Kappa 2.4 20v - prawidłowa temperatura pracy silnika

Wojtek37
Dopiero zaczyna na naszym forum
Dopiero zaczyna na naszym forum
Posty: 20
Rejestracja: 23 kwie 2017, 14:53
Imię: Wojtek
Lokalizacja: Koszalin

Kappa 2.4 20v - prawidłowa temperatura pracy silnika

Post autor: Wojtek37 » 13 maja 2017, 14:27

Witam ,oglądałem kilka filmików na you tube i zobaczyłem że na większości filmów temperatura pracy jest inna niż u mnie ,w mojej wskazówka jest na połowie jak przekroczy trochę wtedy załącza się wentylator ,w filmach zauważyłem że wskazówki są niżej połowy i się zmartwiłem iż w mojej jest coś nie tak ,w innych autach które posiadałem na połowie znaczyło ok nie wiem jak jest w lancii ,może ktoś mi odpowie jak to jest będę spokojniejszy ,pozdrawiam
Ostatnio zmieniony 07 cze 2017, 23:32 przez Dudi, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Prosimy tytułować posty zgodnie z zasadami! Regulamin działu technicznego!
Auta jakie były w moich rękach
95r. Honda Accord 2.0 bez
93r.Mitsubishi Galant 1.8 benz
BMW 325 e30 coupe
2004.Citroen Berlingo 2.0 hdi
Mazda Xedos 6 2.0 v6
Honda Civic eg9 vti 1.6 160km b16a2
2002.Seat Leon fr 1.9 200km 415 nm dłubany ☺
Volvo v40 1.8 benz. lpg
Zx9r ninja 2002r 147 km
Teraz 2000r. Lancia Kappa 2.4 20V

Awatar użytkownika
kond243
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 2597
Rejestracja: 27 gru 2009, 0:25
Skype: Kondi243
Imię: Konrad
Lokalizacja: Przysieka

Re: Prawidłowa temperatura pracy kappa 2.4 20V

Post autor: kond243 » 13 maja 2017, 14:34

Wszystko jest prawidłowo. Filmiki są z autami przed liftem a w nich wskaźnik temperatury oszukiwał i był na około 70-75stopni. Po liftingu poprawili już wskaźnik temperatury oraz sterowanie wentylatorem chłodnicy.
Były:Peugeot 309 1.6, Renault Laguna 1.8 8v, Lancia Kappa 2.0 V.I.S.
Są Lancia Kappa 20vt, Lancia Kappa 2.0 V.I.S,Lancia Y 1.2 16v.Lancia Thesis 20vt

Wojtek37
Dopiero zaczyna na naszym forum
Dopiero zaczyna na naszym forum
Posty: 20
Rejestracja: 23 kwie 2017, 14:53
Imię: Wojtek
Lokalizacja: Koszalin

Re: Prawidłowa temperatura pracy kappa 2.4 20V

Post autor: Wojtek37 » 13 maja 2017, 14:46

Dzięki teraz jestem spokojny ,jeżdżę rok kappą i bardzo polubiłem to autko ,włożyłem troszkę po zakupie ,rozrząd ,wentylator ,silent blocki ,i taki mały sterownik pod pedałem gazu nie życzę nikomu tej awarii ,mechanik klął dwie godziny leżąc pod pedałami ,a ja z lusterkiem nad nim ,wymiana tego tragedia ,ale wracając auto sprawuje się ok ,336 tyś silnik na półsyntetyku ,instalacja gazowa na wtryskach hana i śmiga .Każdy miesiąc wkładam parę złotych ale to norma każde auto jak chcemy aby było zadbane w tym wieku potrzebuje tego.Uważam że powszechna opinia że lancia to awaryjne auto to mit i tyle .Pozdrawiam wszystkich serdecznie
Auta jakie były w moich rękach
95r. Honda Accord 2.0 bez
93r.Mitsubishi Galant 1.8 benz
BMW 325 e30 coupe
2004.Citroen Berlingo 2.0 hdi
Mazda Xedos 6 2.0 v6
Honda Civic eg9 vti 1.6 160km b16a2
2002.Seat Leon fr 1.9 200km 415 nm dłubany ☺
Volvo v40 1.8 benz. lpg
Zx9r ninja 2002r 147 km
Teraz 2000r. Lancia Kappa 2.4 20V

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silnik, przeniesienie napędu i układ chłodzenia”