Kappa 2.0 20V - za wysokie wolne obroty
-
- Dopiero zaczyna na naszym forum
- Posty: 42
- Rejestracja: 04 maja 2015, 9:03
- Imię: Krzysztof
- Lokalizacja: TSK/TST
Kappa 2.0 20V - za wysokie wolne obroty
Witam
Problem polega na tym. Po odpaleniu wolne obroty są ~ 1000 po rozgrzaniu 1500. Nie falują.
Po zdjęciu węża odmy dochodzącego do przepustnicy i zatkaniu obu otworów obroty są prawidłowe ~700.
Po rozebraniu i wymontowaniu plastikowego trójnika w środku był tak jakby zaworek zwrotny w częściach i sprężynka w wężyku miedzy trójnikiem a przepustnicą. w trójniku podkładka i coś w stylu zaworu głowicy. Mam do dyspozycji
drugą prawie taką samą kappe rocznik ten sam i tam nic takiego niema.
Problem polega na tym. Po odpaleniu wolne obroty są ~ 1000 po rozgrzaniu 1500. Nie falują.
Po zdjęciu węża odmy dochodzącego do przepustnicy i zatkaniu obu otworów obroty są prawidłowe ~700.
Po rozebraniu i wymontowaniu plastikowego trójnika w środku był tak jakby zaworek zwrotny w częściach i sprężynka w wężyku miedzy trójnikiem a przepustnicą. w trójniku podkładka i coś w stylu zaworu głowicy. Mam do dyspozycji
drugą prawie taką samą kappe rocznik ten sam i tam nic takiego niema.
Re: Kappa 2.0 20V - za wysokie wolne obroty
Wniosek taki że przez odmę łapie lewe powietrze i stąd obroty. Jeżeli ta druga Kappa to ten sam rocznik i ten sam silnik to w tej wadliwej zrób taką samą odmę jak w tej dobrej. Może nawet podmień je dla testu i zobacz co będzie.
Drop a gear and disappear!
-
- Dopiero zaczyna na naszym forum
- Posty: 42
- Rejestracja: 04 maja 2015, 9:03
- Imię: Krzysztof
- Lokalizacja: TSK/TST
Re: Kappa 2.0 20V - za wysokie wolne obroty
Cały trójnik z wężykami podmieniony obroty dalej takie same.
Re: Kappa 2.0 20V - za wysokie wolne obroty
Trochę mnie dziwi "wąż odmy dochodzący do przepustnicy", wydaje mi się że powinien być podpięty do kolektora - ale nie wiem jak jest w zwykłym 2,0.
Przepustnica się domyka do końca? Silnik krokowy sprawny?
Przepustnica się domyka do końca? Silnik krokowy sprawny?
Drop a gear and disappear!
-
- Dopiero zaczyna na naszym forum
- Posty: 42
- Rejestracja: 04 maja 2015, 9:03
- Imię: Krzysztof
- Lokalizacja: TSK/TST
Re: Kappa 2.0 20V - za wysokie wolne obroty
Kappa była pod kompem wszystko ok. Krokowiec podmieniany ze sprawnej kappy. Przepustnica zamyka.
-
- Dopiero zaczyna na naszym forum
- Posty: 42
- Rejestracja: 04 maja 2015, 9:03
- Imię: Krzysztof
- Lokalizacja: TSK/TST
Re: Kappa 2.0 20V - za wysokie wolne obroty
Temat zamykam. W wejściu odmy do przepustnicy jest zawór zwrotny który się rozpadł i wpadł do plastikowego trójnika. po złożeniu go odnowa w przepustnicy obroty wróciły do normy.
Re: Kappa 2.0 20V - za wysokie wolne obroty
Ładnie go wyssało, ale przynajmniej naprawa prosta.
Drop a gear and disappear!