Delta GT i.e - odciecie

Awatar użytkownika
D0min
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 124
Rejestracja: 19 cze 2005, 0:00
Lokalizacja: Kożuchów

Delta GT i.e - odciecie

Post autor: D0min » 26 lis 2005, 23:08

Przy ilu obrotach nastepuje odciecie? bo dzisiaj wkrecilem lancie na 8 tys rpm i nie odcielo 8O
UKP Member

Awatar użytkownika
Radicz
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 1604
Rejestracja: 27 lut 2005, 0:00
Lokalizacja: Warszawa

Odp: Delta GT i.e - odciecie

Post autor: Radicz » 26 lis 2005, 23:43

"D0min" pisze:Przy ilu obrotach nastepuje odciecie? bo dzisiaj wkrecilem lancie na 8 tys rpm i nie odcielo 8O
Zrób tak jeszcze ze trzy razy... tylko dokładnie obserwuj obrotomierz :!: :!: :!: , a sam się przekonasz... :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Awatar użytkownika
Qba
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 276
Rejestracja: 07 paź 2005, 0:00
Lokalizacja: Warszawa/Jarosław

Delta GT i.e - odciecie

Post autor: Qba » 26 lis 2005, 23:46

Odetnie na stałe :D
Lancia Thema 2.0 16v LE VIS - sprzedana
Yamaha FZS600 Fazer 98r - sprowadzony z włoch, więc też makaron

Awatar użytkownika
D0min
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 124
Rejestracja: 19 cze 2005, 0:00
Lokalizacja: Kożuchów

Delta GT i.e - odciecie

Post autor: D0min » 27 lis 2005, 0:00

"Qba" pisze:Odetnie na stałe :D
8O ty mnie nie strasz

czyli ze jak?
UKP Member

Awatar użytkownika
wujek
Odszedł od nas na zawsze
Odszedł od nas na zawsze
Posty: 958
Rejestracja: 03 maja 2005, 0:00

Delta GT i.e - odciecie

Post autor: wujek » 27 lis 2005, 0:21

Witam,
Obrócisz panewkę, albo urwiesz korbę - te silniki nie tolerują wkręcania do max na jałowo.
Pozdrawiam

Awatar użytkownika
D0min
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 124
Rejestracja: 19 cze 2005, 0:00
Lokalizacja: Kożuchów

Delta GT i.e - odciecie

Post autor: D0min » 27 lis 2005, 0:25

"wujek" pisze:Witam,
Obrócisz panewkę, albo urwiesz korbę - te silniki nie tolerują wkręcania do max na jałowo.
Pozdrawiam
a na biegu toleruja? :>
UKP Member

Awatar użytkownika
Radicz
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 1604
Rejestracja: 27 lut 2005, 0:00
Lokalizacja: Warszawa

Delta GT i.e - odciecie

Post autor: Radicz » 27 lis 2005, 1:10

"D0min" pisze:
"wujek" pisze:Witam,
Obrócisz panewkę, albo urwiesz korbę - te silniki nie tolerują wkręcania do max na jałowo.
Pozdrawiam
a na biegu toleruja? :>
Tak... jeszcze bardziej, niż "na jałowo", bo cooo tam obciążenie :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Awatar użytkownika
bryś
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 683
Rejestracja: 26 lis 2004, 0:00
Lokalizacja: KRAKÓW

Delta GT i.e - odciecie

Post autor: bryś » 27 lis 2005, 15:15

eeeeee z 1600 nic się nie stanie z 2,0 byłoby gorzej mam ten sam silnik z bebechami abartha 130 i kręci się po 10000 na solexach

Awatar użytkownika
D0min
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 124
Rejestracja: 19 cze 2005, 0:00
Lokalizacja: Kożuchów

Delta GT i.e - odciecie

Post autor: D0min » 27 lis 2005, 15:33

"bryś" pisze:eeeeee z 1600 nic się nie stanie z 2,0 byłoby gorzej mam ten sam silnik z bebechami abartha 130 i kręci się po 10000 na solexach

znaczy sie masz silnik 1,6 o mocy 130 KM?
UKP Member

Awatar użytkownika
Torell007
Założyciel LKP
Założyciel LKP
Posty: 1363
Rejestracja: 09 sty 2005, 0:00
Imię: Michał
Lokalizacja: Gdynia

Delta GT i.e - odciecie

Post autor: Torell007 » 27 lis 2005, 16:06

"D0min" pisze:
"bryś" pisze:eeeeee z 1600 nic się nie stanie z 2,0 byłoby gorzej mam ten sam silnik z bebechami abartha 130 i kręci się po 10000 na solexach

znaczy sie masz silnik 1,6 o mocy 130 KM?
Brysiowi chodzi o 2.0 (130 KM) z Ritmo Abartha ;)
Wiele serc, jedno bicie, ciężarówki ponad życie ;-)

Obrazek

Awatar użytkownika
bryś
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 683
Rejestracja: 26 lis 2004, 0:00
Lokalizacja: KRAKÓW

Delta GT i.e - odciecie

Post autor: bryś » 27 lis 2005, 16:29

silnik jest 1600 z bardzo garbatymi tłokami (hollzer)więcej niż abarth a głowica i gaźniki z 130 w sumie kręci się do 10000 bez problemu moc? nie wiem dokładnie ale około 140 koni kiedyś miał u Goduli mierzony w moim X1/9, Godula ma też x1/9

Awatar użytkownika
prezesjm
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 2062
Rejestracja: 03 lip 2005, 0:00
Imię: Janusz
Lokalizacja: Bielsko-Biała

Delta GT i.e - odciecie

Post autor: prezesjm » 28 lis 2005, 19:58

"Radicz" pisze:
"D0min" pisze:
"wujek" pisze:Witam,
Obrócisz panewkę, albo urwiesz korbę - te silniki nie tolerują wkręcania do max na jałowo.
Pozdrawiam
a na biegu toleruja? :>
Tak... jeszcze bardziej, niż "na jałowo", bo cooo tam obciążenie :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Nie ma chi chi - praktyka wskazuje że szybciej ukręcisz korbę przy kręceniu na postoju niż podczas forsownej jazdy. Gdzieś kiedyś czytałem mądrą rozprawkę mądrych ludzi na ten temat i jest na to nawet teoretyczne wytłumaczenie.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silnik, przeniesienie napędu i układ chłodzenia”