Lancia Klub Polska

Forum dyskusyjne miłośników marki Lancia

>> SKLEPIK LANCIA KLUB POLSKA <<

Autosklep
Dzisiaj jest 23 paź 2018, 11:41

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 173 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 16 7 8 9 1012 Następna
Autor Wiadomość
PostDodany: 01 maja 2014, 10:47 
Offline
Klubowicz
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 maja 2012, 7:51
Posty: 3056
Lokalizacja: Łódź
Heh, wg serwisówki tam powinien być jeden czujnik dwupinowy... :D

W sumie co szkodzi wypiąć jeden (obstawiam 3pinowy) i zobaczyć, czy wskazówka nie pójdzie w górę?

_________________
Drop a gear and disappear!


Na górę
PostDodany: 01 maja 2014, 11:06 
Offline
Moderator Globalny
Moderator Globalny
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 sie 2007, 0:00
Posty: 10885
Lokalizacja: Lublin woj. Lubelskie
Obydwa są w termostacie

:link:
Drugi

:link:

_________________
Phedra 2.0 JTD
Delta Intergale 16v
Fulvia Coupe 1.3 S 1972
Delta 08 2.0 jtd
Fulvia Coupe 1.3S 1971
Beta Spider Zagato 1.6
Kappa Coupe 20VT nr 3119
Złota strzała Fiat 132 1,6 TC
Obrazek


Na górę
PostDodany: 01 maja 2014, 11:20 
Offline
Klubowicz
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 sty 2007, 0:00
Posty: 2767
Lokalizacja: powiat Bełchatów
Linki nie działają, najlepiej zrób fotkę na aucie.
Można jeszcze odłączyć ten 1-pinowy i zdiagnozować błędy/parametry w FES/MES, może by się doszło za co on odpowiada?

_________________
KAPPA TDS & JTD


Na górę
PostDodany: 01 maja 2014, 16:29 
Offline
Moderator Globalny
Moderator Globalny
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 sie 2007, 0:00
Posty: 10885
Lokalizacja: Lublin woj. Lubelskie
Załącznik:
ws_serve_pic.php.jpg
ws_serve_pic.php.jpg [ 16.89 KiB | Przejrzano 3495 razy ]


Załączniki:
ws_serve_pi.php.jpg
ws_serve_pi.php.jpg [ 19.25 KiB | Przejrzano 3495 razy ]

_________________
Phedra 2.0 JTD
Delta Intergale 16v
Fulvia Coupe 1.3 S 1972
Delta 08 2.0 jtd
Fulvia Coupe 1.3S 1971
Beta Spider Zagato 1.6
Kappa Coupe 20VT nr 3119
Złota strzała Fiat 132 1,6 TC
Obrazek
Na górę
PostDodany: 01 maja 2014, 20:30 
Offline
Klubowicz
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 sty 2007, 0:00
Posty: 2767
Lokalizacja: powiat Bełchatów
A ten "normalny" czujnik masz 2 czy 3 pinowy?
Ten dodatkowy, pojedynczy to jest w zasadzie przełącznikiem, styki normalnie otwarte zwierające przy temperaturze 115 stopni. Zewrzyj do masy kabelek, który idzie do niego i zobaczysz co się stanie-czy zapali się kontrolka albo wystartuje wentylator, oczywiście zapłon włączony bez uruchamiania auta.

_________________
KAPPA TDS & JTD


Na górę
PostDodany: 02 maja 2014, 6:43 
Offline
Moderator Globalny
Moderator Globalny
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 sie 2007, 0:00
Posty: 10885
Lokalizacja: Lublin woj. Lubelskie
Szary jest trzy pin.

_________________
Phedra 2.0 JTD
Delta Intergale 16v
Fulvia Coupe 1.3 S 1972
Delta 08 2.0 jtd
Fulvia Coupe 1.3S 1971
Beta Spider Zagato 1.6
Kappa Coupe 20VT nr 3119
Złota strzała Fiat 132 1,6 TC
Obrazek


Na górę
PostDodany: 02 maja 2014, 21:59 
Offline
Klubowicz
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 sty 2007, 0:00
Posty: 2767
Lokalizacja: powiat Bełchatów
W takim razie myślę, że to będzie dodatkowy czujnik przegrzania, pewnie jest równolegle połączony do połowy szarego czujnika idącego na zegary. Aczkolwiek test polegający na zwarciu do masy przewodu dochodzącego do dodatkowego czujnika rozwieje wszelkie wątpliwości.

_________________
KAPPA TDS & JTD


Na górę
PostDodany: 17 wrz 2014, 21:03 
Offline
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka

Rejestracja: 16 wrz 2013, 21:33
Posty: 58
Imię: Marek
Lokalizacja: Radomsko
Odnawiam temat.
Już sam nie wiem czy to pech czy jakiś zły duch siedzi w mojej Kappie? Nie załącza mi się wentylator. Kupiłem już dwa używane czujniki i dwa razy podmieniałem zegary(zegary naszczęście zwróciłem). I ciągle wentylator nie działa. Pierwszy i drugi bieg sprawny, przekazniki, przewody sprawdzone. Na klimie wentylator pracuje.
Czy można mieć takiego pecha żeby kupić tyle razy uszkodzoną część, czy może jest jeszcze jakaś inna przyczyna...?

_________________
KAPPA 3.0 manual


Na górę
PostDodany: 17 wrz 2014, 21:23 
Offline
Przedstawiciel Regionalny
Przedstawiciel Regionalny
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 sty 2013, 22:02
Posty: 2253
Imię: andrzej
Lokalizacja: Nysa
Marek moim zdaniem czujników nie kupuje się używanych tylko nowe : yesyes : sprawdź czy to napewno on

_________________
1. Lancia Kappa 2.0 dziewiąty cud świata.Była
2. Fiat Croma 1.9 Multi-Jet 150KM, BYŁA
3. Lancia Lybra 1,8 ben. sedan Była
4. Lancia Delta III 1.6 Platino od Dawida


Na górę
PostDodany: 17 wrz 2014, 21:27 
Offline
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka

Rejestracja: 16 wrz 2013, 21:33
Posty: 58
Imię: Marek
Lokalizacja: Radomsko
Ale jak już wiadomo tych czujników nowych nie ma i niestety zostaję tylko używka.

_________________
KAPPA 3.0 manual


Na górę
PostDodany: 18 wrz 2014, 9:30 
Offline
Klubowicz
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 sty 2007, 0:00
Posty: 2767
Lokalizacja: powiat Bełchatów
Po pierwsze co to za Kappa (silnik i rocznik). Ogólnie te starsze miały układ załączania wentylatorów w liczniku a nowsze w ECU silnika.
W każdym razie wyjęcie wtyczki z czujnika powoduje uruchomienie wentylatorów (przy włączonym zapłonie)-jak jest w twojej?

_________________
KAPPA TDS & JTD


Na górę
PostDodany: 18 wrz 2014, 13:08 
Offline
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka

Rejestracja: 16 wrz 2013, 21:33
Posty: 58
Imię: Marek
Lokalizacja: Radomsko
Moja to 3.0 wersja poliftowa 98 rok. Ale są dwa czujniki czerwony i niebieski. Zdejmowałem wtyczkę z czerwonego czujnika i wentylator startuje na pierwszym biegu, po zmostkowaniu opornicy załącza się bieg drugi. Więc jak dobrze rozumiem po przeczytaniu poprzednich postów wszysko ciągle wskazuję na czerwony czujnik?

_________________
KAPPA 3.0 manual


Na górę
PostDodany: 18 wrz 2014, 21:27 
Offline
Klubowicz
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 sty 2007, 0:00
Posty: 2767
Lokalizacja: powiat Bełchatów
Na to wychodzi, tylko, że te czujniki znowu tak bardzo nie padają...
Jeśli masz jakiś miernik/omomierz to pomierz co nieco, by się nie powtarzać
Parametry czujnika zmierzone w moim aucie:
zimny silnik (temp otoczenia 25-30 C)-1,90kohma
gorący silnik (temp. na zegarach 90 C)-2,75kohma
nieco chłodniejszy (temp. na zegarach 80 C)-2,65kohma.
Teraz pomierz swój czujnik i będziesz miał pewność czy jest uszkodzony

_________________
KAPPA TDS & JTD


Na górę
PostDodany: 20 paź 2014, 20:33 
Offline
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 paź 2014, 7:40
Posty: 1159
Imię: All
Lokalizacja: Zdzieszowice
Jako że też mam problemy z temperaturą,zastanawiam się nad wykorzystaniem takiego włącznika :link: i wpięciem go pod przekaźnik wentylatorów.

_________________
Lancia Kappa SW 2.4 TDs 1997
Fiat Ulysse 2.0 16V 2004


było...minęło....Citroen Zeta 2.1 TD Epic Free....Polonez Atu Plus 1.6 GLI ...Lancia Kappa 2.4Tds....more..more..more..


Na górę
PostDodany: 20 paź 2014, 20:45 
Offline
Klubowicz
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 sty 2007, 0:00
Posty: 2767
Lokalizacja: powiat Bełchatów
Daj se spokój z taką rzeźbą : czerwona :
Mierzyłeś czerwony czujnik?

_________________
KAPPA TDS & JTD


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 173 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 16 7 8 9 1012 Następna

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 17 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
[ Regulamin Forum ]

Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl