Kappa - ceramizer w silniku
- larry123
- Klubowicz
- Posty: 939
- Rejestracja: 01 wrz 2005, 0:00
- Lokalizacja: Warszawa-Bródno-Białołęka
- Kontakt:
...
kolego z całym szacunkiem dlaczego używasz Internetu, wynalazku opracowanego na potrzeby wojska ??
"Wszystkie istniejące do tej pory sieci zarządzane były przez jeden główny komputer, którego awaria pozbawiała możliwości pracy całą sieć. Sieć taka nie nadawała się do dowodzenia armią podczas wojny, gdyż taki główny węzeł sieci byłby oczywiście pierwszym celem ataku przeciwnika. Postanowiono więc wypróbować zaproponowaną kilka lat wcześniej przez RAND Corporation (kolejną instytucję związaną z badaniami wojskowymi) koncepcję sieci rozproszonej."
źródło wikipedia.
"Wszystkie istniejące do tej pory sieci zarządzane były przez jeden główny komputer, którego awaria pozbawiała możliwości pracy całą sieć. Sieć taka nie nadawała się do dowodzenia armią podczas wojny, gdyż taki główny węzeł sieci byłby oczywiście pierwszym celem ataku przeciwnika. Postanowiono więc wypróbować zaproponowaną kilka lat wcześniej przez RAND Corporation (kolejną instytucję związaną z badaniami wojskowymi) koncepcję sieci rozproszonej."
źródło wikipedia.
Kappa - ceramizer w silniku
1. ja testowałem kiedys ceramizer w silniku hondy 1.4 16V 90r. silnik był już zużyty po wlaniu ceramizera w odpowiedniej ilości nie zauważyłem zadnych popraw ani pogorszeń ,ale po przejechaniu 3 tyś km silnik stracił raptownie moc i trafił na szrot ,nie twierdze że to przez ceramizer ale napewno żadnej poprawy nie było
2. ja z własnych doswiadczeń uważam ze nie ma sensu lać takich srodków dobrze utrzymanym samochodem np. kappą można bez problemu zrobić 300 tyś km. najważniejsze to pilnować wszystkich wymian i użytkowac z głowa ,najwiekszym minusem jest to że wiekszosc z nas nie ma pojęcia jaki jest prawdziwy przebieg auta oraz jak było eksploatowane
2. ja z własnych doswiadczeń uważam ze nie ma sensu lać takich srodków dobrze utrzymanym samochodem np. kappą można bez problemu zrobić 300 tyś km. najważniejsze to pilnować wszystkich wymian i użytkowac z głowa ,najwiekszym minusem jest to że wiekszosc z nas nie ma pojęcia jaki jest prawdziwy przebieg auta oraz jak było eksploatowane
Lancia Klub Polska - Łódź
Lancia Kappa 2.4 1997 ,Fiat 126p 1978, kiedyś 3 x Kappa 1x Lybra, oraz 35 innych aut
Lancia Kappa 2.4 1997 ,Fiat 126p 1978, kiedyś 3 x Kappa 1x Lybra, oraz 35 innych aut
Kappa - ceramizer w silniku
Bardzo cenie naszego Dziekana ale nad udoskonalaniem procesu azotonasiarczania pracowali głownie prof. Haś i dr Salski pod opieką Śp pani prof. Z. Wendorfowej."makek" pisze: Środek zalałem po rozmowie z prof. dr hab. inż. Piotrem Kulą z Politechniki Łódzkiej, który zajmuje się między innymi azotonasiarczaniem. Jest to technologia oparta na tworzeniu twardej, odpornej na ścieranie warstwy w atmosferze gazu. Można znaleźć w necie informacje na ten temat np: TU.
Czy ceramizer, w założeniach, ma działać na podobnej zasadzie?
Wiem, że do Kappy, przy najbliższej wymianie oleju też wleje to coś.
Co do samego procesu to nie ma on nic wspólnego z dodatkami, proszę przeczytać co jest napisane w przelinkowanej ulotce:
"Azotonasiarczanie gazowe jest oryginalną metodą obróbki cieplno - chemicznej stalowych i żeliwnych części maszyn i urządzeń. Proces przeprowadza się w piecach retortowych, w atmosferze amoniaku i par siarki, w temperaturze 500°C - 700°C i w czasie od 30 minut do kilkunastu godzin."
I sprobować przeprowadzić podobny proces w silniku!!!
Przejrzałem internetową ofertę ceramizerów i rzeczywiście sprzedawcy probują tam insynuować ze środki te tworzą odporna na ścieranie warstwę na elementach trących. Tylko teraz proszę powiedzieć jaki cholernie "inteligentne" muszą być te środki skoro nie nabudowywóją tej warstwy nigdzie indziej tylko na elementach trących:
-nie zapychaj cienkich kanałów olejowych
-nie osadzają sie na obudowie skrzyni czy też korpusie sinika
-nie niszczą pompy oleju itd.
Za to tworzą twarda warstwę tam gdzie stykają sie elementy trące i nie obchodzą ich elementarne prawa fizyki, które mówią że powierzchnie te powinny degradować się (bardzo powoli).
Dlatego kolejny raz zadaje pytanie: Jak można lać do silnika jakieś ustrojstwo skoro nawet sprzedawca kłamie odnośnie sposobu jego działania?
Delta (836) HPE 2.0 16v 96r. Dedra Integrale x2
Kappa - ceramizer w silniku
a co myślicie o tym: dodatek do oleju ? chyba to kupuje i zalewam zobaczymy czy pomoże coś
Kappa - ceramizer w silniku
sie wypowiem , głowica miała pękniecie na kanale wodnym , wiec olej nic nie mógł pomóc , dodatkowo przekręcone 2 komory spalania wstępnego (od czego cholera wie) pękniecie prawdopodobnie od awarii pompy wody 60000 km temu a i pękniety tłok dodam że auto działało bez zarzutu , jedynie w korkach przestawało grzać, oczywiście mozna było je sprzedac w takim stanie
Kappa - ceramizer w silniku
Widzę, że kolega broni swojego stanowiska rękami i nogami, to mnie nie dziwi, w pewnym momencie nie ma już odwrotu. Natomiast dziwi mnie, że nie dostrzega technicznych możliwości na zbliżony proces do azotonasiarczania w silniku spalinowym, nie zagłębiając się w skład np. ceramizera, czy innego środka o podobnym, w założeniach działaniu. Sam nie napisałem, że procesy są bliźniacze i nie przypisałem też p. Kuli wyłączności na w/w azotonasiarczanie. Proszę o czytanie ze zrozumieniem."Pepto" pisze:Bardzo cenie naszego Dziekana ale nad udoskonalaniem procesu azotonasiarczania pracowali głownie prof. Haś i dr Salski pod opieką Śp pani prof. Z. Wendorfowej."makek" pisze: Środek zalałem po rozmowie z prof. dr hab. inż. Piotrem Kulą z Politechniki Łódzkiej, który zajmuje się między innymi azotonasiarczaniem. Jest to technologia oparta na tworzeniu twardej, odpornej na ścieranie warstwy w atmosferze gazu. Można znaleźć w necie informacje na ten temat np: TU.
Czy ceramizer, w założeniach, ma działać na podobnej zasadzie?
Wiem, że do Kappy, przy najbliższej wymianie oleju też wleje to coś.
Co do samego procesu to nie ma on nic wspólnego z dodatkami, proszę przeczytać co jest napisane w przelinkowanej ulotce:
"Azotonasiarczanie gazowe jest oryginalną metodą obróbki cieplno - chemicznej stalowych i żeliwnych części maszyn i urządzeń. Proces przeprowadza się w piecach retortowych, w atmosferze amoniaku i par siarki, w temperaturze 500°C - 700°C i w czasie od 30 minut do kilkunastu godzin."
I sprobować przeprowadzić podobny proces w silniku!!!
Przejrzałem internetową ofertę ceramizerów i rzeczywiście sprzedawcy probują tam insynuować ze środki te tworzą odporna na ścieranie warstwę na elementach trących. Tylko teraz proszę powiedzieć jaki cholernie "inteligentne" muszą być te środki skoro nie nabudowywóją tej warstwy nigdzie indziej tylko na elementach trących:
-nie zapychaj cienkich kanałów olejowych
-nie osadzają sie na obudowie skrzyni czy też korpusie sinika
-nie niszczą pompy oleju itd.
Za to tworzą twarda warstwę tam gdzie stykają sie elementy trące i nie obchodzą ich elementarne prawa fizyki, które mówią że powierzchnie te powinny degradować się (bardzo powoli).
Dlatego kolejny raz zadaje pytanie: Jak można lać do silnika jakieś ustrojstwo skoro nawet sprzedawca kłamie odnośnie sposobu jego działania?
Ceramizer nie zagęszcza oleju, tak jak ma to miejsce w środkach ...doktor..
z jakiego powodu miałby blokować kanały olejowe?
Zazwyczaj w miejscach, gdzie występuje tarcie powstaje ciepło, które to ma zasadniczy wpływ na intensywność pewnych procesów, jakiekolwiek one są.
Podsumowując: ceramizer zastosowany w moim silniku nie wprowadził żadnych odczuwalnych skutków negatywnych, można ewentualnie doszukiwać się plusów jak pewnie u większości ludzi którzy stosowali ten środek.
(tekst niesponsorowany )
Kappa - ceramizer w silniku
no to panowie kupiłem to do skrzyni zaleje dam znać o rezultatach, oby było dobrze
-
- Forumowicz/ka
- Posty: 664
- Rejestracja: 28 mar 2005, 0:00
- Lokalizacja: "Wincentowo" ... świętokrzyskie
CERAMIZER-y ... szmery bajery
Ciepło w silniku w przeważającej części powstaje ze spalania paliwa ... Pb/ON/LPG lub innego ... ilość ciepła wytwarzanego z tarcia tłok(pierścienie)-gładź cylindra jest znikoma/pomijalna w bilansie energetycznym ... tłok z cylindrem ma "wspólpracować" na zasadzie suwliwej z zachowaniem odpowiedniej szczelności ... dlatego różni producenci stosują różne tolerancje wykonania tego suwliwego połączenia ... japończyk będzie ciasny, a włoch będzie luźny ... a w każdym z nich olej pomiędzy tłokiem i cylindrem robi za "szczeliwo""makek" pisze:Zazwyczaj w miejscach, gdzie występuje tarcie powstaje ciepło, które to ma zasadniczy wpływ na intensywność pewnych procesów, jakiekolwiek one są.
Wg mnie zachwalane procesy rzekomo mające zachodzić na powierzchniach wzajmnie współpracujących ze sobą to nic innego jak chwyt marketingowy dla laików i naiwniaków... bo na czymś trzeba zarobić, a jeleni jest jak grzybów po deszczu i nowi ciągle rosną.
Sam w swoim czasie z ciekawości zalałem ceramizer do silnika (przebieg 198kkm) ... zastosowałem się do stosownych zaleceń: obroty, prędkość jazdy, stosowny przebieg itp ... przejechałem 5kkm i w tym czasie żadnych rewelacji nie zauważyłem ... nic co rzuci się w oczy i uszy ... przy przebiegu 203kkm panewka 3-korbowodu się przekręciła ... a co ceramizer wtedy robił ... OPIERDA ał się ... a miał na powierzchniach trących wytworzyć rewelacja warstwy/warstę zmniejszające tarcie ... no i być cud, miód malina tylko palce lizać ...
WNIOSKI: Kappa ma nieprzewidywalną przypadłość z panewkami ... a ceramizer nie wpłynął na uniknięcie nieprzyjemnego zjawiska obrotu panewki
Kto chce dyskutować na temat tych specyfików niech wypowiada się na bazie własnych doświadczeń ... a nie że jest a'la inżynier teoretyk z sorbony w Żabiej czy Koziej Wólce lub się uczył ... a już jak słyszał i czytał w internecie to kosmos-magik...
Jeszcze raz podtrzymuję stanowisko opisane powyżej w postach ... pic na wodę fotomontaż itd ... doznania bezcenne itd ... za resztę zapłacisz itd
Może ten post komuś się przyda ... no i lejecie z własnej ciekawości
Pozdrawiam
Buraczany Wóz, "Ł"opel, "Ł"A"Ł"di, VW ...
aktualnie turlam się od lat ... KAPISZONOLOT-em 2,4LX z "heblami" BREMBO ... na Blosie ... jest i K2,0T 20V
aktualnie turlam się od lat ... KAPISZONOLOT-em 2,4LX z "heblami" BREMBO ... na Blosie ... jest i K2,0T 20V
Kappa - ceramizer w silniku
Cóż.... trochę to brzmi jak wołanie: DLACZEGO CERAMIZER NIE WYREMONTOWAŁ MI SILNIKA!!! OPIERDA ał się.przy przebiegu 203kkm panewka 3-korbowodu się przekręciła ... a co ceramizer wtedy robił ... OPIERDA ał się ... a miał na powierzchniach trących wytworzyć rewelacja warstwy/warstę zmniejszające tarcie ... no i być cud, miód malina tylko palce lizać ...
Ludzie, którzy dbają o swoje auta będą lać tego rodzaju specyfiki w nadziei, że coś poprawią, że wydłużą czas bezawaryjnej pracy. Niejednokrotnie naciągani przez handlarzy od magii. Generalnie wyjścia są dwa i każde złe, w przypadku gdy np. obróci panewkę, zatrze się wałek, rozsypie łożysko itd, itp.
-
- Forumowicz/ka
- Posty: 664
- Rejestracja: 28 mar 2005, 0:00
- Lokalizacja: "Wincentowo" ... świętokrzyskie
Kappa - ceramizer w silniku
Zalałem ze zwykłej ciekawości ... auto nie wymagało żadnych robót naprawczych przed zalaniem, sprawowało sie bez zarzutu i olej był zawsze w odpowiedniej ilości itd ... itp .... Wielu tu i tak myśli że dla celów przedłużenia żywotności silnika ten specyfik "coś" pomoże, a prawda jest wymowna ... brak korelacji - zalanie a'la dodatku a zjawisko wydłużonej pracy silnika.
Silnik i jego trwałość to czysta mechanika, użyte rozwiąznia techniczne do jego budowy, materiały z jakich jest zrobiony, wady materiałowe i obróbkowe, sposób eksploatacji, trochę szczęścia jak to w życiu itp itd
Silnik i jego trwałość to czysta mechanika, użyte rozwiąznia techniczne do jego budowy, materiały z jakich jest zrobiony, wady materiałowe i obróbkowe, sposób eksploatacji, trochę szczęścia jak to w życiu itp itd
Buraczany Wóz, "Ł"opel, "Ł"A"Ł"di, VW ...
aktualnie turlam się od lat ... KAPISZONOLOT-em 2,4LX z "heblami" BREMBO ... na Blosie ... jest i K2,0T 20V
aktualnie turlam się od lat ... KAPISZONOLOT-em 2,4LX z "heblami" BREMBO ... na Blosie ... jest i K2,0T 20V
Kappa - ceramizer w silniku
Lewutek na jakim oleju jezdziłeś ??
Lancia Klub Polska - Łódź
Lancia Kappa 2.4 1997 ,Fiat 126p 1978, kiedyś 3 x Kappa 1x Lybra, oraz 35 innych aut
Lancia Kappa 2.4 1997 ,Fiat 126p 1978, kiedyś 3 x Kappa 1x Lybra, oraz 35 innych aut
-
- Forumowicz/ka
- Posty: 664
- Rejestracja: 28 mar 2005, 0:00
- Lokalizacja: "Wincentowo" ... świętokrzyskie
CERAMIZERY ... buzery, bajery...FRAJERY
CZE...
Widzę, że temat ładnie odżył ... szczególnie dla "alchemików" którzy przy pomocy uderzenia młotkiem w bryłkę ołowiu myślą że zmieni się w złoto ... ha ha ha
...a wracając do oleju ... to VALVOLINE MAX LIFE 10W itd ... poziom oleju prawidłowy (tzn. bliżej maksimum) ... obrót panewki na ciepłym silniku przy jego uruchamianiu ... czas wydarzenia: około rok temu
Pozdrawiam ... jak będziecie lać te "cuda" to nie zapomnijcie o dosypaniu piasku ... tam jest więcej ceramiki ... nie uważam aby ceramizer zaszkodził lub pomógł w czym kolwiek bo nie mogę tego stwierdzić ... przypadłość panewki jest wynikiem rozwiązań zastosowanych w tym motorze i nic więcej ... a ponieważ nie zauważyłem ani poprawy ani ubocznych stron specyfiku, to uważam że jest to marnowanie Waszych finansów ... jednym słowem pic na wodę itd ... fatamargana ...
Widzę, że temat ładnie odżył ... szczególnie dla "alchemików" którzy przy pomocy uderzenia młotkiem w bryłkę ołowiu myślą że zmieni się w złoto ... ha ha ha
...a wracając do oleju ... to VALVOLINE MAX LIFE 10W itd ... poziom oleju prawidłowy (tzn. bliżej maksimum) ... obrót panewki na ciepłym silniku przy jego uruchamianiu ... czas wydarzenia: około rok temu
Pozdrawiam ... jak będziecie lać te "cuda" to nie zapomnijcie o dosypaniu piasku ... tam jest więcej ceramiki ... nie uważam aby ceramizer zaszkodził lub pomógł w czym kolwiek bo nie mogę tego stwierdzić ... przypadłość panewki jest wynikiem rozwiązań zastosowanych w tym motorze i nic więcej ... a ponieważ nie zauważyłem ani poprawy ani ubocznych stron specyfiku, to uważam że jest to marnowanie Waszych finansów ... jednym słowem pic na wodę itd ... fatamargana ...
Buraczany Wóz, "Ł"opel, "Ł"A"Ł"di, VW ...
aktualnie turlam się od lat ... KAPISZONOLOT-em 2,4LX z "heblami" BREMBO ... na Blosie ... jest i K2,0T 20V
aktualnie turlam się od lat ... KAPISZONOLOT-em 2,4LX z "heblami" BREMBO ... na Blosie ... jest i K2,0T 20V
Kappa - ceramizer w silniku
nasuwa mi sie jedno pytanie czy komuś obróciła sie panewka na Seleni 20K ??
Lancia Klub Polska - Łódź
Lancia Kappa 2.4 1997 ,Fiat 126p 1978, kiedyś 3 x Kappa 1x Lybra, oraz 35 innych aut
Lancia Kappa 2.4 1997 ,Fiat 126p 1978, kiedyś 3 x Kappa 1x Lybra, oraz 35 innych aut
- grzole
- Klubowicz Wspierający
- Posty: 6821
- Rejestracja: 29 wrz 2005, 0:00
- Skype: grzole
- Lokalizacja: Warszawa
Kappa - ceramizer w silniku
Na wskazanym oleju od nowości (2000) pomyka mój Punto MkII. Chyba już z 76 tysięcy motorkiem zrobione zrobione i .... "nic, absolutnie nic... żadnego zużycia!" (zupełnie jak w reklamie Mobila hahaha). Nie jest to k ale zawsze jakaś opinia."Egon" pisze:nasuwa mi sie jedno pytanie czy komuś obróciła sie panewka na Seleni 20K ??
2x Kappa LS 2.0 20v '95 & '98 + Thema 2.0 ie 8v '89 + Punto Evo 1.4 MyLife '11
tel. 501-122-517
tel. 501-122-517
Kappa - ceramizer w silniku
jutro zalewam to zobaczymy co z tego wyjdzie