Kappa 2.4 20V Czujniki temperatury.
- kond243
- Forumowicz/ka
- Posty: 2597
- Rejestracja: 27 gru 2009, 0:25
- Skype: Kondi243
- Imię: Konrad
- Lokalizacja: Przysieka
Re: Kappa 2.4 20V Czujniki temperatury.
To jest ten czerwony. Czerwoną główkę ma. Musze poszukać gdzieś to zrobię foto.
Były:Peugeot 309 1.6, Renault Laguna 1.8 8v, Lancia Kappa 2.0 V.I.S.
Są Lancia Kappa 20vt, Lancia Kappa 2.0 V.I.S,Lancia Y 1.2 16v.Lancia Thesis 20vt
Są Lancia Kappa 20vt, Lancia Kappa 2.0 V.I.S,Lancia Y 1.2 16v.Lancia Thesis 20vt
- Johnny
- Forumowicz/ka
- Posty: 1602
- Rejestracja: 11 cze 2009, 14:11
- Imię: Piotr
- Lokalizacja: Wrocław / Mirków
Re: Kappa 2.4 20V Czujniki temperatury.
Ok dzięki Konrad choć u mnie jest raczej na 100% czarny
Lancia Dedra 1.6 8V 30 tyś km miłych wspomnień
Lancia Kappa 2.4 20V 67 tyś km miłych wspomnień
Lancia Kappa 2.0 20V TURBO
Lancia Kappa 2.4 20V 67 tyś km miłych wspomnień
Lancia Kappa 2.0 20V TURBO
Re: Kappa 2.4 20V Czujniki temperatury.
Czy zamieniając wtyczki od czujników temperatury silnika coś będzie źle wskazywało, np. temperatura na zegarach przy rozgrzanym silniku nie podniesie się, a wentylatory na zimnym się załączą? Wtyczki są podobne, jest jakaś różnica w parametrach między niebieskim a czerwonym czujnikiem?
Re: Kappa 2.4 20V Czujniki temperatury.
Wentylatory to sie powinny załączyć już po odłączeniu wtyczki z czujnika (przy włączonym zapłonie). Który rocznik auta, choć taka zamiana to raczej bez sensu.
Jeśli stary model z 2 czujnikami to w tym temacie jest sporo informacji, dałem też tam wykaz rezystancji czerwonego czujnika dla kilku temperatur viewtopic.php?f=103&t=30694
Jeśli stary model z 2 czujnikami to w tym temacie jest sporo informacji, dałem też tam wykaz rezystancji czerwonego czujnika dla kilku temperatur viewtopic.php?f=103&t=30694
KAPPA TDS & JTD
Re: Kappa 2.4 20V Czujniki temperatury.
rok 96, zamieniając wtyczki z czerwonej na niebieską przy rozgrzanym silniku temperatura na zegarach leży na 50*C, zastanawiam się czy czujnik temperatury od ECU jest sprawny.volf pisze: ↑11 lis 2019, 21:59 Wentylatory to sie powinny załączyć już po odłączeniu wtyczki z czujnika (przy włączonym zapłonie). Który rocznik auta, choć taka zamiana to raczej bez sensu.
Jeśli stary model z 2 czujnikami to w tym temacie jest sporo informacji, dałem też tam wykaz rezystancji czerwonego czujnika dla kilku temperatur viewtopic.php?f=103&t=30694
- jasiugm
- Forumowicz/ka
- Posty: 372
- Rejestracja: 03 lut 2015, 19:14
- Imię: Mariusz
- Lokalizacja: Sosnowiec
Re: Kappa 2.4 20V Czujniki temperatury.
Czerwony i niebieski czujnik .aha zupełnie inne parametry i charakterystyki. Ich zamiana nie ma sensu.yattaman pisze:rok 96, zamieniając wtyczki z czerwonej na niebieską przy rozgrzanym silniku temperatura na zegarach leży na 50*C, zastanawiam się czy czujnik temperatury od ECU jest sprawny.volf pisze: ↑11 lis 2019, 21:59 Wentylatory to sie powinny załączyć już po odłączeniu wtyczki z czujnika (przy włączonym zapłonie). Który rocznik auta, choć taka zamiana to raczej bez sensu.
Jeśli stary model z 2 czujnikami to w tym temacie jest sporo informacji, dałem też tam wykaz rezystancji czerwonego czujnika dla kilku temperatur viewtopic.php?f=103&t=30694
Wysłane z mojego Redmi Note 7 przy użyciu Tapatalka
Kappa SW 2.0 20V VIS
Y 1.2 8V
Y 1.2 8V