Delta I - przegub w Gtie

Awatar użytkownika
delta81
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 1307
Rejestracja: 30 mar 2006, 0:00
Imię: Łukasz
Lokalizacja: mazowieckie

Delta I - przegub w Gtie

Post autor: delta81 » 04 lis 2008, 9:17

Potrzebuję przegub zew. czy taki jak na TEJ aukcji będzie pasował?

zęby na zewnątrz: 22; wewnątrz: 25; pierścień uszczelniający: 48,1 mm?
Ostatnio zmieniony 04 lis 2008, 12:32 przez delta81, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
schab
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 818
Rejestracja: 29 maja 2006, 0:00
Lokalizacja: Radziszów k. Krakowa

Delta I - przegub w Gtie

Post autor: schab » 04 lis 2008, 10:30

Coś mi tu nie gra : Ritmo / Regata 1,5 ( OHV ) i 1,6 ( DOHC ) miały zupełnie inne zespoły napędowe ( w tym i przeguby ) . I mogę się założyć , że w Delcie I / Prismie było podobnie . Chyba , że dziwnym zrządzeniem losu masz jednowałkowca 1,6 ...
Kiedyś: 3 Zastavy 1100; 4xFiat Ritmo (65, 85, 90, 100); Fiat 126; 2xAlfa 33 1,5 i 1,3; Citroen Saxo 1,1; Tempra SW 4x4; Brava 1,6 16V; Dedra SW 2,0 16V , Dedra SW 1,8 8V; Delta 1,6 16V, Lancia Y 1,4; Alfa 156 2,0 JTS
Obecnie (do spółki z synami): Zastava 1100; BMW 329, 340 , 2x529 , 745 ; Delta 2,0 16V turbo 4x4; Alfa 159 2,4 Q4

Awatar użytkownika
delta81
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 1307
Rejestracja: 30 mar 2006, 0:00
Imię: Łukasz
Lokalizacja: mazowieckie

Delta I - przegub w Gtie

Post autor: delta81 » 04 lis 2008, 12:25

"schab" pisze:Coś mi tu nie gra : Ritmo / Regata 1,5 ( OHV ) i 1,6 ( DOHC ) miały zupełnie inne zespoły napędowe ( w tym i przeguby ) . I mogę się założyć , że w Delcie I / Prismie było podobnie.
A mi się wydaje, że nie.


Znalazłem też tutaj: przeguby.pl

podają te same wymiary do tego modelu delty, więc chyba powinno pasować :roll: jak myślicie?

Awatar użytkownika
Ara
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 351
Rejestracja: 14 sty 2008, 0:00
Lokalizacja: Warszawa

Delta I - przegub w Gtie

Post autor: Ara » 04 lis 2008, 13:50

Są raczej takie same :roll:

Awatar użytkownika
schab
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 818
Rejestracja: 29 maja 2006, 0:00
Lokalizacja: Radziszów k. Krakowa

Delta I - przegub w Gtie

Post autor: schab » 04 lis 2008, 14:55

Nie twierdzę wcale , że ten konkretny przegub nie będzie pasował akurat do Delty Bandita ( na drugiej podanej aukcji mowa jest tylko o 1,6 ) .
Natomiast staram się zwrócić uwagę na ewidentne brednie pierwszego sprzedającego , jakoby ten sam przegub pasował do Delty I 1,5 i 1,6 ( zapraszam do przestudiowania Eper-a) . Delta 1,3 - 1,5 ma inne przeguby , wszystkie 1,6 jeszcze inne , aczkolwiek do Uno Turbo jest zbliżony ( choć Eper podaje inne nr ) .
Kiedyś: 3 Zastavy 1100; 4xFiat Ritmo (65, 85, 90, 100); Fiat 126; 2xAlfa 33 1,5 i 1,3; Citroen Saxo 1,1; Tempra SW 4x4; Brava 1,6 16V; Dedra SW 2,0 16V , Dedra SW 1,8 8V; Delta 1,6 16V, Lancia Y 1,4; Alfa 156 2,0 JTS
Obecnie (do spółki z synami): Zastava 1100; BMW 329, 340 , 2x529 , 745 ; Delta 2,0 16V turbo 4x4; Alfa 159 2,4 Q4

Awatar użytkownika
Ara
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 351
Rejestracja: 14 sty 2008, 0:00
Lokalizacja: Warszawa

Delta I - przegub w Gtie

Post autor: Ara » 05 lis 2008, 6:27

Prosta sprawa. Kupić, a jak nie będą pasowały, to wal gościa w mordę :D

Awatar użytkownika
delta81
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 1307
Rejestracja: 30 mar 2006, 0:00
Imię: Łukasz
Lokalizacja: mazowieckie

Delta I - przegub w Gtie

Post autor: delta81 » 09 gru 2008, 9:54

Napiszę bo napewno komuś się przyda.
Przegub musi mieć:
22 frezy zew, 25 wew, średnica uszczelniacza 48.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silnik, przeniesienie napędu i układ chłodzenia”