Lybra - światła LED do jazdy dziennej DRL /fotorelacja/

pääkäyttäjä

Re: Lybra - światła LED do jazdy dziennej DRL /fotorelacja/

Post autor: pääkäyttäjä » 10 paź 2012, 9:52

Znalazłem DRL'e, okrągłe - w serwisie i sklepie goście mówili, że pasują we wloty powietrza i nie przeszkadzają, jeśli ma się silnik benzynowy. Z Krissem się w tej kwestii porozumiewałem i w benzyniaku też tam jest wlot powietrza... więc jak to jest, bardziej doświadczeni koledzy? Można czy nie? :)

Kris
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 1185
Rejestracja: 13 lip 2010, 22:29
Imię: Krzysiek
Lokalizacja: Gorzyce (woj.śląskie)

Re: Lybra - światła LED do jazdy dziennej DRL /fotorelacja/

Post autor: Kris » 10 paź 2012, 9:58

Też bym chciał wiedzieć czy w benzynowcach można wykorzystać te "dziury" pod okrągłe DRLe. Wg mnie tam wygląda ładniej :)
było Uno 1.0, Bravo 1.2 16V, była Lybra LX SW 1.8 LPG, była Croma 1,9 150KM jest Lancia Ypsilon Platino 0.9 i Ford Galaxy

Awatar użytkownika
FXX
Administrator
Administrator
Posty: 10673
Rejestracja: 27 mar 2009, 16:14
Imię: Kamil

Re: Lybra - światła LED do jazdy dziennej DRL /fotorelacja/

Post autor: FXX » 10 paź 2012, 10:41

Od kiedy w benzyniakach w Lybrze tam jest wlot powietrza? Z tego co widziałem to każda miała to zaślepione, a jedynie w Dieslu lewy otwór nie ma zaślepki.
Volvo S60 R-Design D5

Były:
Alfa Romeo MiTo 1.4 16V
Alfa Romeo 159 SW 2.4JTDm
Alfa Romeo 156 SW 2.4JTD

Lancia Lybra SW 1.9JTD
Daewoo Espero 1.5 GLX

Obrazek

Kris
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 1185
Rejestracja: 13 lip 2010, 22:29
Imię: Krzysiek
Lokalizacja: Gorzyce (woj.śląskie)

Re: Lybra - światła LED do jazdy dziennej DRL /fotorelacja/

Post autor: Kris » 10 paź 2012, 11:26

W 1.8 jest zaślepka z lewej i z prawej. Patrząc na samochód z przodu w prawej zaślepce jest otwór w górnej jej części. Za tą zaślepką jest wlot powietrza. Aerodynamika to trudna dziedzina fizyki i pewnie ten otwór w zaślepce czemuś służy. Może zapobiega wirowaniu powietrza przy wlocie do filtra przy większych prędkościach, a może odwrotnie - wspomaga wtłaczanie powietrza przy niskich prędkościach... Ciągle planuję przejechać się autostradą sprawdzając odczyty z przepływomierza raz w normalnej konfiguracji a drugi z zatkanym otworem. Nie wiem czy dobrze kombinuje, może ktoś moje myślenie wyprostuje... :)
było Uno 1.0, Bravo 1.2 16V, była Lybra LX SW 1.8 LPG, była Croma 1,9 150KM jest Lancia Ypsilon Platino 0.9 i Ford Galaxy

pääkäyttäjä

Re: Lybra - światła LED do jazdy dziennej DRL /fotorelacja/

Post autor: pääkäyttäjä » 10 paź 2012, 11:37

FXX pisze:Od kiedy w benzyniakach w Lybrze tam jest wlot powietrza? Z tego co widziałem to każda miała to zaślepione, a jedynie w Dieslu lewy otwór nie ma zaślepki.
Też tak mówiłem - do czasu, aż Kris mi powiedział, że mam sobie sprawdzić. W zaślepce jest prostokątne wycięcie. Że było już ciemno, nie sprawdzałem dalej, co się za owym wycięciem kryje :)

Kris
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 1185
Rejestracja: 13 lip 2010, 22:29
Imię: Krzysiek
Lokalizacja: Gorzyce (woj.śląskie)

Re: Lybra - światła LED do jazdy dziennej DRL /fotorelacja/

Post autor: Kris » 10 paź 2012, 11:46

Za owym wycięciem jest pusta przestrzeń, a potem z boku jest wlot powietrza do obudowy filtra. Nie jest umieszczony w osi tego otworu w zaślepce, ani połączony żadną rurką. Ale po coś on tam jest, pytanie jest jedno: Po co? :)
było Uno 1.0, Bravo 1.2 16V, była Lybra LX SW 1.8 LPG, była Croma 1,9 150KM jest Lancia Ypsilon Platino 0.9 i Ford Galaxy

Awatar użytkownika
FXX
Administrator
Administrator
Posty: 10673
Rejestracja: 27 mar 2009, 16:14
Imię: Kamil

Re: Lybra - światła LED do jazdy dziennej DRL /fotorelacja/

Post autor: FXX » 10 paź 2012, 11:47

To tym bardziej obstawiam, że nie ma to powiązania z wlotem powietrza.
Volvo S60 R-Design D5

Były:
Alfa Romeo MiTo 1.4 16V
Alfa Romeo 159 SW 2.4JTDm
Alfa Romeo 156 SW 2.4JTD

Lancia Lybra SW 1.9JTD
Daewoo Espero 1.5 GLX

Obrazek

pääkäyttäjä

Re: Lybra - światła LED do jazdy dziennej DRL /fotorelacja/

Post autor: pääkäyttäjä » 10 paź 2012, 11:59

Dlatego nie upieram się - skoro gość w serwisie powiedział, że w przypadku benzyny, DLR'e mogą tam być, to obaj z Krisem chcemy rozwiać wątpliwości. Chyba organoleptycznie wlezę pod auto się temu przyjżę...

Awatar użytkownika
BlackLybraSW
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 567
Rejestracja: 24 paź 2012, 9:29
Imię: Bartek
Lokalizacja: Stargard
Kontakt:

Re: Lybra - światła LED do jazdy dziennej DRL /fotorelacja/

Post autor: BlackLybraSW » 08 lis 2012, 14:45

digital pisze:w mojej lyberce tak wyglądają światła do jazdy dziennej odstęp między lampami to 72 cm. więc jest to prawidłowe pozdrawiam jacek .
Obrazek
witam
to jedyny sposób jaki mi się podoba i jako tako wygląda na Lybrze.
Kolego jakaś relacja, co i jak, gdzie za ile ?
Lybra 1,9 JTD Power
OBDII pisać na priv lub maila oczywiście okolice ZST :-)

barmani1

Re: Lybra - światła LED do jazdy dziennej DRL /fotorelacja/

Post autor: barmani1 » 27 kwie 2013, 19:12

Cytat z montażu....Kabel plusowy ( czerwony ) musimy podpiąć do takiego kabla gdzie po przekręceniu kluczyka bez odpalania auta jest +12V.
Tu nadmienię że to miejsce wskazał mi Jan123456 telefonicznie ( jest ono niby bardziej dostępne jak ktoś ma dwa wentylatory na chłodnicy ) ja mam jeden i to musiało zakończyć się interwencją Jana.


Moje pytanie: ja mam 2 wentylatory, czy ktoś wie gdzie owe bardziej dostępne miejsce??

Codee

Re: Lybra - światła LED do jazdy dziennej DRL /fotorelacja/

Post autor: Codee » 27 kwie 2013, 20:26

barmani1 pisze: Moje pytanie: ja mam 2 wentylatory, czy ktoś wie gdzie owe bardziej dostępne miejsce??

ja mam jeden wentylator i plusa masz tam gdzie u mnie lub też po zapłonie na rozrusznik też idzie plus.

Pozdrawiam
Ostatnio zmieniony 29 kwie 2013, 9:58 przez Codee, łącznie zmieniany 1 raz.

jkazik1
Dopiero zaczyna na naszym forum
Dopiero zaczyna na naszym forum
Posty: 1
Rejestracja: 08 cze 2012, 9:47
Imię: Kazio
Lokalizacja: Tarnowskie Góry

Re: Lybra - światła LED do jazdy dziennej DRL /fotorelacja/

Post autor: jkazik1 » 29 maja 2013, 20:00

Do kolegi BlackLybraSW. Zgoda, że między światłami jest 72 cm ale od zewnętrznego obrysu karoserii masz więcej niż 40 cm. Więc nie jest to zgodne z wymogami. A wlot powietrza w dieslu nie jest zaślepiony aby w czasie ostrej jazdy kiedy pracuje turbo chłodzić powietrze przepływające przez intercooler. Pozdrawiam

Awatar użytkownika
meqqex
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 2393
Rejestracja: 05 wrz 2012, 18:15
Skype: pr2em0
Imię: Przemek
Lokalizacja: Chojna - ZGR
Kontakt:

Re: Lybra - światła LED do jazdy dziennej DRL /fotorelacja/

Post autor: meqqex » 10 cze 2013, 19:35

jkazik1 pisze:Do kolegi BlackLybraSW. Zgoda, że między światłami jest 72 cm ale od zewnętrznego obrysu karoserii masz więcej niż 40 cm. Więc nie jest to zgodne z wymogami. A wlot powietrza w dieslu nie jest zaślepiony aby w czasie ostrej jazdy kiedy pracuje turbo chłodzić powietrze przepływające przez intercooler. Pozdrawiam
można powiedzieć iż jest naciągane 40 cm - sam zamierzam umiejscowić w swojej lybrze w tym miejscu światełka ;)

jak dokonam instalacji zamieszczę fotkę
[Lancia_Lybra_SW_LX_1.9_JTD_85kW_2004R]
6cio biegowy manual
BREMBO Brakes System
Novitec 18 inch wheels
ECU soft update STAGE 1 150 KM / 340 Nm by Ramzes_II

zbychoo
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 67
Rejestracja: 16 lut 2008, 0:00
Lokalizacja: Białystok

Re: Lybra - światła LED do jazdy dziennej DRL /fotorelacja/

Post autor: zbychoo » 23 cze 2013, 15:20

W imieniu kolegi BlackLybraSW zamieszczam kilka zdjęć zamontowanych świateł:
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.

Awatar użytkownika
egon.
Moderator Globalny
Moderator Globalny
Posty: 514
Rejestracja: 28 sie 2012, 7:20
Imię: Paweł
Lokalizacja: Pleszew

Re: Lybra - światła LED do jazdy dziennej DRL /fotorelacja/

Post autor: egon. » 23 cze 2013, 15:29

Powiem szczerze, ze mi to sie średnio podoba, jednak od zewnętrznej strony wygląda lepiej, ale to juz kwestia gustu, a co do tych 40cm, to niestety, ale mierzyłem i raczej jest troche więcej, wiec zależy na jakiego policjanta sie trafi ;)
Lancia Lybra Intensa SW 2,4 JTD 150KM
Lancia Lybra Berlina 1,9 JTD 115 KM --> 140KM by Ramzes na części

ODPOWIEDZ

Wróć do „Zrób to sam”