Kappa 2.0 20v - jak zamontować wtryski?

Awatar użytkownika
david_83
Dopiero zaczyna na naszym forum
Dopiero zaczyna na naszym forum
Posty: 2
Rejestracja: 05 sty 2014, 16:12
Imię: Dawid
Lokalizacja: Małomice

Kappa 2.0 20v - jak zamontować wtryski?

Post autor: david_83 » 06 maja 2015, 17:24

: witaj : : witaj : : witaj : : witaj : : witaj : : witaj : : witaj : : witaj : : witaj : : witaj :
Panowie i Panie Jak prawidłowo mają być zamontowane wtryski PB Oki rozumiem listwa wtrysk oringi ale czy są tam jeszcze jakies podkładki czy jakies coś ???? Objawi strasznie długo trza krescic zanim odpali ok 10 sek na PB strasznie muli :( Dodam że mam LPI które jest sprawne wtryski nie leją po przejsciu na gaz auto chodzi jak mażęnie a na PB jak umarłe a na dwóch wstryskach nie ma zabezpieczen (spinek) Tak wiec Pytam o to czy miedzy Listwą wtryskiwaczem a kolektorem są jakies podkładki ???
Ostatnio zmieniony 06 maja 2015, 17:30 przez Dudi, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Co to za tytuł???!!! Prosimy tytułować posty zgodnie z zasadami!!!

Awatar użytkownika
david_83
Dopiero zaczyna na naszym forum
Dopiero zaczyna na naszym forum
Posty: 2
Rejestracja: 05 sty 2014, 16:12
Imię: Dawid
Lokalizacja: Małomice

Re: Kappa 2.0 20v - jak zamontować wtryski?

Post autor: david_83 » 06 maja 2015, 17:58

Proste jak zamontować wtryski i czy może jeszcze coś tam jest oprócz oringów Pytam bo mam dość okolicznych mechaników Jedni otwieraja maske i mówią że nie beda robić Oki nie wie nie rusza :) Drudzy biora co leci a później dopiero płaczą a trzeci to dopiero szumowiny biorą za co nie zrobili OTO MECHANICY W SZPROTAWIE I OKOLICY !!!!!!! WYSTRZEGAJCIE SIE JAK OGNIA !!!! Dla tego pytam :) Vialle naprawiłem sam pod blokiem:) pozdro sąsiad od STAGa zadzwoń do Ry..ka auto znowu mu nie pali na gazie Haha... nowa instalka u typa :) Panowie przewody intalacij samochodwej nie mogą być poprzecierane ani nie moga sie dotykać bez koszulek ;) A teraz proste pyt bo do mechanika żadnego w okolice nie pojadę !!! Listwa wtryskiwaczy a korektor ssący Tam jest od góry - na wtrysku orin 7 na 3 dalej zabezpieczne (spinka) i na wtrysku na dole oring tez 7 na 3 i to ma byc wszystko czy jest jeszce coś tam ??? Dodam żę spec od silnika który naprawiał moje autko dwa dni nie mógł jej odpalić po wymianie usczelki pod głowicą :)

)

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silnik, przeniesienie napędu i układ chłodzenia”