Kappa 16v Turbo - ciężka praca kierownicy

Radson
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 204
Rejestracja: 24 cze 2011, 10:34
Lokalizacja: Warszawa

Kappa 16v Turbo - ciężka praca kierownicy

Post autor: Radson » 08 mar 2015, 18:28

Witam klubowiczów! Mam pytanie,ponieważ od pewnego czasu zauważyłem cięższa pracę kierownicy,a mam porównanie do kappy w coupe i tam można obracać małym palcem,chciałbym dopytać jak opróżnić zbiorniczek plynu,macie jakieś sposoby? Jaki płyn polecacie do przekładni? Dzieki wielkie i pozdrawiam!
Lancia K. Sedan 2.0 turbo

Awatar użytkownika
Bichoń
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 5037
Rejestracja: 09 sie 2007, 0:00
Lokalizacja: Kraków

Re: Kappa 16v Turbo - ciężka praca kierownicy

Post autor: Bichoń » 08 mar 2015, 20:29

Pompa wspomagania w 16vT jest ta sama co w innych kappach (poza chyba 3.0), kierownica powinna chodzić leciutko.
Co do opróżniania zbiornika: jedziesz do najbliższej apteki, kupujesz największą strzykawkę jaką mają, po czym wyciągasz górą ze zbiorniczka ile się da. Dolewasz nowy płyn, operację powtarzasz kilkukrotnie, za każdym razem jeżdżąc trochę (tak co najmniej kilka kilometrów z kręceniem) żeby się płyn wymieszał. Ale żeby to zrobić porządnie, wypadało by spuścić płyn na dole, tylko znacznie więcej z tym zabawy.

Radson
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 204
Rejestracja: 24 cze 2011, 10:34
Lokalizacja: Warszawa

Re: Kappa 16v Turbo - ciężka praca kierownicy

Post autor: Radson » 08 mar 2015, 21:57

Nawet zapominając o coupe to doskonałe pamiętam,że po zakupie chodziło lekko więc zrobię tak jak radzisz:)
Lancia K. Sedan 2.0 turbo

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silnik, przeniesienie napędu i układ chłodzenia”