Lancia Klub Polska

Forum dyskusyjne miłośników marki Lancia

>> SKLEPIK LANCIA KLUB POLSKA <<

Autosklep
Dzisiaj jest 22 paź 2018, 16:25

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 19 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2
Autor Wiadomość
PostDodany: 06 paź 2015, 23:17 
Offline
Administrator
Administrator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 lut 2008, 0:00
Posty: 8456
Imię: Andrzej
Lokalizacja: Nowy Sącz
Powodzenia ;)

_________________
Kappa 2.0 turbo 20v, sedan '99, 220 pajaców;)
Zeta 2.1 TD Epic FREE ;)
Mapa Użytkowników LKP-kliknij
Kliknij tutaj jeśli chcesz umieścić na mapie swoje dane (swoją Lancię, polecany warsztat, miejsce zlotu lub spotu)


Na górę
PostDodany: 06 paź 2015, 23:34 
Offline
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 wrz 2008, 0:00
Posty: 347
Imię: Kuba
Lokalizacja: Warszawa
czy polift (dokładnie 2000 r.) ma takie same wentylatory co przedlift ??

_________________
Jest:
Kappa 2,0 prod. 2000 - w rodzinie od 2014
FSO Polonez prod. 1989 - w rodzinie od 2004


Na górę
PostDodany: 07 paź 2015, 22:19 
Offline
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 wrz 2008, 0:00
Posty: 347
Imię: Kuba
Lokalizacja: Warszawa
Już wiem że ma takie same, ale u mnie się to kompletnie nie sprawdziło. nie szło nawet na tyle przesunąć wiatraka aby go wysunąć z tunelu. Efekt taki że rozbebeszyłem wszystko dokładnie jak na fotkach:

Obrazek

Obrazek


I nie jest to zbytnio trudne. gdyby nie to że jeszcze naprawiałem silniczek obiegu zamkniętego, mechanizm wycieraczek i poprawiałem wiązkę to sama wymiana wiatraka zajęła by może z 3-4 godziny i to bez żadnego wkur####a.

_________________
Jest:
Kappa 2,0 prod. 2000 - w rodzinie od 2014
FSO Polonez prod. 1989 - w rodzinie od 2004


Na górę
PostDodany: 22 kwie 2017, 21:35 
Offline
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 mar 2017, 11:39
Posty: 192
Imię: Mati
Lokalizacja: Nysa
Właśnie przeszedłem wymianę tego nieszczęsnego wiatraka, do opisu kolegi dodał bym jeszcze że w wyjęciu tego ustrojstwa pomaga odkręcenie lewej łapy która trzyma obudowę i odkręcenie całej góry obudowy wentylatora ( ale to wszystko jak juz mamy całą obudowę odłączoną od reszty gdy jest możliwość jej obracania ), w moim przypadku wystarczyło ściągnięcie tylko wycieraczki od strony pasażera wtedy można łatwo odgiać podszybie co w zupełności wystarcza w wyjęciu pudła, cała operacja zajęła 2 godziny z kilkoma przerwami na papieroska i uspokojeniu nerwów :-). Pozdrawiam

_________________
A więc od początku
Uno 1.1 Fire 96r. historia
Uno 1.0 94r. historia
Mondeo mk1 96r. historia (zerwany pasek rozrządu)
VW pssst b4 94r. historia
Kappa 2.4+ lpg 96r. historia
Seicento 0.9 98r. skasowany tak że radio wpadło na tylne siedzenie :-) ( ofiar brak)
Kappa 2.0 20V + LPG oby jak najdłużej :lol:
Kiedyś napewno 20vT : yesyes :


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 19 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
[ Regulamin Forum ]

Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl