Trudnego nie ma nic, ja filtr wyjąłem bo byłem ciekawy co zastanę, właściwie nie ma konieczności wyciągania go. Można wypiąć go z obiegu i zostawić w obudowie.Borek pisze: ↑28 kwie 2017, 19:59 Co prawda u mnie żadnych konkretnych objawów jeszcze nie ma, ale też mam z tyłu głowy wymianę tego filtra bo przecież kiedyś trzeba. Pomysł z przełożeniem go na zewnątrz wydaje się dobry, w sumie nie wiem co może być trudnego w takiej przeróbce? Filtr w pompie jest jakoś tak zamocowany, że bez wkładu na miejscu coś innego działa źle albo w ogóle? Coś może jest tym wkładem blokowane i bez niego lata luźno?
Druga rzecz - czy może być jakiś konkretny powód dla takiego umieszczenia filtra? Podejrzewam, że jeżeli w ciągu 50 tysięcy km coś ci się tam zepsuje to będziemy wiedzieć.
Filtr jest zamocowany w obudowie plastikowej, która oddziela pompę od filtra, pompa jest zamocowana w środku i jej mocowanie jest niezależne od obecności filtra.
W Paint'cadzie wykonałem graficzną prezentację rozwiązania.
Co do odczuć, jeździ podobnie, w moim przypadku na 3-4 biegu przy 2000rpm i pełnym otwarciu przepustnicy miałem delikatnie szarpania, jakby moc przyrastała sinusoidalnie, po wymianie jest na pewno lepiej.
Pozdrawiam