Kappa - demontaż konsoli środkowej + foto
Kappa - demontaż konsoli środkowej + foto
Demontaz konsoli srodkowej i infocenter- instrukcja
Potrzebne są: wkrętak krzyżak, i dwa klucze imbusowe (zdaje się 2,5 i 3 lub 2 i 2,5). Po pierwsze należy odkręcić tą część konsoli "drewnopodobnej", która jest na dole - czyli ta przy lewarkach zmiany biegów i ręcznego. Jest to konieczne, gdyż blokuje ona możliwość wyciągnięcia tej części, która jest wokól InfoCenter. Śruby trzymające tą dolną część są:
krzyżaki: pod skórą osłaniającą lewarek biegów (3 sztuki), pod elementem "zaślapiającym" (może u kogoś w tym miejscu jest coś zamontowane, u mnie jest zaślapka) tuż pod sterowaniem lusterkami, pod gumową wykładzinką, która jest we wgłębieniu przez zapalniczką pasażerów (trzeba tą gumkę trochę podważyć od tyłu)
ibmus 3: pod lewarkiem ręcznego - jest zamaskowana takim czarnym kapturkiem - i to chyba wszystko.
Teraz tą część podnosimy i odsuwamy - nie trzeba całkiem zdejmować.
Bierzemy się teraz za konsloę właściwą.
1. Odkręcamy kratkę od nawiewu "w górę" dwa mniejsze imbusy, w górnych rogach. Teraz możemy to podważyć - tylko ostrożnie, tuż nad nawiewem "na twarz" trzyma się to na zatraskach. Jak już zdejmiemy nawiew "w góre" to:
2. ujrzymy dwa imbusy trzymające nawiew "na twarz", po odkręceniu tych śrub można wyjąć te nawiewy (u dołu też trzymają się na zatrzaskach + wchodzą na wcisk w kanały wentylacyjne), po wyjęciu tych nawiewów odłączamy od nich żarówki podświetlenia + migająca od infocenter.
3. Patrzymy na śruby krzyżaki - są dwie u gróy, tam gdzie był nawiew w góre, i dwie - gdzieś niżej (kurka - nie pamiętam), odkręcamy.
4. Wyciągamy wkład popielniczki - pod nim są jeszcze dwa krzyżaki.
5. Teraz można zdjąć drewnopodobną atrapę i zabrać się za odkręcanie infocenter - 6 śrub dobreze widocznych "krzyżaków".
Potrzebne są: wkrętak krzyżak, i dwa klucze imbusowe (zdaje się 2,5 i 3 lub 2 i 2,5). Po pierwsze należy odkręcić tą część konsoli "drewnopodobnej", która jest na dole - czyli ta przy lewarkach zmiany biegów i ręcznego. Jest to konieczne, gdyż blokuje ona możliwość wyciągnięcia tej części, która jest wokól InfoCenter. Śruby trzymające tą dolną część są:
krzyżaki: pod skórą osłaniającą lewarek biegów (3 sztuki), pod elementem "zaślapiającym" (może u kogoś w tym miejscu jest coś zamontowane, u mnie jest zaślapka) tuż pod sterowaniem lusterkami, pod gumową wykładzinką, która jest we wgłębieniu przez zapalniczką pasażerów (trzeba tą gumkę trochę podważyć od tyłu)
ibmus 3: pod lewarkiem ręcznego - jest zamaskowana takim czarnym kapturkiem - i to chyba wszystko.
Teraz tą część podnosimy i odsuwamy - nie trzeba całkiem zdejmować.
Bierzemy się teraz za konsloę właściwą.
1. Odkręcamy kratkę od nawiewu "w górę" dwa mniejsze imbusy, w górnych rogach. Teraz możemy to podważyć - tylko ostrożnie, tuż nad nawiewem "na twarz" trzyma się to na zatraskach. Jak już zdejmiemy nawiew "w góre" to:
2. ujrzymy dwa imbusy trzymające nawiew "na twarz", po odkręceniu tych śrub można wyjąć te nawiewy (u dołu też trzymają się na zatrzaskach + wchodzą na wcisk w kanały wentylacyjne), po wyjęciu tych nawiewów odłączamy od nich żarówki podświetlenia + migająca od infocenter.
3. Patrzymy na śruby krzyżaki - są dwie u gróy, tam gdzie był nawiew w góre, i dwie - gdzieś niżej (kurka - nie pamiętam), odkręcamy.
4. Wyciągamy wkład popielniczki - pod nim są jeszcze dwa krzyżaki.
5. Teraz można zdjąć drewnopodobną atrapę i zabrać się za odkręcanie infocenter - 6 śrub dobreze widocznych "krzyżaków".
Kappa '98 2.0 20V - LPG - była
Obecnie bezpartyjny - bo śmigam VW
VW Passat Variant B5 3BG 2001
1.9 TDI 130KM/PBOX 155KM, HIGHLINE
Obecnie bezpartyjny - bo śmigam VW
VW Passat Variant B5 3BG 2001
1.9 TDI 130KM/PBOX 155KM, HIGHLINE
Kappa - demontaż konsoli środkowej - instrukcja
kolego a jak ja chce wyjąć orginalne radio kasetowe lanci to tez musze to wszystko tak odkrecać jak piszesz?
Kappa - demontaż konsoli środkowej - instrukcja
jeśli chodzi o radio to ja wyciągłem bez rozbierania ale nie wiem jak jest z orginałem - ale myślę że szkoda roboty bo radio jest elementem które nie jest na stałe montowane
Kappa - demontaż konsoli środkowej - instrukcja
Nie wiem o którym radiu piszesz, bo były 2 ? Jam mam oryginalne z nawigacją, wyciąga się je za pomocą specjalnych kluczy. Starsza radia ktoś, zdaje mi się, wyciągał po zdjęciu panelu z napisem Lancia z radia."wicia2c" pisze:kolego a jak ja chce wyjąć orginalne radio kasetowe lanci to tez musze to wszystko tak odkrecać jak piszesz?
Kappa - demontaż konsoli środkowej - instrukcja
Ja mam to starsze (bez nawi) i zdiołem cały panel wedle instrukcji (ten o którym była mawa wcześniej "ala drewno") chciałem wyciągnąć infocenter razem z radiem i nie poszło bo trzymało właśnie gdzieś w okolicy radia wiec teraz musze pogrzebać koło tego panelu z napisem dzieki za pomoc"Roger7" pisze:Nie wiem o którym radiu piszesz, bo były 2 ? Jam mam oryginalne z nawigacją, wyciąga się je za pomocą specjalnych kluczy. Starsza radia ktoś, zdaje mi się, wyciągał po zdjęciu panelu z napisem Lancia z radia."wicia2c" pisze:kolego a jak ja chce wyjąć orginalne radio kasetowe lanci to tez musze to wszystko tak odkrecać jak piszesz?
Kappa - demontaż konsoli środkowej - instrukcja
Żeby odkręcić panel od infocenter musisz najpierw wymontować radio, gdyż panel ten przykręcony jest jeszcze dwoma nakrętkami m6(klucz 10) dostępnymi jedynie po wyciągnięciu radia.
KAPPA TDS & JTD
Kappa - demontaż konsoli środkowej - instrukcja
juz dałem rade wyciągnąć radio faktycznie pod tą listefką z napisem lancia są dziurki na klucz okazało sie ze nie wszystkie wtyczki były wetkniete ale pojawił sie problem wyswietlacz jest podswietlony tylko z jednej strony i pojawiają sie te 4 kreski na wpisanie kodu który zresztą mam ale prubowałem na 100 sposobów i nic nie daje efektu nic nie miga zadne cyferki nie przeskakują nie moge go wpisać auto trzymałem pół godziny na zapłonie i prubowałem ponownie i dalej nic ktoś wie jak to zrobić?
- Taz
- Klubowicz
- Posty: 4093
- Rejestracja: 03 kwie 2007, 0:00
- Imię: Irek
- Lokalizacja: Stalowa Wola
- Kontakt:
Kappa - demontaż konsoli środkowej - instrukcja
na żółto zaznaczyłem miejsca po śrubkach (sorki za jakość ale fotki z komórki)
'12 Lancia Voyager 3,6
'03 Mercedes CLK 55 AMG
'06 Yamaha R6 RJ11 track only
...i służbowa '21 Skoda Octavia 1,5 150KM DSG
'03 Mercedes CLK 55 AMG
'06 Yamaha R6 RJ11 track only
...i służbowa '21 Skoda Octavia 1,5 150KM DSG
- Taz
- Klubowicz
- Posty: 4093
- Rejestracja: 03 kwie 2007, 0:00
- Imię: Irek
- Lokalizacja: Stalowa Wola
- Kontakt:
Kappa - demontaż konsoli środkowej - instrukcja
Dorzucam jeszcze kilka zdjęć - może komuś się przydadzą
'12 Lancia Voyager 3,6
'03 Mercedes CLK 55 AMG
'06 Yamaha R6 RJ11 track only
...i służbowa '21 Skoda Octavia 1,5 150KM DSG
'03 Mercedes CLK 55 AMG
'06 Yamaha R6 RJ11 track only
...i służbowa '21 Skoda Octavia 1,5 150KM DSG
Kappa - demontaż konsoli środkowej - instrukcja
nie wiem w czym tkwi problem, ale przestało mi świecić podświetlenie infocenter, kiedy włączam światła (ten zielony kolor). na żółto świeci ok. czy to jakaś lampka do wymiany i czy jak rozbiore infocenter to dostane się do tego w prosty sposób, czy coś mnie jeszcze czeka ?
Kappa - demontaż konsoli środkowej - instrukcja
No dobra sciagnolem ta cholerna imitacje drewna , odkrecilem wszystkie sruby z infocenter i nic sieci dalej. cos go blokuje na dole. Ide zaraz radio wykrecic moze tak cos jest. Nie wiem wogole czy sie dostane do tych przyciskow w info. cholerka ale z tym pie ***
pozdrawiam wszystkich grzebiacych w lanciach o tej porze roku
pozdrawiam wszystkich grzebiacych w lanciach o tej porze roku
Kappa - demontaż konsoli środkowej - instrukcja
A podswietla Ci zegary i przyciski, bo jeśli nie to bezpiecznik service 2 padł."boss" pisze:nie wiem w czym tkwi problem, ale przestało mi świecić podświetlenie infocenter, kiedy włączam światła (ten zielony kolor). na żółto świeci ok. czy to jakaś lampka do wymiany i czy jak rozbiore infocenter to dostane się do tego w prosty sposób, czy coś mnie jeszcze czeka ?
Lancia Kappa 2.0 20v
LPG Stag 300
LPG Stag 300
-
- Forumowicz/ka
- Posty: 260
- Rejestracja: 26 maja 2007, 0:00
- Lokalizacja: Wrocław
Kappa - demontaż konsoli środkowej - instrukcja
CZYTAJMY WSZYSTKO-BOSS JUŻ WIE-POD RADIEM SĄ DWIE NAKRĘTKI 10 I TRZEBA WYCIĄGNĄC RADIO.
dzisiaj się przekonałem
hmm zostały mi dwie śrubki
dzisiaj się przekonałem
hmm zostały mi dwie śrubki
Lancia Kappa 3.0 V6 24v
są silniki, i jest V....
są silniki, i jest V....
- orzec_h
- Dopiero zaczyna na naszym forum
- Posty: 47
- Rejestracja: 25 paź 2007, 0:00
- Lokalizacja: W-wa - Włochy
Kappa - demontaż konsoli środkowej - instrukcja
Każdy ma problem ze zlokalizowaniem śrub 10tek Zamieszczam foty:
Najpierw musimy wyciągnąć pół kieszeń od radia
A następnie ujrzymy owe dwie śruby:
Najpierw musimy wyciągnąć pół kieszeń od radia
A następnie ujrzymy owe dwie śruby:
Jedyna słuszna marka! => Lancia!
Kappa LX 3.0
Thesis 2.0T EMBLEMA
Kappa LX 3.0
Thesis 2.0T EMBLEMA
Re: Kappa - demontaż konsoli środkowej + foto
Czy ktoś rozbierał już infocenter ? Muszę dostać się do przycisku temperatury bo się zawiesił i nie działa za każdym razem.