Kappa 16v Turbo - ciężka praca kierownicy
Kappa 16v Turbo - ciężka praca kierownicy
Witam klubowiczów! Mam pytanie,ponieważ od pewnego czasu zauważyłem cięższa pracę kierownicy,a mam porównanie do kappy w coupe i tam można obracać małym palcem,chciałbym dopytać jak opróżnić zbiorniczek plynu,macie jakieś sposoby? Jaki płyn polecacie do przekładni? Dzieki wielkie i pozdrawiam!
Lancia K. Sedan 2.0 turbo
Re: Kappa 16v Turbo - ciężka praca kierownicy
Pompa wspomagania w 16vT jest ta sama co w innych kappach (poza chyba 3.0), kierownica powinna chodzić leciutko.
Co do opróżniania zbiornika: jedziesz do najbliższej apteki, kupujesz największą strzykawkę jaką mają, po czym wyciągasz górą ze zbiorniczka ile się da. Dolewasz nowy płyn, operację powtarzasz kilkukrotnie, za każdym razem jeżdżąc trochę (tak co najmniej kilka kilometrów z kręceniem) żeby się płyn wymieszał. Ale żeby to zrobić porządnie, wypadało by spuścić płyn na dole, tylko znacznie więcej z tym zabawy.
Co do opróżniania zbiornika: jedziesz do najbliższej apteki, kupujesz największą strzykawkę jaką mają, po czym wyciągasz górą ze zbiorniczka ile się da. Dolewasz nowy płyn, operację powtarzasz kilkukrotnie, za każdym razem jeżdżąc trochę (tak co najmniej kilka kilometrów z kręceniem) żeby się płyn wymieszał. Ale żeby to zrobić porządnie, wypadało by spuścić płyn na dole, tylko znacznie więcej z tym zabawy.
Lybra 2.0 comfotronic czarna
Lybra 2.0 comfotronic niebieska
Lybra 2.0 comfotronic kombi błękitna
Lybra 2.0 comfotronic kombi srebrna
Lybra 2.0 comfotronic kombi czerwona
Y10 1.1
Były: 3x Delta 1.8 8v, 2x Kappa 16vT, Lybra 2.4 JTD
Lybra 2.0 comfotronic niebieska
Lybra 2.0 comfotronic kombi błękitna
Lybra 2.0 comfotronic kombi srebrna
Lybra 2.0 comfotronic kombi czerwona
Y10 1.1
Były: 3x Delta 1.8 8v, 2x Kappa 16vT, Lybra 2.4 JTD
Re: Kappa 16v Turbo - ciężka praca kierownicy
Nawet zapominając o coupe to doskonałe pamiętam,że po zakupie chodziło lekko więc zrobię tak jak radzisz:)
Lancia K. Sedan 2.0 turbo