Kappa - trzymanie kierownicy
- WRC
- Klubowicz
- Posty: 58
- Rejestracja: 26 paź 2009, 9:31
- Skype: pawel.brauer
- Imię: Paweł
- Lokalizacja: Chełm
Re: Kappa - trzymanie kierownicy
Nie wiem czy komuś się przyda ale u mnie padł magiel i to było odpowiedzialne za trzymanie koła kierownicy. Wymieniłem i jest git. Starą zamierzam rozłożyć w warunkach domowych i sprawdzić gdzie miała punkt oparcia. Jak będę po zabiegu to napisze i wrzucę foty. Tak dla potomnych przy wymianie maglownicy od razu zmieniamy końcówki i pompę wspomagania na nową nawet jak maglownica jest używką. Stara pompa mimo że nie wyła jak wilk do księżyca nie dała rady z inną maglownicą.
WRC
KAPPA 2.0 20V
KAPPA 2.0 20V
Re: Kappa - trzymanie kierownicy
Co oznacza, że pompa nie dawała rady, jakie były objawy?
I jeszcze jedno-ta nowa pompa to nowa używka czy faktycznie nowa i jeśli to drugie to jakaś firmowa czy chińczyk?
I jeszcze jedno-ta nowa pompa to nowa używka czy faktycznie nowa i jeśli to drugie to jakaś firmowa czy chińczyk?
KAPPA TDS & JTD
- WRC
- Klubowicz
- Posty: 58
- Rejestracja: 26 paź 2009, 9:31
- Skype: pawel.brauer
- Imię: Paweł
- Lokalizacja: Chełm
Re: Kappa - trzymanie kierownicy
Pompę kupiłem nową ale nie oryginał tylko zamiennik. Objawy były takie że przy niskich obrotach silnika kierownica pracowała jak by owej pompy nie było. Dopiero przy ok 2000 tyś obrotów wspomaganie działało, nadmienię że olej nowy i wszystko płukane czyszczone pompa po wymianie oringów i czyszczeniu zaworu. Podejrzewam że producentem pompy jest jak to nazwałeś Chińczyk. Ale czego dzisiaj oni nie robią . Zresztą nawet jak gdzieś pisze made in Germany to większość elementów składowych jest produkowana w Chinach i składana w innych krajach. Póki co jeżdżę rok i pompa nie daje oznak nadmiernego zużycia.
Ostatnio zmieniony 15 gru 2013, 15:42 przez Dudi, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Ort.
Powód: Ort.
WRC
KAPPA 2.0 20V
KAPPA 2.0 20V