Witam,
Która osłona paska rozrządu jest do silnika 4-cylindrowego, a która do 5-cylindrowego Kappy 2.0 T?
Podobno jest jeszcze jakaś jedna albo dwie małe osłonki do rozrządu, czy ktoś wie coś więcej na ten temat? Może jakieś zdjęcia?
1.
2.
Kappa - ksztalt oslony paska rozrzadu 2.0 16/20V
Kappa - ksztalt oslony paska rozrzadu 2.0 16/20V
Ostatnio zmieniony 03 lut 2010, 13:34 przez Bichoń, łącznie zmieniany 1 raz.
Lybra 2.0 comfotronic czarna
Lybra 2.0 comfotronic niebieska
Lybra 2.0 comfotronic kombi błękitna
Lybra 2.0 comfotronic kombi srebrna
Lybra 2.0 comfotronic kombi czerwona
Y10 1.1
Były: 3x Delta 1.8 8v, 2x Kappa 16vT, Lybra 2.4 JTD
Lybra 2.0 comfotronic niebieska
Lybra 2.0 comfotronic kombi błękitna
Lybra 2.0 comfotronic kombi srebrna
Lybra 2.0 comfotronic kombi czerwona
Y10 1.1
Były: 3x Delta 1.8 8v, 2x Kappa 16vT, Lybra 2.4 JTD
Odp: Kappa - ksztalt oslony paska rozrzadu 2.0 16/20V
Tak jak pisze Topcio. Karbowana jest od 16V
Odp: Kappa - ksztalt oslony paska rozrzadu 2.0 16/20V
Odwiedziłem dzisiaj moją Kappę u mechanika i okazało się, ze osłonę główną mam, ale mechanik twierdzi, że powinna tam być jeszcze jedna osłona, bo część kół i pasków nie jest osłonięta. Poszperałem w eperze i znajazlem taki obrazek:
czy ktoś mi może powiedzieć, co to jest (3), (4), (5)? Może jakieś zdjęcia, żebym wiedział czego szukać?
czy ktoś mi może powiedzieć, co to jest (3), (4), (5)? Może jakieś zdjęcia, żebym wiedział czego szukać?
Lybra 2.0 comfotronic czarna
Lybra 2.0 comfotronic niebieska
Lybra 2.0 comfotronic kombi błękitna
Lybra 2.0 comfotronic kombi srebrna
Lybra 2.0 comfotronic kombi czerwona
Y10 1.1
Były: 3x Delta 1.8 8v, 2x Kappa 16vT, Lybra 2.4 JTD
Lybra 2.0 comfotronic niebieska
Lybra 2.0 comfotronic kombi błękitna
Lybra 2.0 comfotronic kombi srebrna
Lybra 2.0 comfotronic kombi czerwona
Y10 1.1
Były: 3x Delta 1.8 8v, 2x Kappa 16vT, Lybra 2.4 JTD
- topcio
- Prezes Lancia Klub Polska
- Posty: 11970
- Rejestracja: 20 sie 2007, 0:00
- Lokalizacja: Lublin woj. Lubelskie
Odp: Kappa - ksztalt oslony paska rozrzadu 2.0 16/20V
3 jest przykręcone go głowicy pod paskiem, a 4 osłania pasek za pompą wody i jest przykręcone jedną śrubą pod tylny króciec pompy a drugą do łapy górnej silnika (pod kołem ssązym rozrzadu)