wypolerować , dotrzeć zawory , skrócić prowadnice zaworowe i zaczynamy zabawę :D


Na górę
   
Post: 04 mar 2006, 11:15 
Offline
Klubowicz
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 lut 2006, 00:00
Posty: 637
Imię: Grzegorz
Lokalizacja: Kraków
Tak to chyba maja wszystkie delty :) u mnie jest ten sam problem :/ oczywiscie jak jest temperatura powyzej 10 *C to jest wszystko OK

_________________
Lancia Delta HF Turbo

Kursy pierwszej pomocy
http://www.erhaplus.pl


Na górę
Post: 04 mar 2006, 11:17 
Offline
Klubowicz
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 lut 2006, 00:00
Posty: 637
Imię: Grzegorz
Lokalizacja: Kraków
Cytuj:
ale najbardziej się ciesze z tego że dzisiaj dostałem od kolegi głowice [bez wałków ] od lanci delty 2.0 turbo
teraz tylko ją zplanować rozwiercić kanały i wypolerowaź , dotrzeć zawory , skrócić prowadnice zaworowe i zaczyname zabawe :D
tylko nie zakładaj wałków od wersii turbo, pozatym super zmiany, w sumie mam podobne modyfikacje przeprowadzone, tylko ze na czesciach abartha

_________________
Lancia Delta HF Turbo

Kursy pierwszej pomocy
http://www.erhaplus.pl


Na górę
Post: 04 mar 2006, 12:29 
Offline
Klubowicz
Klubowicz

Rejestracja: 09 paź 2005, 00:00
Posty: 234
Lokalizacja: Poznań
Cytuj:
Tak to chyba maja wszystkie delty :) u mnie jest ten sam problem :/ oczywiscie jak jest temperatura powyzej 10 *C to jest wszystko OK
Dokładnie Delty nie lubią zimna , "falowanie obrotów" to chyba norma ,wymieniłem świece i troche sie poprawiło ale w czasie jazdy po mieście na światłach czasami mam 700obr. a czasami 800obr. a na ssaniu 1500-1800????


Na górę
Post: 05 mar 2006, 00:02 
Cytuj:
Cytuj:
ale najbardziej się ciesze z tego że dzisiaj dostałem od kolegi głowice [bez wałków ] od lanci delty 2.0 turbo
teraz tylko ją splanować rozwiercić kanały i wypolerować , dotrzeć zawory , skrócić prowadnice zaworowe i zaczynamy zabawę :D
tylko nie zakładaj wałków od wersji turbo, poza tym super zmiany, w sumie mam podobne modyfikacje przeprowadzone, tylko ze na częściach abartha
spokojnie wałeczki będą od argenty 2.0-8v


Na górę
   
Post: 05 wrz 2011, 20:29 
Offline
Dopiero zaczyna na naszym forum
Dopiero zaczyna na naszym forum

Rejestracja: 01 wrz 2011, 18:50
Posty: 9
Imię: Paweł
Lokalizacja: Poznań
Witam
Widzę że temat obrotów w 1.6 GT i.e to temat rzeka. U mnie niestety również występuję podobny problem po odpaleniu obroty na poziomie 800obr/min po osiągnięciu temperatury optymalnej pracy silnika 1200obr/min przy wyłączonych światłach 1300-1400 obr/min. Więc pierwsza myśl silniczek krokowy. Po wymontowaniu okazało się że pomiędzy obudowę a trzpień prowadzący dostał się obcy element spróbuję jeszcze go odratować. Ale i tak czeka mnie zakup nowego lub używanego.
Czy ktoś może orientuje się gdzie można dostać nowy lub regenerowany? Trochę już spędziłem czasu na poszukiwaniach i niestety nic. Może ktoś orientuje się kto był dostawcą silniczków krokowych do układu zasilania S.P.I. ?
Za wszelką pomoc z góry dzięki.
Pozdrawiam


Na górę
Post: 06 wrz 2011, 14:27 
Offline
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 sty 2008, 00:00
Posty: 335
Lokalizacja: Warszawa
W Inter carsie mają.


...albo mieli ;)


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 22 ]  Przejdź na stronę 1 2 Następna

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
cron
[ Regulamin Forum ]

Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl
[ GZIP: Off ]