Lancia Klub Polska

Forum dyskusyjne miłośników marki Lancia

>> SKLEPIK LANCIA KLUB POLSKA <<

Autosklep
Dzisiaj jest 12 lis 2019, 15:11

Strefa czasowa UTC+01:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 42 ]  Przejdź na stronę 1 2 3 Następna
Autor Wiadomość
PostDodany: 06 sty 2005, 11:34 
Offline
Klubowicz Wspierający
Klubowicz Wspierający
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 cze 2003, 0:00
Posty: 6852
Imię: Tomek
Lokalizacja: Brodnica
Witajcie.
Z nieznanych mi powodow popekala mi galka zmiany biegow. Popekala ta zewnetrzna - plasikowa warstwa. Wczoraj ogladalem jakby sie zabrac do jej wymiany i... jestem na to chyba za glupi?
Czy ktos wymienial? Czy na jakies niestandardowe, np. skorzane? Ma ktos doswiadczenie w tym temacie?

_________________
Tomek
Obrazek
Obrazek- tyle palił mój Passat do 194 tys. - przestałem uzupełniać tankowania :(


Na górę
PostDodany: 06 sty 2005, 16:12 
Offline
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 gru 2004, 0:00
Posty: 154
Lokalizacja: Warszawa
Witam Tomku.Nie wiem jakim cudem popękała tobie ta zewnetrza obudowa gałki biegów.Może masz tyle siły w ręku :) Szczerze powiem że nie mam doświadczenia w tym temacie ale też chciałbym zmienić ją na jakąś inną np.drewnianą.Boje się nawet tego ruszać żeby nie rozwalić dobrej gałki.Tu jest troche trudniej ponieważ w Kappie jest podciągany wsteczny a nie tak jak w większości autach gdzie możesz gałke bez problemu dostać i zmienić.Może ktoś nam pomoże odnośnie tego tematu.Pozdrawiam!!

_________________
Pozdrawiam

Mariusz z Warszawy.
Lancia Kappa 2.4 LX 98r (LPG)

502-535-995


Na górę
PostDodany: 07 sty 2005, 8:40 
Offline
Klubowicz Wspierający
Klubowicz Wspierający
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 cze 2003, 0:00
Posty: 6852
Imię: Tomek
Lokalizacja: Brodnica
"Maniek" pisze:
Witam Tomku.Nie wiem jakim cudem popękała tobie ta zewnetrza obudowa gałki biegów.Może masz tyle siły w ręku :)
Ktoregos, pieknego sloneczego dnia wsiadlem do auta i... galka byla juz peknieta :(.
Zastanawiam sie, czy w opcjach 'w skorze' galka jest skorzana cz platikowa?

_________________
Tomek
Obrazek
Obrazek- tyle palił mój Passat do 194 tys. - przestałem uzupełniać tankowania :(


Ostatnio zmieniony 07 sty 2005, 12:26 przez tomek, łącznie zmieniany 1 raz.

Na górę
PostDodany: 07 sty 2005, 9:33 
Offline
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 sie 2003, 0:00
Posty: 167
Lokalizacja: Krosno
U mnie jak u Tomka. Po prostu pękła.
Skoro zabrałeś się do wymiany to znaczy że masz nową. Jak ją zdobyłeś i ile to kosztuje?

_________________
k 2.4 (LPG)
delta integrale


Na górę
PostDodany: 07 sty 2005, 9:49 
Offline
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 gru 2004, 0:00
Posty: 154
Lokalizacja: Warszawa
Może z zimna pękła.Naprawde dziwny przypdek Tomku masz.Nie jestem do końca pewnien ale w opcji ze skórą jest prawdopodobnie gałka skórzana.Na allegro stoi też trup który ma gałke drewnianą i inne części w drewnie.Nad tym się zastanawiam ale pewnie sprzedający nie nie zgodzi się na sprzedanie samych tych elementów.A może ktoś wie gdzie stoją kappy na szrotach w okolicach Warszawy? Pozdrawiam!

_________________
Pozdrawiam

Mariusz z Warszawy.
Lancia Kappa 2.4 LX 98r (LPG)

502-535-995


Na górę
PostDodany: 07 sty 2005, 10:33 
Offline
Klubowicz
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 kwie 2004, 0:00
Posty: 200
Lokalizacja: Warszawa
Ja mam opcje z Alcantara, ale sama galke mam że tak sie wyraze "obciągniętą" skora :o .

_________________
k 2.4 - było i minęło.
??? ?? ?????? ,? ??????? ,?????? ??? ??????!


Na górę
PostDodany: 07 sty 2005, 12:25 
Offline
Klubowicz Wspierający
Klubowicz Wspierający
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 cze 2003, 0:00
Posty: 6852
Imię: Tomek
Lokalizacja: Brodnica
"Krzysiek" pisze:
U mnie jak u Tomka. Po prostu pękła.
Skoro zabrałeś się do wymiany to znaczy że masz nową. Jak ją zdobyłeś i ile to kosztuje?
Nie zabralem sie za wymiane - obejrzalem jak sie do nie zarac ;)

_________________
Tomek
Obrazek
Obrazek- tyle palił mój Passat do 194 tys. - przestałem uzupełniać tankowania :(


Na górę
PostDodany: 07 sty 2005, 12:26 
Offline
Klubowicz Wspierający
Klubowicz Wspierający
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 cze 2003, 0:00
Posty: 6852
Imię: Tomek
Lokalizacja: Brodnica
"Maniek" pisze:
Nad tym się zastanawiam ale pewnie sprzedający nie nie zgodzi się na sprzedanie samych tych elementów
A co szkodzi zapytac?
Podaj numer aukcji.

13:51: "Galka z Wlodawy sprzedana"

_________________
Tomek
Obrazek
Obrazek- tyle palił mój Passat do 194 tys. - przestałem uzupełniać tankowania :(


Na górę
PostDodany: 07 sty 2005, 20:57 
Offline
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 gru 2004, 0:00
Posty: 154
Lokalizacja: Warszawa
Ja też mam opcje a alcantarą ale moja gałka jest plastikowa raczej.Chyba musze wziąść się za wymiane :( To Tomek kupiłeś ją czy została już wcześniej sprzedana.A tak pro pro daleko jest Włodawa?

_________________
Pozdrawiam

Mariusz z Warszawy.
Lancia Kappa 2.4 LX 98r (LPG)

502-535-995


Na górę
PostDodany: 10 sty 2005, 8:30 
Offline
Klubowicz Wspierający
Klubowicz Wspierający
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 cze 2003, 0:00
Posty: 6852
Imię: Tomek
Lokalizacja: Brodnica
"Maniek" pisze:
To Tomek kupiłeś ją czy została już wcześniej sprzedana.A tak pro pro daleko jest Włodawa?
Jak zadzwonilem to byla juuz nieaktualna. Na forum 'frakcji lodzkiej' ktos opublikowal zdjecia z drewnianymi elementami z tamtej Lancii. Galka nie jest wymienioa ale moze tez ja kupil!!!
Wlodawa lezy chyba gdzies nad Bugiem ("Stan wody na Bugu we Wlodawie" ;)).

_________________
Tomek
Obrazek
Obrazek- tyle palił mój Passat do 194 tys. - przestałem uzupełniać tankowania :(


Na górę
PostDodany: 10 sty 2005, 21:58 
Offline
Założyciel LKP
Założyciel LKP
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 sty 2005, 0:00
Posty: 1363
Imię: Michał
Lokalizacja: Gdynia
Na forum L.F.K.P ja zamieściłem fotki kierownicy i elementów drewnianych kupionych na allegro z tej rozbitej kappy :) a gałki nie kupowałem bo trzeba było by kupic cały mechanizm a koleś chciał za to 350 zł !

_________________
Wiele serc, jedno bicie, ciężarówki ponad życie ;-)

Obrazek


Na górę
PostDodany: 11 sty 2005, 15:44 
Offline
Klubowicz Wspierający
Klubowicz Wspierający
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 cze 2003, 0:00
Posty: 6852
Imię: Tomek
Lokalizacja: Brodnica
"Torell007" pisze:
Na forum L.F.K.P ja zamieściłem fotki kierownicy i elementów drewnianych kupionych na allegro z tej rozbitej kappy :) a gałki nie kupowałem bo trzeba było by kupic cały mechanizm a koleś chciał za to 350 zł !
Jak dzwonilem, to stwierdzil, ze juz sprzedana.
Ciale szukam jakiegos rozwiazania tego problemu - moze ktos widzial galke do K w jakis sklepach tuningowych?

_________________
Tomek
Obrazek
Obrazek- tyle palił mój Passat do 194 tys. - przestałem uzupełniać tankowania :(


Na górę
PostDodany: 11 sty 2005, 18:15 
Offline
Założyciel LKP
Założyciel LKP
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 sty 2005, 0:00
Posty: 1363
Imię: Michał
Lokalizacja: Gdynia
W takim razie daje namiary na Tomka z Brzeszczy handlującego częściami do włochów :)

32-212-66-56
lub
501-522-747

_________________
Wiele serc, jedno bicie, ciężarówki ponad życie ;-)

Obrazek


Ostatnio zmieniony 16 sty 2005, 14:06 przez Torell007, łącznie zmieniany 1 raz.

Na górę
PostDodany: 15 sty 2005, 23:32 
witam
prawdopodobnie jestem w posiadaniu takiej galki
jednak 100% odpowiedz dam w poniedzialek ... aaaaaa i nie pamietam czy jest obszyta skora :(
pozdrowionka :)


Na górę
   
PostDodany: 16 sty 2005, 13:31 
Offline
Klubowicz
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 sty 2005, 0:00
Posty: 1272
Lokalizacja: Brzeszcze woj małopolskie
Witam
Tomek z brzeszcz niestety nie jest w posiadaniu takiejm galki.
Znam go osobiscie i kupuje od niego części.A cena takiej gałki(plastikowej) w serwisie to 80zł :) :)

_________________
Obrazek


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 42 ]  Przejdź na stronę 1 2 3 Następna

Strefa czasowa UTC+01:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 10 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
[ Regulamin Forum ]

Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl