To nie wariator, ogarnąłem - to jest tzw map sensor. Ale jest upieprzony od oleju, wtyczka też, więc chyba nie działa. Przepływka jest ok, sprawdzałem ją. W załączeniu przesyłam pod dalszą rozwagę fotkę błędów wykrytych. Co do map sensoru, sprawdzałem w EPER - ten sam numer części co w 2.0 20v, a tylko takie są na allegro, więc chyba kupię - 39 zł.
https://fbcdn-sphotos-f-a.akamaihd.net/ ... 3004_o.jpg
Co do błędów - VIS wywalał błąd, bo nie działał. Ale już działa, więc ok. Immobiliser też działa, czasem jak za szybko włącze silnik po tym jak przypadkiem zgaśnie, to się ten błąd pojawia, ale wystarczy uruchomić ponownie i jest ok. Reszta to błędy, które się pojawiły. Any ideas?
Kappa 2.4 20v - utrata mocy
-
- Forumowicz/ka
- Posty: 122
- Rejestracja: 01 kwie 2015, 17:04
- Imię: Łukasz
- Lokalizacja: Gdańsk
- Rapeek
- Forumowicz/ka
- Posty: 561
- Rejestracja: 14 lip 2012, 10:37
- Imię: Jacek
- Lokalizacja: mazowieckie
Re: Kappa 2.4 20v - utrata mocy
W Kappie nie ma map sensora, zamiast niego jest przepływomierz. To co jest przy korku wlewu oleju to jest elektrozawór sterujący wariatorem.
Lancia Delta HPE 2.0 16v
Lancia Kappa 2.0 20vT[/color]
Lancia Kappa Coupe 3.0 V6
wcześniej:
Lancia Dedra 1.8 LS
Lancia Kappa 2.4 20v LX
Lancia Kappa 2.0 20vT[/color]
Lancia Kappa Coupe 3.0 V6
wcześniej:
Lancia Dedra 1.8 LS
Lancia Kappa 2.4 20v LX
- grzesiekj23
- Forumowicz/ka
- Posty: 882
- Rejestracja: 12 kwie 2009, 20:51
- Imię: Grzesiek
- Lokalizacja: Sławno
Re: Kappa 2.4 20v - utrata mocy
Hej, może i nie w ten deseń, ale jak wygląda u Ciebie sprężarka klimy? Normalnie po załączeniu czuć spadek mocy, co prawda nie aż taki, żeby nie potrafiła polecieć te 200, ale na przyspieszeniu różnica jest odczuwalna.
To telepanie przy obniżonych obrotach to pewnie załączenie 2 biegu wentylatora. Sprawdź czy spada Ci wtedy napięcie na voltomierzu w desce. Może alternator dawać taki opór, że obroty spadają.
Może być też problem z którąś cewką/świecą- odłącza Ci 1 cylinder i już 35 koni w dół.
To telepanie przy obniżonych obrotach to pewnie załączenie 2 biegu wentylatora. Sprawdź czy spada Ci wtedy napięcie na voltomierzu w desce. Może alternator dawać taki opór, że obroty spadają.
Może być też problem z którąś cewką/świecą- odłącza Ci 1 cylinder i już 35 koni w dół.
Były:
Dedra 2.0 i.e.
Kappa 2.4 175KM '98 > 8 lat i 120 000 km wspaniałych wspomnień
Jest:
Phedra Emblema 2.0 D 136+KM '06 > salon na kółkach
Ypsilon Oro 1.4 95KM '07 > mały wariat
Dedra 2.0 i.e.
Kappa 2.4 175KM '98 > 8 lat i 120 000 km wspaniałych wspomnień
Jest:
Phedra Emblema 2.0 D 136+KM '06 > salon na kółkach
Ypsilon Oro 1.4 95KM '07 > mały wariat