Pozwalam sobie założyć taki temat, bo coś nie mogę znaleźć podobnego ani nawet potrzebnych informacji w innych tematach.
Problem jest taki - mam ostatnio zwykłe halogeny (ksenony czekają na remont) no i w nich są te stare, duże silniki. Do tej pory było wszystko w porządku, ale ostatnio zmieniłem prawą lampę na inną (w tym silniczek też) i w momencie włączenia zapłonu oba silniki zjechały mi maksymalnie do dołu. Nie grzebałem nic w instalacji, nie grzebałem w czujniku na belce (samopoziomowanie do ksenonów), jak pisałem tuż przed wymianą tej jednej lampy i silniczka było wszystko ok a tu nagle jakaś klęska.
Nie próbowałem jeszcze tego odmienić, zwłaszcza że w tych starych silnikach można sobie trochę wykręcić "kulkę" i tym samym wyregulować "pozycję 0" na silniku. Czy ktoś ma pomysł co mogło spowodować takie zachowanie obu silników?
Kappa - silniczki od poziomowania reflektorów
Kappa - silniczki od poziomowania reflektorów
Drop a gear and disappear!
- rob_76
- Klubowicz Wspierający
- Posty: 3633
- Rejestracja: 07 kwie 2013, 22:31
- Imię: Robert
- Lokalizacja: Gdynia/WorldWide
Re: Kappa - silniczki od poziomowania reflektorów
A probowales do tej "nowej" lampy przelozyc silniczek ze "starej"...?
/Wymiana jest bardzo prosta - przekrecasz, odhaczasz z zaczepu (ostroznie) i... tyle... Montaz odwrotnie.../
/Wymiana jest bardzo prosta - przekrecasz, odhaczasz z zaczepu (ostroznie) i... tyle... Montaz odwrotnie.../
Autovettura Lancia Beta Coupe S2 2000 119KM Anno Domini '76 - Serce i dusza...
Autovettura Lancia Gamma Coupe S2 2500 i.e. 140KM x2 Anno Domini '80/'81 - Duma i radość...
Autovettura Lancia Kappa Coupe 2400 20V 175KM Anno Domini '98 - Przyjemność i wygoda...
Autovettura Lancia Lybra SW 2.4JTD 140KM Anno Domini '01 - Ekonomika i miekkość...
Chevrolet Volt Hybrid plug-in Anno Domini '13 - Zaawansowanie i oszczędność...
To już wspomnienie: Opel Ascona C 1.6D sedan 4D 54KM, Hyundai Pony IV 1.5 GL sedan 77KM, Renault Clio II Phase I 1.2 RN 60KM, Renault Clio III 1.2 Tce 100KM, Lancia Delta II HPE 2000 16V 139KM, Opel Astra Caravan 1.4 S.P.I. 60KM, Honda Civic VIII 4D 1.8 Ex. 140KM.
Autovettura Lancia Gamma Coupe S2 2500 i.e. 140KM x2 Anno Domini '80/'81 - Duma i radość...
Autovettura Lancia Kappa Coupe 2400 20V 175KM Anno Domini '98 - Przyjemność i wygoda...
Autovettura Lancia Lybra SW 2.4JTD 140KM Anno Domini '01 - Ekonomika i miekkość...
Chevrolet Volt Hybrid plug-in Anno Domini '13 - Zaawansowanie i oszczędność...
To już wspomnienie: Opel Ascona C 1.6D sedan 4D 54KM, Hyundai Pony IV 1.5 GL sedan 77KM, Renault Clio II Phase I 1.2 RN 60KM, Renault Clio III 1.2 Tce 100KM, Lancia Delta II HPE 2000 16V 139KM, Opel Astra Caravan 1.4 S.P.I. 60KM, Honda Civic VIII 4D 1.8 Ex. 140KM.
Re: Kappa - silniczki od poziomowania reflektorów
Przekładałem te silniczki starego typu, bez zmian. Nie spróbowałem jeszcze przełożyć silników nowego typu (tych małych) które oryginalnie siedziały na ksenonach bo to trzeba lampę wyjąć żeby wygodnie założyć, może z nimi będzie normalnie.
Nie żeby mi to robiło różnicę, bo i tak czujnik na belce nie działa i trzyma jeden poziom, więc po prostu obecne silniki "wydłużyłem" (kulki w nich są na gwincie, można regulować) i lampy świecą gdzie trzeba.
Nie żeby mi to robiło różnicę, bo i tak czujnik na belce nie działa i trzyma jeden poziom, więc po prostu obecne silniki "wydłużyłem" (kulki w nich są na gwincie, można regulować) i lampy świecą gdzie trzeba.
Drop a gear and disappear!
Re: Kappa - silniczki od poziomowania reflektorów
Raczej nie ma różnicy czy silniki są większe (Hella) czy mniejsze (MM), bo sterowane są tak samo...
Oczywiście mówię o zwykłych, halogenowych lampach lampach.
Tutaj mi wygląda na problem ze sterowaniem, ewentualnie któryś silniczek coś nie halo, może odłącz jeden na próbę
Oczywiście mówię o zwykłych, halogenowych lampach lampach.
Tutaj mi wygląda na problem ze sterowaniem, ewentualnie któryś silniczek coś nie halo, może odłącz jeden na próbę
KAPPA TDS & JTD