Strona 1 z 1

Kappa 2.0T20V - uszczelnienie polosi od strony VISCO

: 06 maja 2018, 9:16
autor: Lewutek
CZE ...

Jak w temacie ... pacjentka: K2.0T20V ... dolegliwość: drobny wyciek/przeciek półosi od strony skrzyni biegów ... półosi z VISCO ... pytanie: jak zdemontować VISCO aby dostać się do uszczelniacza celem jego wymiany ... może ktoś to już robił i ma "manual" ...

Post już poprawiony ... z polskimi znakami

Re: Kappa 2.0T20V - uszczelnienie polosi od strony VISCO

: 06 maja 2018, 9:28
autor: kond243
Zdejmujesz prawe koło. Odkrecasz amortyzator lub sworzeń. Potem przegub od piasty. Nastepnie 3 śruby od łożyska podpory półosi. Wyciągasz całą prawą póloś łącznie z łożyskiem. Przy okazji sprawdzisz jego stan. Visco jest na wcisk więc jeśli nie wyjdzie z półosią to rękami na boki i na prawą stronę auta Wyciągasz. Uszczelniacz to 4ry śruby m8. Wychodzi cały z obudową. Te cztery śruby trzymają tylko obudowę uszczelniacza. A i zaopatrz się w nowy oring na prawą półoś on uszczelnia póloś na łączeniu z Visco. Podpora powinna wyjść bez większych utrudnień. Jeśli już będzie stawiać opór to młotek lub breszka i atakujemy ją za flansze do której przykręcony jest przegub wewnętrzny. Obudowa uszczelniacza też jest na oringu dużym. Jeden i drugi oring dobierzesz w sklepie z oringami uszczelniaczami itp.