Kappa 3.0 V6 - demontaż LPG/wymiana kolektora dolotowego

Awatar użytkownika
fedos
Użytkownik zbanowany
Użytkownik zbanowany
Posty: 1066
Rejestracja: 15 mar 2013, 23:43
Imię: marcin
Lokalizacja: Brzeszcze

Re: Kappa 3.0 V6 - demontaż LPG/wymiana kolektora dolotowego

Post autor: fedos » 15 kwie 2016, 9:44

Ktoś kiedyś sprzedawał Lancie w automacie z barankami od 3.2 v6

Obrazek

swoją drogą szkoda, że jej nie widziałem wtedy, bo wygląda świetnie i pewnie bez zastanowienia stałaby u mnie :D
Sorry zawsze zapominam, że nie można linków do aukcji :D
Ostatnio zmieniony 15 kwie 2016, 21:13 przez fedos, łącznie zmieniany 4 razy.

Awatar użytkownika
fedos
Użytkownik zbanowany
Użytkownik zbanowany
Posty: 1066
Rejestracja: 15 mar 2013, 23:43
Imię: marcin
Lokalizacja: Brzeszcze

Re: Kappa 3.0 V6 - demontaż LPG/wymiana kolektora dolotowego

Post autor: fedos » 15 kwie 2016, 9:45

Wilkin pisze:Barany chromowane pasują od silników 3.0 12V Alfy
np GTV-ki
Ja trafiłem coś takiego i trzymam w pudełku
Nie trzymaj sprzedaj mi :D :D :D

Awatar użytkownika
Wilkin
Klubowicz Wspierający
Klubowicz Wspierający
Posty: 5284
Rejestracja: 02 lis 2009, 21:40
Imię: Grzesiek
Lokalizacja: Pruszków
Kontakt:

Re: Kappa 3.0 V6 - demontaż LPG/wymiana kolektora dolotowego

Post autor: Wilkin » 15 kwie 2016, 11:07

Nie sprzedam ,trzymam do SW :P
byłe: Delta II 1.6 16V Hpe,Kappa 2.0 20V "Litwin" ,Kappa 2.0 20V "Przemytnik",Delta II bi-colore 2.0 16V Vice miss Sypniewo,Ypsilon 1.3 JTD bi-colore Miss Topornia,Kappa 3.0 Coupe Aut 2vice Zwierzyń, Kappa 2.0 20 VT. Alfa 166 3.0 sportronic.
Obecne
Kappa 3.0 sportronic,Kappa 3.0 SW sportronic, Gamma 2.5 Aut.Tipo 1.4 T-jet SW.Ford expedition 5.4. Volt,126p.
Tak z grubsza ;)

Awatar użytkownika
fedos
Użytkownik zbanowany
Użytkownik zbanowany
Posty: 1066
Rejestracja: 15 mar 2013, 23:43
Imię: marcin
Lokalizacja: Brzeszcze

Re: Kappa 3.0 V6 - demontaż LPG/wymiana kolektora dolotowego

Post autor: fedos » 15 kwie 2016, 21:31

Zagadam na forum alfy pewnie ktoś bedzie miał ;d

RAziello
Dopiero zaczyna na naszym forum
Dopiero zaczyna na naszym forum
Posty: 17
Rejestracja: 10 kwie 2015, 13:59
Imię: Bartek
Lokalizacja: Pabianice

Re: Kappa 3.0 V6 - demontaż LPG/wymiana kolektora dolotowego

Post autor: RAziello » 22 mar 2017, 17:02

Dokładnie takie jak na fotce wrzuciłem do siebie. Od 3.0 AR GTV. Pasowały plug and play. Polecam - dobrze to wygląda.

Co do różnicy w pracy - nic nie zauważyłem. Może trzeba by było odpowiednio wystroić teraz pod większy przekrój.
Fiat Tipo 1.9 TD GT 3d 94'
Fiat Coupe 1.8 16v 98'
Lancia Y 1.2 16v LX 98'
Fiat Coupe 16v Turbo 95'
Lancia Kappa Coupe 3.0 98'
Astra Bertone 2.2 16v 01'

Awatar użytkownika
Bartek-Lodz
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 2275
Rejestracja: 20 cze 2010, 9:08
Imię: Bartek
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Re: Kappa 3.0 V6 - demontaż LPG/wymiana kolektora dolotowego

Post autor: Bartek-Lodz » 22 mar 2017, 18:55

Właśnie byłem i diagnozowałem twoje autko u Michała. Słabo to wygląda - twoja Lalunia oryginalnie miała silnik 2.4, ten 3.0 który masz obecnie to silnik starego typu i komputer też jest starego typu gdzie są z nim poważne problemy z diagnostyką. Dodatkowo silnik dziwnie leży w komorze silnika. Jego praca jest katastrofalna - na moje ucho to silnik ma przestawiony rozrząd, dodatkowo olej się leje na kolektor. Poduszki powietrzne nie działają ale za to masz skórę z poduszkami w fotelach czego jeszcze nie widziałem. Twoja Kappa praktycznie nie jeździ - jak chcesz się przejechać 3.0 w automacie to możemy się umówić i podjadę swoją ;)
Ogólnie przykro mi to mówić ale kicha straszna. Nie wiem czy chcesz reanimować to auto, choć Michał mówi, że mechanicznie jest całkiem ok, kwestia jeszcze jak blacha wygląda.
A i jeszcze wtryskiwacze też masz inne niż w oryginale.
Wynajem aut, auta do ślubu - imprezy okolicznościowe - pojazdy zastępcze z OC sprawcy - pomoc w dochodzeniu roszczeń od ubezpieczycieli
Kappa 3.0 V6 1999 [204KM] AUTOMATIC ZF PB+LPG, Thesis 3.0 V6 2002 [215] PB+LPG, Thesis 3.2 V6 2003 [230KM] PB+LPG, Thesis Sportiva 2006 [200KM], Thesis Sportiva 2008 [185KM], Thesis 2.4 JTDm 2007 [185KM], Thesis 2.4 JTDm 2008 [185KM], Phedra 2.0 JTD 2005 [110KM], Citroen C8 2.0 JTD 2005 [109KM], Audi A6 C7 2.0 Ultra 2014 [190KM], Audi A8 D3 3.0 2008 [300 KM], Audi S8 D3 5.2 2007 [520 KM],Porsche Cayenne Turbo S 2003 [550 KM]

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silnik, przeniesienie napędu i układ chłodzenia”