Kappa Sedan/SW/Coupe - dorabianie sprężyn tył/odsłona VIII

Awatar użytkownika
stabraf
Administrator
Administrator
Posty: 8477
Rejestracja: 22 lut 2008, 0:00
Imię: Andrzej
Lokalizacja: Nowy Sącz

Re: Kappa Sedan/SW/Coupe - dorabianie sprężyn tył/odsłona VI

Post autor: stabraf » 27 wrz 2016, 18:51

Ja tam do niczego nie namawiam...była prośba o spostrzeżenia to zamieściłem swoje ;)

Awatar użytkownika
Arek175
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 118
Rejestracja: 31 mar 2015, 19:16
Imię: Arkadiusz
Lokalizacja: Siemianowice Sl

Re: Kappa Sedan/SW/Coupe - dorabianie sprężyn tył/odsłona VI

Post autor: Arek175 » 27 wrz 2016, 18:53

To ja bym byl wstepnie zainteresowany. Ale wstepnie. Przebywam chwilowo za granica. Nie wiem czy wyrobie sie w tej odslonie. Bardzo by mi pomoglo jakies aktualne zdjecie tylu na tych sprezynach, czy auto ma gaz i jakie sa wymiary sprezynki.

Awatar użytkownika
stabraf
Administrator
Administrator
Posty: 8477
Rejestracja: 22 lut 2008, 0:00
Imię: Andrzej
Lokalizacja: Nowy Sącz

Re: Kappa Sedan/SW/Coupe - dorabianie sprężyn tył/odsłona VI

Post autor: stabraf » 27 wrz 2016, 18:58

Jeszcze jedno foto które zrobiłem teraz:
springi2.jpg
Autko dosyć obciążone i w bagaju i na tylnej kanapie ;)
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.

Awatar użytkownika
Arek175
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 118
Rejestracja: 31 mar 2015, 19:16
Imię: Arkadiusz
Lokalizacja: Siemianowice Sl

Re: Kappa Sedan/SW/Coupe - dorabianie sprężyn tył/odsłona VI

Post autor: Arek175 » 27 wrz 2016, 19:26

Ladnie to wyglada. Ja bym chcial taki efekt ale te 2 cm wiecej by mnie najbardziej usytasy :-D Nie mam gazu, jedynie ten pod podeszwa ale nie wykluczam w przyszlosci. Tyl mi wisi jak rekaw magika. W przodzie wloze 4 palce miedzy blotnik a opone. Jutro zmierze w centymetrach. W tyle bym chcial ze 3 palce :-P zalezy mi na sztywniejszym zawieszeniu i nie siadajacym przy 3 osobach w tyle lub pelnym bagazniku.

Awatar użytkownika
Wilkin
Klubowicz Wspierający
Klubowicz Wspierający
Posty: 5284
Rejestracja: 02 lis 2009, 21:40
Imię: Grzesiek
Lokalizacja: Pruszków
Kontakt:

Re: Kappa Sedan/SW/Coupe - dorabianie sprężyn tył/odsłona VI

Post autor: Wilkin » 27 wrz 2016, 19:56

To sobie zamów takie jak miałem w przemytniku.Nawet wizyta w Castoramie po płytki , nie dała rady tego zglebić ;)
byłe: Delta II 1.6 16V Hpe,Kappa 2.0 20V "Litwin" ,Kappa 2.0 20V "Przemytnik",Delta II bi-colore 2.0 16V Vice miss Sypniewo,Ypsilon 1.3 JTD bi-colore Miss Topornia,Kappa 3.0 Coupe Aut 2vice Zwierzyń, Kappa 2.0 20 VT. Alfa 166 3.0 sportronic.
Obecne
Kappa 3.0 sportronic,Kappa 3.0 SW sportronic, Gamma 2.5 Aut.Tipo 1.4 T-jet SW.Ford expedition 5.4. Volt,126p.
Tak z grubsza ;)

GepardMG
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 4057
Rejestracja: 01 kwie 2009, 21:50
Imię: Marcin
Lokalizacja: ŁÓDŹ

Re: Kappa Sedan/SW/Coupe - dorabianie sprężyn tył/odsłona VI

Post autor: GepardMG » 27 wrz 2016, 22:06

kond243 pisze:Te z autosklepu siadają, do tego mają cieńszy drut. I na dobrą sprawę załatwiają problem jak nie jeździsz z pełnym obciążeniem. Za to te od Faraona załatwiają wszystkie problemy auto jest sztywniejsze nie siada pod obciążeniem. I są zrobione z grubsze drutu. Miałem te z autosklepu i wygniotły się. Za to te od Faraona spadły jakiś 1cm. I jest ok od długiego czasu. A teraz potrzebuje drugi komplet bo remontuje drugą kappe 20vt.
My tych sprężyn sprzedaliśmy hmm pewnie z kilkaset kompletów i jakoś nie ma telefonów z narzekaniami.
Nie wierzę w to że Klienci są teraz tacy że nie umieją/nie chce im się poskarżyć ?!
Mało tego , dostawałem wręcz informację że w przypadku zastosowania sprężyn wzmocnionych do wersji bez gazu jest wręcz troszkę za wysoko ...

Sprężyny były kilkukrotnie przez nas modyfikowane /poprawiane właśnie dzięki uwagom pierwszych którzy kupili,
głównie jeszcze przez serwis LT , również brane były pod uwagę sugestie mechaników (LT).

Nasze sprężyny wzmocnione mają pół milimetra grubszy drut niż oryginał, ale przecież to nie problem zrobić jeszcze grubsze. Tyle tylko że nie chcieliśmy zabierać zbytnio komfortu jazdy wstawiając tak sztywne sprężyny. Tak nam doradzono w fabryce żeby nie przesadzić.

Nie pisze tego żeby na siłę przekonywać ze "nasze jest najlepsze", mam raczej poważne pytanie do użytkowników Forum którzy kupili naszą wzmocnioną wersję czy rzeczywiście mają powody do niezadowolenia z tych sprężyn ?

Ja osobiście w swojej Kappie używam , normalnie ją obciążam , nic nie siada ...

Jeśli jest taka potrzeba mogę wypuścić na rynek mocniejsze sprężyny niż do tej pory, normalnie jestem elastyczny jak Chińczyk i zrobię wszystko za odpowiednią cenę :lol: .
Marcin

Autosklep24 zaprasza na zakupy. Dla Forum rabat 10% na hasło "LKP2019".

e-mail : sklep@autosklep24.pl
tel : 792 465-368 , 42 688-01-49

Awatar użytkownika
stabraf
Administrator
Administrator
Posty: 8477
Rejestracja: 22 lut 2008, 0:00
Imię: Andrzej
Lokalizacja: Nowy Sącz

Re: Kappa Sedan/SW/Coupe - dorabianie sprężyn tył/odsłona VI

Post autor: stabraf » 27 wrz 2016, 22:43

Marcin, jeśli chodzi o mnie to masz wpisy wcześniejsze i wg mnie jest naprawdę OK...no może oprócz tego, że jeden amorek do wymiany, ale to już nie wina springów przecież ;)

Awatar użytkownika
kond243
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 2597
Rejestracja: 27 gru 2009, 0:25
Skype: Kondi243
Imię: Konrad
Lokalizacja: Przysieka

Re: Kappa Sedan/SW/Coupe - dorabianie sprężyn tył/odsłona VI

Post autor: kond243 » 28 wrz 2016, 1:49

Ja piszę jak się stało z moimi sprężynami nie miały lekkiego życia kupione były w 2010roku. Może trafiłem na jakąś partie dziwną ale się wygniotły.Auto stoi bez obciążenia możliwie ok ale po obciążeniu 5osobami koło chowa się w nadkole. Potem była edycja sprężyn od Faraona i te już się spisują ok.
Były:Peugeot 309 1.6, Renault Laguna 1.8 8v, Lancia Kappa 2.0 V.I.S.
Są Lancia Kappa 20vt, Lancia Kappa 2.0 V.I.S,Lancia Y 1.2 16v.Lancia Thesis 20vt

Awatar użytkownika
Arek175
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 118
Rejestracja: 31 mar 2015, 19:16
Imię: Arkadiusz
Lokalizacja: Siemianowice Sl

Re: Kappa Sedan/SW/Coupe - dorabianie sprężyn tył/odsłona VI

Post autor: Arek175 » 28 wrz 2016, 20:40

U mnie w przodzie, spokojnie poloze bokiem paczke papierosow na oponie i jest na rowni z blotnikiem. Czyli chyba 6.5 cm. Tyle tez bym chcial w tyle miec. Teraz juz nie wiem czyje sprezynki beda lepsze heh. Jesli nie macie pod reka miarki to mozna wlozyc cokolwiek sie ma pod reka i sprawdzic pizniej wymiary.

Awatar użytkownika
rob_76
Klubowicz Wspierający
Klubowicz Wspierający
Posty: 3633
Rejestracja: 07 kwie 2013, 22:31
Imię: Robert
Lokalizacja: Gdynia/WorldWide

Re: Kappa Sedan/SW/Coupe - dorabianie sprężyn tył/odsłona VI

Post autor: rob_76 » 28 wrz 2016, 23:20

Arek175 pisze:U mnie w przodzie, spokojnie położę bokiem paczkę papierosów na oponie i jest na równi z błotnikiem. Czyli chyba 6.5 cm. Tyle tez bym chciał w tyle mieć. [...]
Tylko weź pod uwagę, że z tyłu rant nadkola przebiega niżej, niż z przodu - czyli jak będziesz mieć tyle samo luzu, to wyjdzie Kappiszon z zadartym kuprem... U mnie (orientacyjnie) z przodu - w QP - wchodzą 4,5 palca, a z tyłu prawie 3, a podłogę mam w zasadzie równo nad glebą...
Dodam, że na Faraonowych - wzmacnianych podwyższanych...
Ostatnio zmieniony 01 paź 2016, 17:50 przez rob_76, łącznie zmieniany 1 raz.
Autovettura Lancia Beta Coupe S2 2000 119KM Anno Domini '76 - Serce i dusza...
Autovettura Lancia Gamma Coupe S2 2500 i.e. 140KM x2 Anno Domini '80/'81 - Duma i radość...
Autovettura Lancia Kappa Coupe 2400 20V 175KM Anno Domini '98 - Przyjemność i wygoda...
Autovettura Lancia Lybra SW 2.4JTD 140KM Anno Domini '01 - Ekonomika i miekkość...
Chevrolet Volt Hybrid plug-in Anno Domini '13 - Zaawansowanie i oszczędność...
To już wspomnienie: Opel Ascona C 1.6D sedan 4D 54KM, Hyundai Pony IV 1.5 GL sedan 77KM, Renault Clio II Phase I 1.2 RN 60KM, Renault Clio III 1.2 Tce 100KM, Lancia Delta II HPE 2000 16V 139KM, Opel Astra Caravan 1.4 S.P.I. 60KM, Honda Civic VIII 4D 1.8 Ex. 140KM.

Awatar użytkownika
tasman3310
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 1563
Rejestracja: 08 lut 2010, 11:26
Imię: Tomasz
Lokalizacja: Mirków/Wrocław

Kappa Sedan/SW/Coupe - dorabianie sprężyn tył/odsłona VIII

Post autor: tasman3310 » 30 wrz 2016, 19:47

Po tym zdjęciu od Stabraf jak auto jest obciążone, to wygląda okey, tym bardziej że rzadko przewożę kogoś na tylnej kanapie. Ale na razie jeszcze zostaje przy tych od Faraona.
Były:
Fiat Tempra 1.4
Lancia Dedra 1.8 16V VVT
Lancia Kappa 2.4TDS
Lancia Kappa 2.0 16VT
Jest:
Lancia Kappa Coupe 2.0 20VT
Lancia Delta II 1.8 16VVT

Kamil_91
Dopiero zaczyna na naszym forum
Dopiero zaczyna na naszym forum
Posty: 37
Rejestracja: 08 maja 2016, 15:38
Imię: Kamil
Lokalizacja: Bochnia

Re: Kappa Sedan/SW/Coupe - dorabianie sprężyn tył/odsłona VI

Post autor: Kamil_91 » 02 paź 2016, 21:13

Witam również byłbym chętny na nowe sprężyny.
Do wszystkich wersji są takie same, czy muszę podesłać nr VIN rocznik itd ?

Awatar użytkownika
faraon
Moderator Globalny
Moderator Globalny
Posty: 7278
Rejestracja: 09 gru 2009, 21:50
Skype: nie używam
Imię: Andrzej
Lokalizacja: Stalowa Wola

Re: Kappa Sedan/SW/Coupe - dorabianie sprężyn tył/odsłona VI

Post autor: faraon » 02 paź 2016, 21:56

Kamil_91 pisze:Witam również byłbym chętny na nowe sprężyny.
Do wszystkich wersji są takie same, czy muszę podesłać nr VIN rocznik itd ?
Jak się zdecydujesz na 101 % ;) dostaniesz pytania na PW - to pozwoli Ci dobrać sprężyny.
VIN, rocznik nie potrzebne.
Samochodem kieruje głowa. Ręce i nogi to tylko robole ...
Niewidomy może jeździć samochodem ..... - jako pasażer ....

ZAPRASZAM DO SKLEPIKU KLUBOWEGO - TAKICH GADŻETÓW NIE KUPISZ NIGDZIE :!: :!: :!: <<<- klik

Kappa Coupe 3.0 24v automat nr 191 - 1997 - KLIK
FIAT Croma II; 2.4 M-Jet automat - 2008 - KLIK
była =>Kappa SW 2.0 20v + LPG - 1997 - KLIK
była =>Delta HPE 1,6 + LPG Vialle - 1999 - KLIK
Były: Syrena 105 (1974, 1979); PF 125p (1980, 1987); Polonez (1989); MB W123 (1983); Palio weekend (1998); IVECO TD (1998)

Kamil_91
Dopiero zaczyna na naszym forum
Dopiero zaczyna na naszym forum
Posty: 37
Rejestracja: 08 maja 2016, 15:38
Imię: Kamil
Lokalizacja: Bochnia

Re: Kappa Sedan/SW/Coupe - dorabianie sprężyn tył/odsłona VI

Post autor: Kamil_91 » 02 paź 2016, 23:29

faraon pisze:
Kamil_91 pisze:Witam również byłbym chętny na nowe sprężyny.
Do wszystkich wersji są takie same, czy muszę podesłać nr VIN rocznik itd ?
Jak się zdecydujesz na 101 % ;) dostaniesz pytania na PW - to pozwoli Ci dobrać sprężyny.
VIN, rocznik nie potrzebne.
Jestem zdecydowany nawet na 102 % ;)

Awatar użytkownika
faraon
Moderator Globalny
Moderator Globalny
Posty: 7278
Rejestracja: 09 gru 2009, 21:50
Skype: nie używam
Imię: Andrzej
Lokalizacja: Stalowa Wola

Re: Kappa Sedan/SW/Coupe - dorabianie sprężyn tył/odsłona VI

Post autor: faraon » 02 paź 2016, 23:31

Założyciel tematu (kond243) zdecyduje kiedy zacząć realizować VIII odsłonę. Ja tylko mu troszkę .... pomogę :P
Samochodem kieruje głowa. Ręce i nogi to tylko robole ...
Niewidomy może jeździć samochodem ..... - jako pasażer ....

ZAPRASZAM DO SKLEPIKU KLUBOWEGO - TAKICH GADŻETÓW NIE KUPISZ NIGDZIE :!: :!: :!: <<<- klik

Kappa Coupe 3.0 24v automat nr 191 - 1997 - KLIK
FIAT Croma II; 2.4 M-Jet automat - 2008 - KLIK
była =>Kappa SW 2.0 20v + LPG - 1997 - KLIK
była =>Delta HPE 1,6 + LPG Vialle - 1999 - KLIK
Były: Syrena 105 (1974, 1979); PF 125p (1980, 1987); Polonez (1989); MB W123 (1983); Palio weekend (1998); IVECO TD (1998)

ODPOWIEDZ

Wróć do „Zawieszenie i hamulce”