Lancia Klub Polska

Forum dyskusyjne miłośników marki Lancia

>> SKLEPIK LANCIA KLUB POLSKA <<

Autosklep
Dzisiaj jest 17 gru 2018, 8:36

Strefa czasowa UTC+01:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 84 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2 3 4 5 6 Następna
Autor Wiadomość
PostDodany: 19 lis 2007, 15:41 
Offline
Dopiero zaczyna na naszym forum
Dopiero zaczyna na naszym forum
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 lis 2007, 0:00
Posty: 27
Lokalizacja: Rzeszów
ja szukalem czy nie ma zrodla lewego powietrza ale nic nie nalazlem. Do tego korelacja z temp. zewnetrzna i silnika kaze mi szukac gdzie indziej.
czekam na wynik testu radka79...

_________________
kappa 2.0 VIS


Na górę
PostDodany: 19 lis 2007, 18:22 
Offline
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 wrz 2007, 0:00
Posty: 218
Lokalizacja: chełm
i *** zbita dalej to samo już sam nie wiem sonda sprawdzona działa oki
ze znajomym gazownikiem odpieliśmy ins.gaz od sterownika i dalej to samo
wychodzi na to że dostaje za ubogą mieszankę ale nie wiem dlaczego lewego powietrza tez nie dostaje

_________________
wcześniej
golf GTI
bmw e-34 525 24v
teraz
lancia kappa 2.4 benzyna


Na górę
 Tytuł: szrpie
PostDodany: 19 lis 2007, 19:22 
Offline
Dopiero zaczyna na naszym forum
Dopiero zaczyna na naszym forum
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 lis 2007, 0:00
Posty: 27
Lokalizacja: Rzeszów
a u Ciebie /radek79/ jak szybko znika problem?

_________________
kappa 2.0 VIS


Na górę
PostDodany: 19 lis 2007, 19:59 
Offline
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 wrz 2007, 0:00
Posty: 218
Lokalizacja: chełm
witam problem znika około po 3 minutach jak sam chodzi na wolnych obrotach lub około 3km grogi ale musze go wysoko kręcić w tedy jedzie

_________________
wcześniej
golf GTI
bmw e-34 525 24v
teraz
lancia kappa 2.4 benzyna


Na górę
 Tytuł: dławienie
PostDodany: 19 lis 2007, 20:06 
Offline
Dopiero zaczyna na naszym forum
Dopiero zaczyna na naszym forum
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 lis 2007, 0:00
Posty: 27
Lokalizacja: Rzeszów
u mnie po kilkunastu-kilkudziesieciu sekundach /zalezy od temp. na dworze/ na jalowym lub 3-5 przegazowaniach /takich do 3k/

_________________
kappa 2.0 VIS


Na górę
PostDodany: 19 lis 2007, 20:27 
Offline
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 wrz 2007, 0:00
Posty: 218
Lokalizacja: chełm
to ci powiem że u mnie tez tak sie zaczynało a teraz coraz bardziej sie wydłuża a jak jest cieplej na dworze to problemu praktycznie nie ma

_________________
wcześniej
golf GTI
bmw e-34 525 24v
teraz
lancia kappa 2.4 benzyna


Na górę
 Tytuł: cd
PostDodany: 19 lis 2007, 21:25 
Offline
Dopiero zaczyna na naszym forum
Dopiero zaczyna na naszym forum
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 lis 2007, 0:00
Posty: 27
Lokalizacja: Rzeszów
jestem ciekaw co wskazalby komputer na starcie zimnego zilnika kiedy sa te dlawienia....
ale nie mam za bardzo mozliwosci takiego sprawdzenia - jak zajade to silnik bedzie zagrzany...

_________________
kappa 2.0 VIS


Na górę
PostDodany: 20 lis 2007, 21:41 
Offline
Klubowicz
Klubowicz

Rejestracja: 11 sie 2007, 0:00
Posty: 2297
Lokalizacja: Chojnice/Hünxe
sprawdz przeplywomierz czy nie jest uszkodzony mam podobne objawy jak go odpale i nie dam mu sie nagrzac to ciezko nawet mu ruszyc z miejsca musze ostro gazowac sprawdzilem i wiem ze mam uszkodzony wl;asnie przeplywomierz w tygodniu dostane nowy i moze problem zniknie :(

_________________
Lancia Phedra 2.0 desel...Auto na codzien mojej zonki
Lancia Delta 2.0 turbo-moja zabawka-poki co w czesciach
Volvo xc 90- wół roboczy
Yamaha r1 RN09 plus FZR 600-moje
Aprilia rs125.....poczatki przygody z dwoma kolami mojej zonki

Byly kappy 2.4 lpg +2.4 tds,zeta 2.0 turbo,lybra 1.9 jtd


Na górę
PostDodany: 21 lis 2007, 8:47 
Offline
Dopiero zaczyna na naszym forum
Dopiero zaczyna na naszym forum
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 lis 2007, 0:00
Posty: 27
Lokalizacja: Rzeszów
jak to sprawdzic? trzeba podpiac pod komputer diagnostyczny?

_________________
kappa 2.0 VIS


Na górę
PostDodany: 21 lis 2007, 16:33 
"kovir" pisze:
jak to sprawdzic? trzeba podpiac pod komputer diagnostyczny?
w zasadzie sa 3 możliwości : yesyes : pierwsza to oczywiście komputer, wtedy będziesz wiedział na bank , 2 to odpięcie wtyczek i odpalenie auta oraz obserwacja czy chodzi gorzej czy tak samo jak przedtem, jeśli tak jak przedtem znaczy że przepływomierz może mieć "kuku" 3 możliwość to wyjęcie przepływomierza z auta i sprawdzenie czy blaszki są proste i nie ruszają się. Mój przepływomierz poszedł się kochać po strzale gazu. Pozdrawiam i życzę szybkiego powrotu autka do pełni sił


Na górę
   
PostDodany: 21 lis 2007, 19:27 
Offline
Klubowicz
Klubowicz

Rejestracja: 11 sie 2007, 0:00
Posty: 2297
Lokalizacja: Chojnice/Hünxe
boiorek ma racje zrob tak jak on mowi najprostrzy i najszybszy sposob to odpiac przeplywomierz -dolna wtyczka bo sa dwie -jak chodzi tak samo to jest do bani
dzis dostalem nowy (ponad 200zl) jutro go zakladfam zobaczymy czy bedzie roznica
owocnej pracy

_________________
Lancia Phedra 2.0 desel...Auto na codzien mojej zonki
Lancia Delta 2.0 turbo-moja zabawka-poki co w czesciach
Volvo xc 90- wół roboczy
Yamaha r1 RN09 plus FZR 600-moje
Aprilia rs125.....poczatki przygody z dwoma kolami mojej zonki

Byly kappy 2.4 lpg +2.4 tds,zeta 2.0 turbo,lybra 1.9 jtd


Na górę
PostDodany: 21 lis 2007, 21:30 
Offline
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 wrz 2007, 0:00
Posty: 218
Lokalizacja: chełm
witam kolegów
co do przepływomierza to gdyby był uszkodzony to auto dostaje wtedy za dużo paliwa i jest efekt jak by go zalewało
i pali 30% więcej paliwa
jedynym pewnym sposobem to jest podpięcie pod kąpa jeżeli pokaże błąd zwarcie do masy i podmiana na sprawny z np. sprawnego auta tak sie sprawdza właśnie przepływkę

_________________
wcześniej
golf GTI
bmw e-34 525 24v
teraz
lancia kappa 2.4 benzyna


Na górę
PostDodany: 22 lis 2007, 9:19 
"radek79" pisze:
witam kolegów
co do przepływomierza to gdyby był uszkodzony to auto dostaje wtedy za dużo paliwa i jest efekt jak by go zalewało
i pali 30% więcej paliwa
jedynym pewnym sposobem to jest podpięcie pod kąpa jeżeli pokaże błąd zwarcie do masy i podmiana na sprawny z np. sprawnego auta tak sie sprawdza właśnie przepływkę
ja swoj przepływomierz sprawdzałem pod kompem ale nie wiem pod jakim programem (było tam dużo aut) I jedna z możliwości tego programu było że pokazywał ilości zasysanego powietrza przez silnik, pokazywał cos tam ale tylko do pewnych obrotów a później stawał i nic sie nie zmienialo, więc go odpiołem (bo nie miałem pod ręką zapasowej przepływki do Kappiszona) i po odpięciu te wartości były takie same... podobno komputer ma wprowadzone jakieś awaryjne ustawienia czy coś takiego :lol: Pozdrawiam


Na górę
   
PostDodany: 22 lis 2007, 10:57 
Offline
Dopiero zaczyna na naszym forum
Dopiero zaczyna na naszym forum
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 lis 2007, 0:00
Posty: 27
Lokalizacja: Rzeszów
dzisiaj rano po chlodnej nocy zrobilem maly test.
odpialem wtyczke od przeplywomierza i odpalilem. Oczywiscie od razu zapalila sie czerwona alarmowa lapka :)

silnik dlawil sie jak zwykle...
wylaczylem silnik i podpialem przeplywomierz z powrotem. Odpalilem i bylo OK....
wniosek bylby bardzo latwy gdyby nie fakt, ze juz wczesniej tak mialem: po odpaleniu silnik sie dlawi, kiedy go wylacze i jeszcze raz odpale jest bardzo duza poprawa/silnik pracuje normalnie.

Byc moze wazniejszym objawem byl fakt, ze nie bylo pogorszenia po odpieciu przeplywomierza - silnik pracowal jak zwykle i sie zadlawial na zimno....

Wiec juz nie wiem - gdyby przeplywomierz byl do bani palila by sie dioda "check"?

_________________
kappa 2.0 VIS


Na górę
PostDodany: 22 lis 2007, 11:57 
"kovir" pisze:
dzisiaj rano po chlodnej nocy zrobilem maly test.
odpialem wtyczke od przeplywomierza i odpalilem. Oczywiscie od razu zapalila sie czerwona alarmowa lapka :)

silnik dlawil sie jak zwykle...
wylaczylem silnik i podpialem przeplywomierz z powrotem. Odpalilem i bylo OK....
wniosek bylby bardzo latwy gdyby nie fakt, ze juz wczesniej tak mialem: po odpaleniu silnik sie dlawi, kiedy go wylacze i jeszcze raz odpale jest bardzo duza poprawa/silnik pracuje normalnie.

Byc moze wazniejszym objawem byl fakt, ze nie bylo pogorszenia po odpieciu przeplywomierza - silnik pracowal jak zwykle i sie zadlawial na zimno....

Wiec juz nie wiem - gdyby przeplywomierz byl do bani palila by sie dioda "check"?
u mnie sie nie paliła jak był przepływomierz do bani


Na górę
   
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 84 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2 3 4 5 6 Następna

Strefa czasowa UTC+01:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 15 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
[ Regulamin Forum ]

Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl