Lancia Klub Polska

Forum dyskusyjne miłośników marki Lancia

>> SKLEPIK LANCIA KLUB POLSKA <<

Autosklep
Dzisiaj jest 26 wrz 2018, 10:57

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 79 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2 3 4 5 6 Następna
Autor Wiadomość
PostDodany: 26 wrz 2008, 10:01 
Offline
Klubowicz
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 cze 2005, 0:00
Posty: 1278
Lokalizacja: Mielec/Krakow
"Python25" pisze:
Sprawdziłem i to w bagażniku wygląda że jest wszystko w pożądku. Powiedzcie mi jak to jest w waszych kappach czy wskazówka pozimou paliwa idze szybko do góry czy raczej powoli taj jak wskazówka ładowania??????
u mnie przy wlaczeniu/wylaczeniu zapolonu przeskakuje bardzo szybko na 'wlasciwe' miejsce

_________________
KAPPA 2,4 JTD '98 Obrazek
EXcar Obrazek

http://tinyurl.com/BREdnie

"mBank funkcjonuje w zasadniczym oderwaniu od rzeczywistości bankowej go otaczającej"
/biegły sądowy


Na górę
PostDodany: 27 wrz 2008, 0:36 
Offline
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 lut 2007, 0:00
Posty: 175
Lokalizacja: Ropczyce
no dobrze mam jtd więc ropę, ale widzę że kolega też ma jtd i jemu szybko wskakuje na właściwe miejsce to może te Kappy po 98r miały troszkę inaczej rozwiązane te rzeczy???

_________________
Lancia kappa 2.4 JTD
Alfa 147 GTA


Ostatnio zmieniony 16 paź 2010, 10:33 przez wujekp, łącznie zmieniany 1 raz.
ortografia


Na górę
PostDodany: 27 wrz 2008, 20:02 
Offline
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 lut 2007, 0:00
Posty: 175
Lokalizacja: Ropczyce
No i rozwiązałem problem, rozebrałem jeszcze raz licznik i wcisnąłem wskazówkę paliwa troszkę bardziej tak że nie da rady zawiesić się bo uderza o krawędź tego kółka w którym jest osadzona. Słowem Problem rozwiązany.

_________________
Lancia kappa 2.4 JTD
Alfa 147 GTA


Ostatnio zmieniony 16 paź 2010, 10:33 przez wujekp, łącznie zmieniany 1 raz.
ortografia


Na górę
PostDodany: 27 wrz 2008, 20:37 
Offline
Administrator
Administrator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 lut 2008, 0:00
Posty: 8455
Imię: Andrzej
Lokalizacja: Nowy Sącz
Tylko coby Ci się wskazówka nie wygięła :wink:

_________________
Kappa 2.0 turbo 20v, sedan '99, 220 pajaców;)
Zeta 2.1 TD Epic FREE ;)
Mapa Użytkowników LKP-kliknij
Kliknij tutaj jeśli chcesz umieścić na mapie swoje dane (swoją Lancię, polecany warsztat, miejsce zlotu lub spotu)


Na górę
PostDodany: 02 sty 2009, 14:37 
Offline
Dopiero zaczyna na naszym forum
Dopiero zaczyna na naszym forum
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 paź 2006, 0:00
Posty: 43
Imię: Marek
Lokalizacja: Warszawa - Ochota
Witam,

Mam ciekawy przypadek dotyczący wskaźnika paliwa. Otóż w środę 31.12
zatankowałem paliwo na stacji BP na Grójeckiej,tak ok. 14 litrów, bo wskaźnik pokazywał gdzieś tak 1/4 wskazania. Pojechałem samochodem z córka do Zielonki, bo córka tam umówiła się z koleżanką za sylwestra. Wracając do domu zauważyłem ciekawą rzecz. Wskaźnik zaczął pokazywać 0. Pomyślałem że mnie oszukuje bo przecież tankowałem. Potem nagle wskazówka pokazywać zaczęła 1/4 zbiornika i zaświeciła się kontrolka rezerwy paliwa (??). Potem znów pokazywał zero a potem znowu 1/4 i świeciła się kontrolka. Dziś rano jak włożyłem kluczyk do stacyjki i przekręciłem to pokazuje prawie 1/2 zbiornika czyli wygląda że w porządku. I teraz pytanie : czy to nie kontaktują dobrze styki wskaźnika czy to wina czujnika i pływaka w zbiorniku paliwa ? Samochód to Lancia Kappa 2.0 turbo.

_________________
________________________________________
Teraz jest : Lancia Delta III 1,4 T-jet Oro
Poprzednio : Renault Laguna I Phase 2 2.0 MY'2000
Kiedyś : Kappa 2.0T MY'1998 Black Lady : beczy :


Na górę
PostDodany: 02 sty 2009, 14:40 
Offline
Klubowicz
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 paź 2008, 0:00
Posty: 148
Lokalizacja: Zgierz
trudno jednoznacznie ocenic ale ja stawiam na styki w liczniku

_________________
kappa 2,0 vis mz etz 250. honda st 1100 paneuropan Thesis 2.4 jtd
tel 698679081


Na górę
PostDodany: 02 sty 2009, 14:45 
Offline
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka

Rejestracja: 14 paź 2006, 0:00
Posty: 117
Lokalizacja: Cieszyn
ja mam dokładnie to samo w delcie, gdzies tak od miesiąca...

_________________
Delta TURBO diesel ;) by madman :D


Na górę
PostDodany: 02 sty 2009, 14:46 
Offline
Klubowicz
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 mar 2007, 0:00
Posty: 1578
Lokalizacja: Łódź -
"maliniak" pisze:
trudno jednoznacznie ocenic ale ja stawiam na styki w liczniku
Pawel u mnie po przylutowaniu bez zmiany :(

_________________
Lancia Klub Polska - Łódź rabaty na hasło LKP AUTO-COM Łódź ul.Legionów 52 tel. 42 630-21-27


Fiat Linea T-Jet, Fiat 126p 1978, kiedyś 3 x Kappa 1x Lybra
Obrazek
Obrazek


Na górę
PostDodany: 02 sty 2009, 14:50 
Offline
Klubowicz
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 paź 2008, 0:00
Posty: 148
Lokalizacja: Zgierz
"Egon" pisze:
"maliniak" pisze:
trudno jednoznacznie ocenic ale ja stawiam na styki w liczniku
Pawel u mnie po przylutowaniu bez zmiany :(
więc co zostaje kostka albo coś w zbiorniku


trzeba by liczniki podmienić tylko ja mam troszkę inny żeby czegoś nie zjarać

_________________
kappa 2,0 vis mz etz 250. honda st 1100 paneuropan Thesis 2.4 jtd
tel 698679081


Ostatnio zmieniony 06 lut 2011, 23:26 przez bargaw3181, łącznie zmieniany 1 raz.
poprawiłem pisownie i połączyłem posty


Na górę
PostDodany: 02 sty 2009, 15:02 
Offline
Klubowicz
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 mar 2007, 0:00
Posty: 1578
Lokalizacja: Łódź -
ja sie już przyzwyczaiłem i mi to nie przeszkadza
PS. w zbiorniku u siebie juz wszystko sprawdziłem opór również i niby wszystko idelnie a jadnek nie raz warjuje

_________________
Lancia Klub Polska - Łódź rabaty na hasło LKP AUTO-COM Łódź ul.Legionów 52 tel. 42 630-21-27


Fiat Linea T-Jet, Fiat 126p 1978, kiedyś 3 x Kappa 1x Lybra
Obrazek
Obrazek


Na górę
PostDodany: 03 sty 2009, 14:01 
Offline
Klubowicz
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 wrz 2005, 0:00
Posty: 2311
Lokalizacja: Radom woj. mazowieckie tel. 509728460
U mnie było to samo i naprawiłem to w bardzo proty sposób. Wyjmij zegary i popraw sobie nie styk (bo to zazwyczaj jest ok) tylko trzeba poprawić sam zegar. Otóż on jakoś sam w sobie ma tak ustawioną wskazówke ze ona trochę obcier o obudowę i tu jest prblem. Ja rozebralem i po prostu popoprawiałem to.

_________________
Lancia i jeszcze raz Lancia

Lancia Kappa 2,4 20V LX Bi-Power


Na górę
PostDodany: 11 maja 2010, 20:53 
Offline
Klubowicz
Klubowicz

Rejestracja: 19 paź 2007, 0:00
Posty: 2715
Lokalizacja: Pruszków -Kanie
Problem polega na tym :
zatankowałem do pełna ON-Ver
dolałem STP do czyszczenia wtrysków/sądzę, że to nie jest przyczyną/
po przejechaniu ok 80 km zatrzymaniu auta na pochylonym podoczu,
uruchamiam silnik i Wskażnik pokazuje poziom więcj niż *full*, :-? wskazówka jest nieruchoma mimo uruchomienia silnika i wyłączenia, :roll:
Po przejrzeniu forum wynika że to chyba sam wskażnik, ale może ktoś coś podpowie innego :-P
pozdrawiam :D

_________________
LANCIA KAPPA JTD sedan-była
Alfa Romeo 166 JTD jest
Krzysiek
Projekty Wnętrz


Na górę
PostDodany: 11 maja 2010, 21:04 
Offline
Klubowicz
Klubowicz

Rejestracja: 09 lut 2010, 16:45
Posty: 2432
Imię: Marcin
Lokalizacja: podkarpacie
Otóż!

Na podstawie mojego identycznego problemu, który nie rozwiązałem, ale rozwikłałem- zastanawiam się jak to zrobić, żeby było dobrze.

Zacznij od prostego zabiegu- gdy zauważysz, że wskazówka nagle zaczęła spadać, aż w końcu spadła do rezerwy- zatrzymaj auto, odkęć korek wlewu paliwa. Jeśli przy odkręcaniu powstało mocne i dość długie 'psssss' powietrza (zasysanego do środka), znaczy, że nie działa system w korku wlewu paliwa. Tak jest u mnie.

Więc jeśli tak nie jest- dalej nie czytaj.

Jeśli tak jest- korek wlewu ma w centralnej swojej części taki specjalny mechanizm, który ma za zadanie otwierać (sprężynką) malutki plastykowy koreczek, by zaciągać powietrze(tylko tak pompa może pompować paliwo)- a w momencie braku "ciągu"- zamykać. Prosty mechanizm sprężynkowy. Jest to po to, by w razie przechyłu, czy dachowania auta paliwo nie wyciekało przez otwór w korku, który musi tam być, minimalny, ale musi- mechanizm załatwia sprawę i jest bezpieczny w razie W, ale nie wiedzieć czemu- nagle przestaje pracować, jak u mnie. Próbowałem naprawić- bezskutecznie. Rozebranie korka niewiele pomogło.Korek jest na tyle szczelny, że powietrze zasysane jest wolniej niż potrzeba.Nie wiem, co pod wpływem braku powietrza dzieje się w środku, ale wskaźnik paliwa spada- problem w tym, że może to się okazać niebezpieczne dla samej pompy.
Rozważam teraz zrobienie na stałe małej dziurki w tym białym ruchomym elemencie korka, bądź też wymianę samego korka.


Ale może koledzy elektrycy mają rację, sprawdź i daj znać;)
Pozdrawiam


o kurcze, napisałem to przed przeczytaniem ostatniego postu autora, a te objawy już się nijak do tego mają. Pasują do pierwszego posta.

_________________
Lancia Kappa 2.0 20V
Saab 9-5 2.8 Turbo6 XWD


Ostatnio zmieniony 06 lut 2011, 23:27 przez bargaw3181, łącznie zmieniany 1 raz.
Połączyłem posty


Na górę
PostDodany: 11 maja 2010, 21:26 
Zestawy można stosować zamiennie ale trzecia seria czyli z kontrolką "code" nie jest zamienna ze starszymi wersjami.


Na górę
   
PostDodany: 13 maja 2010, 22:07 
Offline
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 maja 2008, 0:00
Posty: 201
Lokalizacja: Warszawa
Podepnę się pod temat. Mam również kłopoty ze wskaźnikiem poziomu paliwa. W moim przypadku jest tak że gdy zatankuje do pełna to wskaźnik nie pokazuje mi że jest full tylko zatrzymuje się przed ostatnią kreską. Natomiast jak zapali się lampka rezerwy to jeszcze mogę przejechać ponad 180 km. Przyzwyczaiłem się ale lepiej byłoby przywrócić porządek z tym.

_________________
Pozdrawiam Zbyszek
Srebrna Włócznia K 2,4 JTD


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 79 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2 3 4 5 6 Następna

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
[ Regulamin Forum ]

Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl