Strona 3 z 6

Kappa - wskaźnik paliwa

: 18 sie 2008, 23:28
autor: misiekk
Też miałem podobny problem ze wskaźnikiem paliwa. Opadł na 0 i nic. Po jakimś czasie sam się odblokował i chodzi do dziś (niestety czasami też przypomina o odwiedzeniu dystrybutora, ale jak się nażre do jest git).

Kappa - wskaźnik paliwa

: 19 sie 2008, 8:30
autor: Cossi86
Aha i jeszcze trzeba podoginać te blaszki na bolcach ;)

Kappa - wskaźnik paliwa

: 19 sie 2008, 22:08
autor: Luckyy
moze bede mial czas w sobote to sie temu przygladne :)

Kappa - wskaźnik paliwa

: 21 sie 2008, 11:59
autor: Marcin_D
Musisz rozebrać te zgary i je powyczyszczać na stykach, po prostu zegar Ci sie zawiesił i dopóki tego nie rozbierzesz to tak sobie zostanie.

NO ale z dugiej strony zobacz jak dużo masz paliwa, kurde lałeś chyba podnosząc prawą stronę na lewarku, żeby więcej weszło :lol:

Taki stary myk jak się po paliwo jechalo na Litwe. U kumpla w Omedze normalnie wchodziło o 6 litrów mniej niż na lewarku.
Zobaczyliśmy to u jednego kierowcy jak kiedyś bylismy na Litwie i potem zawsze to stosowaliśy.
Najlepsze było jak ktoś był tam pierwszy raz i zobaczył takie szopki to miał 8O właśnie takie duże oczy.

Kappa - wskaźnik paliwa

: 21 sie 2008, 16:33
autor: Egon
na 6 L chyba można zaoszczedzic z 6 zł :) mi by sie nie chciało

Kappa - wskaźnik paliwa

: 22 sie 2008, 16:12
autor: Marcin_D
No nie bardzo 6 zł,jak byliśmy to wacha tam kosztowała 2,3zł po pzeliczeniu, a u nas była po 4,2zł.
A co to za męczenie - hydrauliczny podnośnik "zaba" z kufra, dwa ruchy wajcha i autao już stoi na boku - kumpel ma wujasa mechanika i on ma taką fajną żabe co jak ruszyc 2 razy wajchą to ci auto o 50 cm wyżej stoi.

Kappa - wskaźnik poziomu paliwa

: 24 wrz 2008, 0:21
autor: Python25
Witam wszystkich mam problem ze wskaźnikiem poziomu paliwa a mianowicie licznik poziomu paliwa zachowuje sie bardzo nerwowo przy włączaniu zapłonu i przy wyłączaniu do tego stopnia że jak mam pełny bak to wskazówka po przekręceniu kluczyka tak polci do góry że zacina sie około centymetra za podziałką i zostaje w tamtym położeniu nawet po wyłączeniu zapłonu trzeba dopiero stukać w licznik żeby wskazówka opadła. Przeszukałem forum znalazłem kilka wątków odnośnie tegoż wskaźnika i zrobiłem następujące rzeczy doprowadziłęm kabel masy do nadwozia bezpośrednio od akumulatora, wyczyściłem styki i licznika i samego wskaźnika tam są trzy kołeczki dokładnie je przeczyściłem drobniutkim papierem ściernym wyciągnąłem nawet wskaźnik i delikatnie rozruszałem wskazówkę nie miał żadnych oporów i chodziła bardzo delikatnie tym bardziej mnie dziwi pozycja zacięcia bo ona nawet niema mozliwości zacięcia sie w tamtym miejscu bo delikatnie chodzi i o nic nie obciera po całym czyszczeniu wskaźnik stał sie jeszcze bardziej nerwowy i jeszcze częściej się zawiesza teraz nawet jak jest pół baku paliwa wskazówka leci do samego końca i się zawiesza a np, jak go stuknę przy uruchomionym już silniku to wskazówka opadnie na tyle ile jest paliwa i normalnie wskazuje poziom paliwa. Wie ktoś może co trzeba zrobić żeby usunąć tę usterke???

Kappa - wskaźnik poziomu paliwa - problem

: 24 wrz 2008, 8:03
autor: prezesjm
Pozostało Ci jeszcze zdjąć metalową osłonkę w bagażniku i obejrzeć wtyk od czujnika poziomu. Można czujnik wymontować i na stole sprawdzić jak zmienia się opór w zależności od położenia pływaka. Powinno zmieniać się w granicach od 300 ohm do prawie 0 ohm. Zapamiętać trzeba położenia czujnika by nie włożyć go w innym położeniu ! Często kabelki wychodzące ze wskaźnika lubią przywierać do masy przez tą pokrywkę i wtedy takie cuda pokazuje.

Kappa - wskaźnik poziomu paliwa - problem

: 24 wrz 2008, 19:53
autor: Python25
No tego włąsnie nie dotykałem bo wychodziłem z założenia że to nie ma sensu bo przecież poziom paliwa wskazuje prawidłowo nie wacha sie podczas jazdy za bardzo wszystko raczej stabilnie. Problem pojawia sie jedynie wtedy jak włączam zapłon wtedy wskazówka dynamicznie jak z procy startuje i niestety leci za daleko i blokuje sie za wskaźnikiem po stuknięciu w licznik wskazówka opada na aktualny poziom paliwa. Skoro mówisz że to też może być powodem tej usterki to robiorę to jutro i posprawdzam.

Kappa - wskaźnik poziomu paliwa - problem

: 25 wrz 2008, 18:47
autor: Python25
Sprawdziłem i to w bagażniku wygląda że jest wszystko w porządku. Powiedzcie mi jak to jest w waszych Kappach czy wskazówka poziomu paliwa idzie szybko do góry czy raczej powoli tak jak wskazówka ładowania??????

Kappa - wskaźnik poziomu paliwa - problem

: 25 wrz 2008, 19:33
autor: stabraf
U mnie idzie płynnie i powoli.Nie wiem jak to jest do końca rozwiązane ale może jest jakiś problem z samym sterowaniem tego silniczka.Może ładuje na starcie za duże napięcie na niego?

Kappa - wskaźnik poziomu paliwa - problem

: 25 wrz 2008, 20:38
autor: Krzys
U mnie także płynie, a po dłuższej jeździe zapala się rezerwa i zaczynam się denerwować że mam wyciek albo że przez ostanie 100 km jechałem na benzynie a nie na gazie, (a nie chce spalić pompy paliwa). Oj te Lancie.

Kappa - wskaźnik poziomu paliwa - problem

: 25 wrz 2008, 21:04
autor: alan0104
"Python25" pisze:Sprawdziłem i to w bagażniku wygląda że jest wszystko w pożądku. Powiedzcie mi jak to jest w waszych kappach czy wskazówka pozimou paliwa idze szybko do góry czy raczej powoli taj jak wskazówka ładowania??????
u mnie rowniez powoli i plynnie.

Kappa - wskaźnik poziomu paliwa - problem

: 25 wrz 2008, 22:14
autor: Python25
w Takim razie to napewno cos ze sterowniem jest bo u mnie to normlanie jak rakieta. Musze do jakiegoś elektronika z nim pojechać.

Kappa - wskaźnik poziomu paliwa - problem

: 25 wrz 2008, 23:02
autor: Gruby007
Dobrze że nie spada z taką prędkością bo nie wyrobił byś na benzynę :lol: