Delta GT i.e - płyn wspomagania kierownicy

szpoper
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 234
Rejestracja: 09 paź 2005, 0:00
Lokalizacja: Poznań

Delta GT i.e - płyn wspomagania kierownicy

Post autor: szpoper » 30 lis 2005, 13:28

Czy ktoś wie jaki jest dobry (niekoniecznie tani :D ) płyn do wspomagania kierownicy do Delty ?

Awatar użytkownika
mario09
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 947
Rejestracja: 12 lut 2005, 0:00
Lokalizacja: Radom - Wierzbica woj. mazowieckie

Delta GT i.e - płyn wspomagania kierownicy

Post autor: mario09 » 30 lis 2005, 13:32

Wydaje mi sie ze koncern Fiata zaleca plyn Tutela
Lancia Thema III 2.0 i.e.+gaz II gen. (zestaw Lovato LovU2)
Lancia Thema III 2.5 turbo ds LS

Awatar użytkownika
D0min
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 124
Rejestracja: 19 cze 2005, 0:00
Lokalizacja: Kożuchów

Delta GT i.e - płyn wspomagania kierownicy

Post autor: D0min » 30 lis 2005, 14:39

"mario09" pisze:Wydaje mi sie ze koncern Fiata zaleca plyn Tutela

dobrze ci sie wydaje :D
UKP Member

bartie

Delta GT i.e - płyn wspomagania kierownicy

Post autor: bartie » 30 lis 2005, 15:14

ja stosuje Dextron III Castrola, taki czerwony (plyn nie pudelko). Jest OK.

szpoper
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 234
Rejestracja: 09 paź 2005, 0:00
Lokalizacja: Poznań

Delta GT i.e - płyn wspomagania kierownicy

Post autor: szpoper » 30 lis 2005, 15:16

ile tego płynu wchodzi ?

Anonymous

Delta GT i.e - płyn wspomagania kierownicy

Post autor: Anonymous » 01 gru 2005, 0:23

j.w. i gdzie się go wlewa ? co ile się wymienia ?

Prezes

Delta GT i.e - płyn wspomagania kierownicy

Post autor: Prezes » 01 gru 2005, 0:52

Mozna stosowac oleje do przekladni automatycznych ATF dextron II lub III ewentualnie specjalne płyny hydrauliczne do wspomagania ale ich skład jest praktycznie taki sam jak dextrona.

Starzenie płynów hydraulicznych polega ba absorbcjii wilgoci - płyny te są higroskopijne. Stopień zużycia mozna sprawdzic specjalnym przyrządem który mierzy zawartość wody w płynie. Zużyty płyn moze powodowac (szczególnie zimą) złe smarowanie pompy wspomagania i przekładni kierowniczej.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silnik, przeniesienie napędu i układ chłodzenia”