Kappa - Sprzęgło, regulacja zaworów
-
- Dopiero zaczyna na naszym forum
- Posty: 13
- Rejestracja: 24 mar 2008, 0:00
- Lokalizacja: Kraków
Kappa - Sprzęgło, regulacja zaworów
Problem mam taki że jak jade i ostro dam gazu i dojade do 6000 tys obrotów to pozniej ciezko mi wrzucic kolejny bieg przy mniejszych obrotach jest lepiej. Mam wrażenie że chodzi o sprzęgło bo jest dość twarde i szybko łapie dość nisko przez co musze dac mu sporo gazy przy starcie bo inaczej autem trzepie. Czy jest to kwestia regulacji jakiejś linki czy może jest spowodowane wszystko przez zużycie elementyów sprzegła ? Inna sprawa to tykanie w głowicy podejrzewam że coś z rozrządem ale mechanikiem nie jestem.
Ostatnio zmieniony 03 sty 2010, 13:13 przez Taz, łącznie zmieniany 2 razy.
Powód: Zmieniłem tytuł tematu.
Powód: Zmieniłem tytuł tematu.
Lancia Kappa 2.0 20V - Sprzęgło
"rafalwba" pisze:Mam wrażenie że chodzi o sprzęgło bo jest dość twarde i szybko łapie dość nisko przez co musze dac mu sporo gazy przy starcie bo inaczej autem trzepie.
Sprawdź poduszki skrzyni i sinika na początek.
Ostatnio zmieniony 06 mar 2009, 20:06 przez Chasqui, łącznie zmieniany 1 raz.
Re: Lancia Kappa 2.0 20V - Sprzęgło
Szukaj, szukaj i jeszcze raz szukaj. Oprócz sprzęgła to moze być wysprzęglik, albo pompa sprzęgła, albo po prostu zapowietrzyłeś sprzęgło. Zaglądałeś do zbiorniczka kiedykolwiek?"rafalwba" pisze:Problem mam taki że jak jade i ostro dam gazu i dojade do 6000 tys obrotów to pozniej ciezko mi wrzucic kolejny bieg przy mniejszych obrotach jest lepiej. Mam wrażenie że chodzi o sprzęgło bo jest dość twarde i szybko łapie dość nisko przez co musze dac mu sporo gazy przy starcie bo inaczej autem trzepie. Czy jest to kwestia regulacji jakiejś linki czy może jest spowodowane wszystko przez zużycie elementyów sprzegła ? Inna sprawa to tykanie w głowicy podejrzewam że coś z rozrządem ale mechanikiem nie jestem.
Pozdrawiam
Wujek (p)
Lancia Delta III 1.8 tbi, Fiat Croma 2.4
była: Lancia Kappa 2.0T, "Lancia" Voyager/Chrysler T&C 3.8
Liczby nie kłamią, ale kłamcy liczą ...
Jeśli chcesz do mnie napisać wybierz raczej maila zamiast PW - wujekp(małpa)lanciapolska.org - mogę odpowiadać z opóźnieniem na PW
Wujek (p)
Lancia Delta III 1.8 tbi, Fiat Croma 2.4
była: Lancia Kappa 2.0T, "Lancia" Voyager/Chrysler T&C 3.8
Liczby nie kłamią, ale kłamcy liczą ...
Jeśli chcesz do mnie napisać wybierz raczej maila zamiast PW - wujekp(małpa)lanciapolska.org - mogę odpowiadać z opóźnieniem na PW
-
- Dopiero zaczyna na naszym forum
- Posty: 13
- Rejestracja: 24 mar 2008, 0:00
- Lokalizacja: Kraków
Kappa - Sprzęgło, regulacja zaworów
Problem mam taki że jak jade i ostro dam gazu i dojade do 6000 tys obrotów to pozniej ciezko mi wrzucic kolejny bieg przy mniejszych obrotach jest lepiej. Mam wrażenie że chodzi o sprzęgło bo jest dość twarde i szybko łapie dość nisko przez co musze dac mu sporo gazy przy starcie bo inaczej autem trzepie. Czy jest to kwestia regulacji jakiejś linki czy może jest spowodowane wszystko przez zużycie elementyów sprzegła ? Inna sprawa to tykanie w głowicy podejrzewam że coś z rozrządem może zawory ale chyba w tym silniku jest kasowanie luzów czy nie ? Może olej zły bo jest syntetyk przy przebiegu 170tys
Ostatnio zmieniony 03 sty 2010, 13:11 przez Taz, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Zmieniłem tytuł tematu.
Powód: Zmieniłem tytuł tematu.
- topcio
- Prezes Lancia Klub Polska
- Posty: 11944
- Rejestracja: 20 sie 2007, 0:00
- Lokalizacja: Lublin woj. Lubelskie
Lancia Kappa 2.0 20V - problemy z ruszaniem i zmianą biegów
Sprzęgło do wymiany. Cykanie - sprawdź stan oleju.
-
- Dopiero zaczyna na naszym forum
- Posty: 13
- Rejestracja: 24 mar 2008, 0:00
- Lokalizacja: Kraków
Lancia Kappa 2.0 20V - problemy z ruszaniem i zmianą biegów
oleju jest prawie maks
Lancia Kappa 2.0 20V - problemy z ruszaniem i zmianą biegów
Po co umieszczasz dwa wątki o tym samym?
Pozdrawiam
Wujek (p)
Lancia Delta III 1.8 tbi, Fiat Croma 2.4
była: Lancia Kappa 2.0T, "Lancia" Voyager/Chrysler T&C 3.8
Liczby nie kłamią, ale kłamcy liczą ...
Jeśli chcesz do mnie napisać wybierz raczej maila zamiast PW - wujekp(małpa)lanciapolska.org - mogę odpowiadać z opóźnieniem na PW
Wujek (p)
Lancia Delta III 1.8 tbi, Fiat Croma 2.4
była: Lancia Kappa 2.0T, "Lancia" Voyager/Chrysler T&C 3.8
Liczby nie kłamią, ale kłamcy liczą ...
Jeśli chcesz do mnie napisać wybierz raczej maila zamiast PW - wujekp(małpa)lanciapolska.org - mogę odpowiadać z opóźnieniem na PW
-
- Dopiero zaczyna na naszym forum
- Posty: 13
- Rejestracja: 24 mar 2008, 0:00
- Lokalizacja: Kraków
Lancia Kappa 2.0 20V - problemy z ruszaniem i zmianą biegów
a co miejsca na serwerze zabraknie ? Wysłałem bo dodałem cos jeszcze poza tym post zleciał na sam dół
Lancia Kappa 2.0 20V - problemy z ruszaniem i zmianą biegów
ale zostałeś grzecznie zapytany..."rafalwba" pisze:a co miejsca na serwerze zabraknie ?
po co stroszysz piórka?
Lancia Kappa 2.0 20V - problemy z ruszaniem i zmianą biegów
Pozdrawiam
Wujek (p)
Lancia Delta III 1.8 tbi, Fiat Croma 2.4
była: Lancia Kappa 2.0T, "Lancia" Voyager/Chrysler T&C 3.8
Liczby nie kłamią, ale kłamcy liczą ...
Jeśli chcesz do mnie napisać wybierz raczej maila zamiast PW - wujekp(małpa)lanciapolska.org - mogę odpowiadać z opóźnieniem na PW
Wujek (p)
Lancia Delta III 1.8 tbi, Fiat Croma 2.4
była: Lancia Kappa 2.0T, "Lancia" Voyager/Chrysler T&C 3.8
Liczby nie kłamią, ale kłamcy liczą ...
Jeśli chcesz do mnie napisać wybierz raczej maila zamiast PW - wujekp(małpa)lanciapolska.org - mogę odpowiadać z opóźnieniem na PW
Lancia Kappa 2.0 20V - problemy z ruszaniem i zmianą biegów
Odpowiedż na pytania :
-sprzęgło komplet ,wymiana 1000zł
-samoregulatory głowicy 20szt+ wariator faz rozrządu,częsci jakies 1100zł =wymiana jakies 500zł
razem 2600zl
Pozdrawiam.
-sprzęgło komplet ,wymiana 1000zł
-samoregulatory głowicy 20szt+ wariator faz rozrządu,częsci jakies 1100zł =wymiana jakies 500zł
razem 2600zl
Pozdrawiam.
Alfa Romeo 159 1,9 16v
Mitsubishi ASX 1.8DID 4WD
Mitsubishi ASX 1.8DID 4WD
-
- Dopiero zaczyna na naszym forum
- Posty: 13
- Rejestracja: 24 mar 2008, 0:00
- Lokalizacja: Kraków
Lancia Kappa 2.0 20V - problemy z ruszaniem i zmianą biegów
no to fajowo 2600 tylko myślałem że będzie drożej heh
Re: Kappa - Sprzęgło, regulacja zaworów
Regulacja zaworów w 2.4 JTD Kappa 385000,
byłem z autkiem u mechanika, gdyż pokonaliśy razem już prawie siedem dyszek razy tysiąc,
sprawdzone luzy zaworowe okazały sie być takie jak fabryczne
dlatego zakończyło się wymianą uszczelki pod pokrywą,
wałek jest ok nie wykazał oznak zmęczenia
pozdrawiam
byłem z autkiem u mechanika, gdyż pokonaliśy razem już prawie siedem dyszek razy tysiąc,
sprawdzone luzy zaworowe okazały sie być takie jak fabryczne
dlatego zakończyło się wymianą uszczelki pod pokrywą,
wałek jest ok nie wykazał oznak zmęczenia
pozdrawiam
LANCIA KAPPA JTD sedan-była
Alfa Romeo 166 JTD jest
Krzysiek
Projekty Wnętrz
Alfa Romeo 166 JTD jest
Krzysiek
Projekty Wnętrz
Re: Kappa - Sprzęgło, regulacja zaworów
U mnie przy przebiegu 280 000 km na wszystkich zaworach jest 0,3 więc w normie.
Kontrola była przy okazji wymiany uszczelki bo prawdopodobnie tutaj był wyciek oleju. Niestety po wymianie uszczelki na nową (VICTOR REINZ) wcale nie jest lepiej - nadal cieknie
Kiedyś widziałem temat na forum Alfy i problemach z doszczelnieniem tego dekla w 2.4 JTD.
Czy ktoś to przerabiał i udało się rozwiązać problem wycieków?
Czy jedynym rozwiązaniem będzie użycie silikonu?
Kontrola była przy okazji wymiany uszczelki bo prawdopodobnie tutaj był wyciek oleju. Niestety po wymianie uszczelki na nową (VICTOR REINZ) wcale nie jest lepiej - nadal cieknie
Kiedyś widziałem temat na forum Alfy i problemach z doszczelnieniem tego dekla w 2.4 JTD.
Czy ktoś to przerabiał i udało się rozwiązać problem wycieków?
Czy jedynym rozwiązaniem będzie użycie silikonu?