czyż nieBartek-Lodz pisze:czylibut do oporu powoduje zmianę biegów przy 6000 obr.powoduje, że skrzynia zmienią jakoś swoją charakterystykę.
Kappa 2.0 automat - zmiana biegów w trybie power
Re: Kappa 2.0 automat - zmiana biegów w trybie power
- Bartek-Lodz
- Klubowicz
- Posty: 2275
- Rejestracja: 20 cze 2010, 9:08
- Imię: Bartek
- Lokalizacja: Łódź
- Kontakt:
Re: Kappa 2.0 automat - zmiana biegów w trybie power
Przy pedale do oporu nie włącza się tryb power automatycznie! Co do charakterystyki - ta skrzynia i jej elektronika nie są jakoś technologicznie zaawansowane - skrzynia nie zmienia biegów szybciej czy wolniej w zależności od wybranego trybu, nie utrzymuje dłużej niższego biegu, nie odczytuje przeciążeń bocznych nie załącza lokupa wcześniej czy później, więc nie wiem czy można mówić z zmianie charakterystyki bo skrzynia po bucie zmienia biegi przy 6000 obr - tak jest zaprogramowana i tak robi - ona się nie uczy.Bartek-Lodz pisze:Tryb power powoduje tylko i wyłącznie zmianę biegów przy wyższych obrotach - nie powoduje, że skrzynia zmienią jakoś swoją charakterystykę. A but do oporu powoduje zmianę biegów przy 6000 obr.luka pisze:A czy nie jest tak, że przy bucie w podłodze niejako tryb power włącza się automatycznie i na każdym biegu będzie tak działać.
Wynajem aut, auta do ślubu - imprezy okolicznościowe - pojazdy zastępcze z OC sprawcy - pomoc w dochodzeniu roszczeń od ubezpieczycieli
Kappa 3.0 V6 1999 [204KM] AUTOMATIC ZF PB+LPG, Thesis 3.0 V6 2002 [215] PB+LPG, Thesis 3.2 V6 2003 [230KM] PB+LPG, Thesis Sportiva 2006 [200KM], Thesis Sportiva 2008 [185KM], Thesis 2.4 JTDm 2007 [185KM], Thesis 2.4 JTDm 2008 [185KM], Phedra 2.0 JTD 2005 [110KM], Citroen C8 2.0 JTD 2005 [109KM], Audi A6 C7 2.0 Ultra 2014 [190KM], Audi A8 D3 3.0 2008 [300 KM], Audi S8 D3 5.2 2007 [520 KM],Porsche Cayenne Turbo S 2003 [550 KM]
Kappa 3.0 V6 1999 [204KM] AUTOMATIC ZF PB+LPG, Thesis 3.0 V6 2002 [215] PB+LPG, Thesis 3.2 V6 2003 [230KM] PB+LPG, Thesis Sportiva 2006 [200KM], Thesis Sportiva 2008 [185KM], Thesis 2.4 JTDm 2007 [185KM], Thesis 2.4 JTDm 2008 [185KM], Phedra 2.0 JTD 2005 [110KM], Citroen C8 2.0 JTD 2005 [109KM], Audi A6 C7 2.0 Ultra 2014 [190KM], Audi A8 D3 3.0 2008 [300 KM], Audi S8 D3 5.2 2007 [520 KM],Porsche Cayenne Turbo S 2003 [550 KM]
Re: Kappa 2.0 automat - zmiana biegów w trybie power
spoko loko, tez miałem przyjemność jeździć kilka lat kappą z tą skrzynią i nie neguję w ogóle tego co mówisz.Bartek-Lodz pisze:Przy pedale do oporu nie włącza się tryb power automatycznie! Co do charakterystyki - ta skrzynia i jej elektronika nie są jakoś technologicznie zaawansowane - skrzynia nie zmienia biegów szybciej czy wolniej w zależności od wybranego trybu, nie utrzymuje dłużej niższego biegu, nie odczytuje przeciążeń bocznych nie załącza lokupa wcześniej czy później, więc nie wiem czy można mówić z zmianie charakterystyki bo skrzynia po bucie zmienia biegi przy 6000 obr - tak jest zaprogramowana i tak robi - ona się nie uczy.Bartek-Lodz pisze:Tryb power powoduje tylko i wyłącznie zmianę biegów przy wyższych obrotach - nie powoduje, że skrzynia zmienią jakoś swoją charakterystykę. A but do oporu powoduje zmianę biegów przy 6000 obr.luka pisze:A czy nie jest tak, że przy bucie w podłodze niejako tryb power włącza się automatycznie i na każdym biegu będzie tak działać.
- Bartek-Lodz
- Klubowicz
- Posty: 2275
- Rejestracja: 20 cze 2010, 9:08
- Imię: Bartek
- Lokalizacja: Łódź
- Kontakt:
Re: Kappa 2.0 automat - zmiana biegów w trybie power
Za to w Thesis charakterystyka zmienia się tak, że nigdy nie wiesz jak będzie za chwilę - skrzynia żyje swoim życiem, w Kappie to wiesz, że jak zrobisz tak to będzie tak a Thesis już nie wiadomo.
Mimo, że Kappa z automatem trochę zamula to bardzo ale to bardzo lubię nią jeździć po mieście - to czysta przyjemność.
Mimo, że Kappa z automatem trochę zamula to bardzo ale to bardzo lubię nią jeździć po mieście - to czysta przyjemność.
Wynajem aut, auta do ślubu - imprezy okolicznościowe - pojazdy zastępcze z OC sprawcy - pomoc w dochodzeniu roszczeń od ubezpieczycieli
Kappa 3.0 V6 1999 [204KM] AUTOMATIC ZF PB+LPG, Thesis 3.0 V6 2002 [215] PB+LPG, Thesis 3.2 V6 2003 [230KM] PB+LPG, Thesis Sportiva 2006 [200KM], Thesis Sportiva 2008 [185KM], Thesis 2.4 JTDm 2007 [185KM], Thesis 2.4 JTDm 2008 [185KM], Phedra 2.0 JTD 2005 [110KM], Citroen C8 2.0 JTD 2005 [109KM], Audi A6 C7 2.0 Ultra 2014 [190KM], Audi A8 D3 3.0 2008 [300 KM], Audi S8 D3 5.2 2007 [520 KM],Porsche Cayenne Turbo S 2003 [550 KM]
Kappa 3.0 V6 1999 [204KM] AUTOMATIC ZF PB+LPG, Thesis 3.0 V6 2002 [215] PB+LPG, Thesis 3.2 V6 2003 [230KM] PB+LPG, Thesis Sportiva 2006 [200KM], Thesis Sportiva 2008 [185KM], Thesis 2.4 JTDm 2007 [185KM], Thesis 2.4 JTDm 2008 [185KM], Phedra 2.0 JTD 2005 [110KM], Citroen C8 2.0 JTD 2005 [109KM], Audi A6 C7 2.0 Ultra 2014 [190KM], Audi A8 D3 3.0 2008 [300 KM], Audi S8 D3 5.2 2007 [520 KM],Porsche Cayenne Turbo S 2003 [550 KM]
Re: Kappa 2.0 automat - zmiana biegów w trybie power
Najpierw jeździłem 2.0 z automatem i na tamte czasy (2003 rok) wystarczało mi to zupełnie, ba bywałem najszybszy na skrzyżowaniach, a wyprzedzanie z guzikiem lub z butem w podłodze było rewelacją. Potem 3.0 coupe również w automacie, niestety już nie robiła na mnie takiego wrażenia, ale jazda była bardzo przyjemna. Potem 2.0 w manualu i niestety, ale to już jazda raczej spokojna i bez przyjemności nie "wajhowania"