Lancia Klub Polska

Forum dyskusyjne miłośników marki Lancia

>> SKLEPIK LANCIA KLUB POLSKA <<

Autosklep
Dzisiaj jest 22 lip 2018, 14:43

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 44 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2 3
Autor Wiadomość
Post: 15 maja 2005, 15:32 
Offline
Założyciel LKP
Założyciel LKP
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 sty 2005, 00:00
Posty: 1361
Imię: Michał
Lokalizacja: Gdynia
Cytuj:
Cytuj:
Spokojnie na nowej stronie Lancia Klub Polska nad którą trwają prace,też znajdzie się ten materiał więc nie ma co się przejmować. Natomiast na forum też może być? No chyba, że komuś przeszkadza tak obszerna odpowiedź na post karthon-a ;)
dopiero teraz dokopalem sie do Twojego posta.musze przyznac jestes the best.tyle ciekawej lektury w jednym miejscu.pozdrawiam
Dzięki za uznanie :) mam nadzieje, że wiadomości zawarte w tej lekturze się przydały ;)

_________________
Wiele serc, jedno bicie, ciężarówki ponad życie ;-)

Obrazek


Na górę
 Tytuł: Wersje
Post: 13 cze 2006, 08:44 
Hej. nie wiem jak to jest z tymi wersjami przy silnikach diesla, ale ja mam 2,4 jtd '00 i ma chyba w sumie wszystko oprócz asr'u ( tapicerka-alcantara ).


Na górę
   
 Tytuł: Odp: Wersje
Post: 13 cze 2006, 09:11 
Offline
Klubowicz Wspierający
Klubowicz Wspierający
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 cze 2003, 00:00
Posty: 6854
Imię: Tomek
Lokalizacja: Brodnica
Cytuj:
( tapicerka-alcantara ).
No to nie masz skory ;) ale nie wiem, czy do diesli w odole montowali, chyba ze na zamowienie.

_________________
Tomek
Obrazek
Obrazek- tyle palił mój Passat do 194 tys. - przestałem uzupełniać tankowania :(


Na górę
 Tytuł: Odp: Wersje
Post: 13 cze 2006, 09:12 
Offline
Klubowicz
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 cze 2005, 00:00
Posty: 1271
Lokalizacja: Mielec/Krakow
Cytuj:
Hej. nie wiem jak to jest z tymi wersjami przy silnikach diesla, ale ja mam 2,4 jtd '00 i ma chyba w sumie wszystko oprócz asr'u ( tapicerka-alcantara ).
to w czym problem ? ;-)

ASR byl chyba tylko autach pod sam koniec produkcji.
A i nie jest to jakies cudo - kiedys chcialem go miec a teraz prawie zawsze go wylaczam, chyba ze leje deszcze to zostawiam wł.

Np przy wyjezdzie na glowna droge w lewo jak chcesz szybko uciec ze skrzyzowania i przejedziesz przez koleiny to niepotrzenie dziala zmniejszajac obroty ....

Cytuj:
Cytuj:
( tapicerka-alcantara ).
No to nie masz skory ;) ale nie wiem, czy do diesli w odole montowali, chyba ze na zamowienie.
napewno byly wersje JTD ze skora i jest taka nawet na naszym forum :D
pozdrawiam wlasciciela ktory kupil ja pod Poznaniem :)

_________________
KAPPA 2,4 JTD '98 Obrazek
EXcar Obrazek

http://tinyurl.com/BREdnie

"mBank funkcjonuje w zasadniczym oderwaniu od rzeczywistości bankowej go otaczającej"
/biegły sądowy


Na górę
 Tytuł: Wyposaż
Post: 13 cze 2006, 18:54 
1) Chyba się nie zrozumieliśmy :) Ja się nie skarżę, że nie mam asru, bo po jeździe passatem z czymś takim uważam, że jesli jeszcze na dodatek bez możliwości odłączenia to jest to świętokradztwo! :> Ma się wrażenie, ze się nie panuje w ogóle nad furą. Za absem też nie przepadam, choć w kappie jest super i działa o niebo "delikatniej" niż w Themie!
2) Skóra jest fajna, ale....do oglądania. Znajomy ma czarną skórę w Kappie i wybaczcie, ale wcale się fajnie w tym nie jeździ. Przynajmniej ja czułem się w niej jakoś tak "obśliźgle"
3) Za najważniejszy wynalazek w moim aucie uważam...zestaw głośnowmówiący ( bardzo ładnie wkomponowany, chyba zrobiony w serwisie i grający razem z firmowym radiem ).


Na górę
   
Post: 13 cze 2006, 19:50 
Offline
Klubowicz
Klubowicz

Rejestracja: 07 mar 2006, 00:00
Posty: 333
Imię: Tomasz
Lokalizacja: Leszno
To właśnie ja mam tą 2.4 jtd ze skórą i nie narzekam. Ważna jest odpowiednia temperatura w samochodzie, aby wyeliminować efekt "obślizgłości". Jeśli jest za chłodno, to właśnie otrzymujemy taki efekt, ale przecież od czego jest ogrzewanie i podgrzewane fotele? 8) Jeśli jest z kolei za gorąco, to skóra może parzyć - ale klimaktronik to przecież podstawa w Kappie... :wink:

Dzięki za pozdrowienia :)


Na górę
Post: 24 maja 2008, 19:24 
Offline
Klubowicz
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 mar 2007, 00:00
Posty: 1574
Lokalizacja: Łódź -
dzis byłem przetestowac moja 2.0 145KM skrzynia Power Drive autem po miescie jezdzi sie bardzo dobrze krótkie przełożenia bardzo dobrze radza sobie z tym silnikiem 5 bieg można używać juz od 60km/h dziś pojechałem sprawdzic na autostradzie i tu niestety skrzynia jest za krótka na szybsza jazde na 5 biegu max. 210km/h obroty silnika przy tej predkosci to prawie. 6.5 tyś ciekaw jestem jak jest z skrzynia comfort drive moze ktos testował ??

_________________
Lancia Klub Polska - Łódź rabaty na hasło LKP AUTO-COM Łódź ul.Legionów 52 tel. 42 630-21-27


Fiat Linea t-Jet, Kappa 2.0 20VT do sprzedania https://www.otomoto.pl/oferta/lancia-ka ... AdGPY.html oraz PRL Fiat 126p 1978.
Obrazek
Obrazek


Na górę
Post: 24 maja 2008, 21:44 
Offline
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 sie 2007, 00:00
Posty: 475
Lokalizacja: Pruszków
210 km/h to raczej nie jest prędkość podróżna :wink:

Faktycznie przełożenia (na trasę) są dobrane dość kiepsko nawet w dieslu. Szkoda ze nie było 6 biegowych skrzyń :?

_________________
Lancia Kappa 2.4 T.DS


Na górę
Post: 25 maja 2008, 11:34 
Offline
Klubowicz
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 lis 2007, 00:00
Posty: 895
Lokalizacja: Warszawa
power drive to skrzynia za krótka,do niej przydała by sie 6 ka,
ale jest drugi zestaw biegów 3,4 i 5 dłuższych i o wiele fajniej sie jeździ.
do tego silniki 5-o cylindrowe nie lubia wysokich obrotów i jazda na dłuzsza mete z obrotami powyzej 6tys kończy sie dziura w bloku.

_________________
banymotorsport.pl


Na górę
Post: 25 maja 2008, 11:47 
Offline
Założyciel LKP
Założyciel LKP
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 sty 2005, 00:00
Posty: 1361
Imię: Michał
Lokalizacja: Gdynia
Cytuj:
210 km/h to raczej nie jest prędkość podróżna :wink:

Faktycznie przełożenia (na trasę) są dobrane dość kiepsko nawet w dieslu. Szkoda ze nie było 6 biegowych skrzyń :?
Do Kappy JTD na upartego mozesz wrzucic 6 biegowa skrzynie z AR 166 2.4 JTD ;)

_________________
Wiele serc, jedno bicie, ciężarówki ponad życie ;-)

Obrazek


Na górę
Post: 25 maja 2008, 14:48 
Offline
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 sie 2007, 00:00
Posty: 475
Lokalizacja: Pruszków
Cytuj:
Cytuj:
210 km/h to raczej nie jest prędkość podróżna :wink:

Faktycznie przełożenia (na trasę) są dobrane dość kiepsko nawet w dieslu. Szkoda ze nie było 6 biegowych skrzyń :?
Do Kappy JTD na upartego mozesz wrzucic 6 biegowa skrzynie z AR 166 2.4 JTD ;)
Eeee za jakiś czas mam zamiar wejść w posiadanie drogą kupna Alfy 166 z 2.4 JTD na pokładzie. Przekładka była by raczej nie opłacalna.

Chociaż jest to kusząca propozycja dla osób które często jeżdżą w trasy.

_________________
Lancia Kappa 2.4 T.DS


Na górę
Post: 25 maja 2008, 23:14 
Offline
Klubowicz
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 sty 2007, 00:00
Posty: 2740
Lokalizacja: powiat Bełchatów
Co ciekawe to we włoskiej instrukcji do kappy piszą o dwóch rodzajach skrzyń biegów (inne przełożenie przekładni głównej) także dla wersji TDS. Prędkości maksymalne dla tych skrzyń na poszczególnych biegach w km/h:
1-32 lub 37
2-55 lub 62
3-91 lub 103
4-129 lub 144
5-193 dla obydwóch wersji
W JTD przełożenie jest zapewne jeszcze inne...
Pozdrawiam.

_________________
KAPPA TDS & JTD


Na górę
Post: 05 paź 2008, 18:20 
Offline
Klubowicz
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 wrz 2008, 00:00
Posty: 749
Imię: Samuel
Lokalizacja: Turek (WLKP)
Cytuj:
Dzięki za uznanie mam nadzieje, że wiadomości zawarte w tej lekturze się przydały
I tu powiem że ten artykuł pierwszy raz przeczytałem z tej strony i byłem nim bardzo zafascynowany. Myślałem że to dane zbierane przez lata przez fachowca, a okazuje sie ze ten fachowiec jest wśród nas :) Tony uznania Torell007 ;)

_________________
Była Kappa 2.0 16VT
Był Citroën Xantia 1.9TD
Jest Renault Scenic 2.0 (115km)

ObrazekObrazek


Na górę
Post: 22 kwie 2017, 23:19 
Offline
Dopiero zaczyna na naszym forum
Dopiero zaczyna na naszym forum

Rejestracja: 23 sty 2016, 15:03
Posty: 21
Lokalizacja: Kraków
Cytuj:
Jedynie w 1997 roku konstruktorzy Lancii, czerpiąc doświadczenia z silników 2.0 16V (V.I.S) w Themach oraz sprawowania się silników 2.4 (V.I.S) w Kappach, pokusili się o zaadaptowanie systemu dynamicznego doładowania (V.I.S) do modelu 2.0 20V.
Wydaje mi się, że musiało to nastąpić co najmniej rok wcześniej, gdyż sam mam Kappę z silnikiem 2.0 20v V.I.S. i została ona wyprodukowana i pierwszy raz zarejestrowana w 1996 roku.


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 44 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2 3

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 7 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
cron
[ Regulamin Forum ]

Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl
[ GZIP: Off ]