Kappa 2.0 - błąd 66/parametr FRA
Re: Kappa 2.0 - błąd 66/parametr FRA
Okazuje się, że parametr TRA nie ma znaczenia, jeżeli FRA jest stabilne. W każdym razie adaptacja się udała i błędu nie wywala.
Czyli błąd powodowała albo sonda, albo lewe powietrze przy filtrze powietrza lub w dolocie do przepustnicy ( poprzykręcałem bardziej puszkę filtra i opaski na dolocie, wcześniej wymieniłem tłumik szmerów ssania i rurę elastyczną). Także sytuacja opanowana, pojeżdżę trochę i powiem czy dalej jest ok. Dzięki za pomoc, linki z forum alfy najbardziej pomogło, pewnie ten temat też nie jednemu pomoże, bo podobnego nie znalazłem wcześniej.
Czyli błąd powodowała albo sonda, albo lewe powietrze przy filtrze powietrza lub w dolocie do przepustnicy ( poprzykręcałem bardziej puszkę filtra i opaski na dolocie, wcześniej wymieniłem tłumik szmerów ssania i rurę elastyczną). Także sytuacja opanowana, pojeżdżę trochę i powiem czy dalej jest ok. Dzięki za pomoc, linki z forum alfy najbardziej pomogło, pewnie ten temat też nie jednemu pomoże, bo podobnego nie znalazłem wcześniej.
- marceli
- Klubowicz
- Posty: 2091
- Rejestracja: 14 cze 2010, 22:12
- Skype: marcin.kasinski82
- Imię: Marcin
- Lokalizacja: Opatów/świętokrzyskie
- Kontakt:
Re: Kappa 2.0 - błąd 66/parametr FRA
Jak adaptowałeś ,że tak zapytam???luka pisze:W każdym razie adaptacja się udała i błędu nie wywala
Re: Kappa 2.0 - błąd 66/parametr FRA
Podobnie jak opisywali to na forum Alfy, po resecie komputera. Włączyłem zapłon na 1,5 minuty, potem wyłączyłem zapłon też na 1,5 minuty, potem odpaliłem i chodził na wolnych obrotach, do uzyskania 90 stopni, potem w drogę i przejazd w miarę stałą ilością obrotów jakieś 10 km. Pewnie nie do końca wszystko robiłem tak jak powinno być, ale najważniejsze że rezultat jest dobry.
Re: Kappa 2.0 - błąd 66/parametr FRA
Niestety, nie nacieszyłem się zbyt długo, wczoraj błąd wyskoczył ponownie.
Nie wiem czy to kolejny raz taki zbieg okoliczności, ale tak jak poprzednio błąd pojawił się po dłuższym czasie po zatankowaniu paliwa i wyjeździe ze stacji benzynowej. Czy jest coś, co może sprawiać takie problemy związane z nalaniem benzyny?? Zdjąłem nadkole, posprawdzałem cały wlew, rurki itp. Nie ma zagięć, przecieków itd. Nie mam pojęcia za co już się złapać. Czy coś może związane z pływakiem, pompą paliwa itd.???
Nie wiem czy to kolejny raz taki zbieg okoliczności, ale tak jak poprzednio błąd pojawił się po dłuższym czasie po zatankowaniu paliwa i wyjeździe ze stacji benzynowej. Czy jest coś, co może sprawiać takie problemy związane z nalaniem benzyny?? Zdjąłem nadkole, posprawdzałem cały wlew, rurki itp. Nie ma zagięć, przecieków itd. Nie mam pojęcia za co już się złapać. Czy coś może związane z pływakiem, pompą paliwa itd.???
- marceli
- Klubowicz
- Posty: 2091
- Rejestracja: 14 cze 2010, 22:12
- Skype: marcin.kasinski82
- Imię: Marcin
- Lokalizacja: Opatów/świętokrzyskie
- Kontakt:
Re: Kappa 2.0 - błąd 66/parametr FRA
Bardzo dziwne te objawy...wychodzi ,że coś z zasilaniem paliwem.
Układ wtryskowy,pompa paliwa,filtr....może listwe wtryskową podmień choćby na próbę??
Może któryś wtrysk szwankuje.Chyba trochę trzeba wg mnie metodą prób ,niestety.
Układ wtryskowy,pompa paliwa,filtr....może listwe wtryskową podmień choćby na próbę??
Może któryś wtrysk szwankuje.Chyba trochę trzeba wg mnie metodą prób ,niestety.
- momo1234/momo11
- Forumowicz/ka
- Posty: 792
- Rejestracja: 22 mar 2009, 9:47
- Skype: adrian.molasy3
- Lokalizacja: tuczępy/busko zdrój
- Kontakt:
Re: Kappa 2.0 - błąd 66/parametr FRA
U mnie to znikło po wymienię sondy.
Re: Kappa 2.0 - błąd 66/parametr FRA
Tylko że ja sondę wymieniłem